Etsin kaveria autiolle saarelle

dfgh6543

Olen ajatellut viettää talven saaressa vaatimattomassa pienessä mökissä. Saari sijaitsee suurella järvellä Länsi-Suomessa. Soutumatkaa sinne on vain 1-2 km. Saarella ei asu ketään.

Olen 55-vuotias leskimies, 170 cm, 70 kg, terve. Taannoin yliopistokoulutettu, mutta sillä nyt ei ole suurtakaan merkitystä. Olen kiinnostunut mm. uskonnollisista asioista. historiasta ja yhteiskunnallisista asioista. Pelaan mm. shakkia. Luen paljon kaikenlaista. Korttipeleista ja kilpaurheilusta en ole kiinnostunut. Tykkään myös keskustella. Poltan tupakkaa.

Jos sattuisi löytymään joku hiemankin samanhenkinen viettämään talven kanssani mökillä. Terve täytyisi olla, koska jäiden takia sekä syksyllä että keväällä lienee pari kuukautta, jolloin saareen ei pääse eikä sieltä pääse pois. Talvikuukausina saaressa ei ole paljoakaan tekemistä, vain leppoisaa oleilua, mökkihöperehtimistä. Halpaa ja yksinkertaista oleilemista. Täytyy tulla toimeen sillä, mitä syksyllä saadaan saareen kuljetetuksi.

Ensisijaisesti toivoisin kaveriksi naista. Kaveriksi käy mieskin, mutta ei homomies.

Jos Sinusta tuntuu, että Sinulla olisi tilaisuus tulla, ole rohkea ja kirjoita; ehkä ensin kirjoitellaan ja tutustutaan:

smanni@luukku.com

2

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TulevMJussilleMorsian

Mielenkiintoinen kirjoitus. Itse en lähde edes ehdokkaaksi mutta mielessä pyörinyt hiukan vastaavanlainen missio.

Ajattelin hypätä pois pätkätyökierteestä, lippujen ja lappujen täyttelemisestä, nöyristelemisestä jne. ja alkaa pienviljeliäksi, ostaa tilan, pelit ja vempeleet, mutta ei se oikein yksin sillain onnistu eikä kiehdo.

Alustavasti kysynkin tässä samalla, olisiko joku työkuntoinen nainen kiinnostunut lähteen kimppaan, aluksi vaikka ihan työpartneripohjalta?

Normaali, työkykyinen ja haluinen, semisosiaalinen mies ilman sopivaa naista kyseleepi.

• TulevMJussilleMorsian

Lisäys: Ei ole tarkoitus lyödä kiinni mitään eikä ottaa vastaan "työhakemuksia", vain kuulla naisten (miksei myös miesten) mielipiteitä aiheesta. Onko kuolleena syntynyt ajatus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe