mun langattoman modeemin pohjassa on vaikka kuinka niitä salasanoja, on mac, wlan jne avainta, mutta mikä näistä täytyy syöttää kännykkään että pääsee nettiin ? ja mistä lähtien ? pelkät numerokirjainsarjat vai myös wan-mac 938948jkfjh349 ??
tai serial number ... jne.. mikä niistä on salsana ? en muista enää, vanhassa kännykässä oli helpompaa kokeilla ja kirjotella noita ja löysinki lopulta sen oikean, nyt en vaan muista mikä se noista oli..
mikä näistä on salasana-avain
avutonpeelo
10
172
Vastaukset
Käyttöohjeissa lukee mikä se on asennuksen jälkeen ja sen voi sitten vaihtaa sopivaksi.
- sholom
Laita kaikki mitä löydät ja erottelet ne kauttaviivalla (/)
Värkki löytää oikean ittekseen.- tarkennan_ohjetta
Joopa, laita siihen WLAN-avain kenttään myös syntymäaikasi, kotiosoitteesi, tietokoneesi merkki, äitisi tyttönimi ja kultakalasi nimi kauttaviivalla erotettuna.
- justuuudenvaihtanut
Langallinen modeemi osaa itse tehdä WLAN verkon siinä samalla ja sen käyttöönottoon vaadittava Key salasana löytyy pakkauksesta ja laitteesta. Sen voi vaihtaa itse myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952