Katsotko minun ja vaaleahkon miehen rakkauteen? Asiat menee tavalla johon minulla ei ole valtaa. Uskon että ne on tähtiin kirjoitettu! Myös työasiat ovat samalla mallilla? Olen punamustahiuksinen nainen.
Smile sitten kun ehdit
7
132
Vastaukset
- Autatko
Nostan Smilelle
- Autatko
nostan vielä
- syväsilmä
Varattuja mieheiä ei helplla saa,vaikka miten naurattaa työporukassa.Hän on hyvin rakastunut omaansa,tähtiin kirjoitettu on vain haavekuva.
- voi-laa
Mies on avoitumassa jouluna,etsi joku toinen josta saisit muutakin kuin vitsailuja,elämä hänellä on syvää rakastamista omaansa,kauniseen naiseensa.
- Autatko
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Sopii tähän kohtaan ja tarkoitan ketjuuni kirjoittavia häiriköitä!
- Anteeksivain
Onko täällä valvojaa joka poistaa nämä häiriköitten kirjoitukset?
- marionetti
Miksi aikuinen ihminen alistuu ja tyytyy olemaan vain objektina? Eikö muuta ole saatavilla? Väsyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154