Saabin suunnittelijat

Ex-BMW

8

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saabbisti

Saabin On Star systeemi on nyt sitten Opelissakin. Näin se kehitys kehittyy !

• UMononen

Saa 9-3 BioPower päästöt ovat lähes sata kertaa pienemmät kuin Volkkareissa. Saab on rehellisesi paras Volkswagen huijaa !!

• 900c

Mieti nyt kuitenkin kumpi noista merkeistä on edes toimiva?

• SA-AB
        900c kirjoitti:

Mieti nyt kuitenkin kumpi noista merkeistä on edes toimiva?

Ottaen huomioon VW kaksoiskytkinongelmat ei ole mikään ihme että saksalaisten autojen maine alkaa himmentyä. VW on liittynyt korealaisten valmistajien jo pitkään harrastaman kertakäyttöautokulttuurin kannattajaksi. Kaikkihan tietää että kaksoiskytkimet eivät ole pitkäikäisiä.

• skodisti

Saab ei koskaan ehtinyt saada 2000-luvun tekniikkaa autohinsa, joten jätä arvuuttelu sikseen.

• Saabismit-Ok

Saab ja Porsche ovat jo yli 60 vuotta tehneet hyviä autoja. Aina edellä kilpailijoita.

• Eioleok

On oikeasti loukkaavaa kirjoittaa noista nerkeistä samassa yhteydessä.

• Eipä_jaksa_innostua

Olen ajellut yhden 3-vuotisen leasing-kauden työsuhde-Saabilla (900 GLs). Toki kauan sitten, 1980-luvulla. Kutsuin saabidiotismeiksi useimpia niistä ominaisuuksista, joita Saab ylpeänä kutsui saabismeiksi. Olihan autossa muilta osin toki hyvääkin. Hyvät penkit ainakin, jos ei muuta.

Laihdutuskuuri on varmasti tehnyt Opel Astran uusimmalle painokselle hyvää! Liika omapaino söi paljon edellisen mallin eväitä.

Appiukko-vainaalta jäi aikanaan meidän perheemme käyttöön taannoinen Vectra (olikohan vuosimalli 1989?). Oli paljon kevyempi kuin nimellisesti pienempää luokkaa edustavan Astran viime painos. 1,6-litrainen hinnat alkaen -moottori jaksoi viedä Vectraa tyhjänä liki kelvollisesti, mutta kuormattuna sai ohitteluhaaveet jättää sikseen. Muilta osin ei autosta pahaa sanaa, aikalaisekseen.

Ehkä ei silti minulle Opelia sen enempää kuin Saabiakaan. Tälläkään kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7195
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3513
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3010
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45