Olin eilen katsastamassa autoani ja housuni etumus kastui kun seuraavat asiaat tarkistettiin:
ohjauslukon toiminta
KAIKKI turvavyöt
varoituskolmio (katsastaja otti jopa kolmion käteen ja tarkisti e-hyväksynnän)
mittasi jarrulevyt vaikka olivat juuri vaihdettu
runkonumeron, vaikka oli vaikeassa paikassa (citroen picasso C4)
auton käynnistymättömyys, kun vaihde D- tai R-asennossa
automaattisen valojen korkeudensäädön toiminnan
mittasi jarrulevyt vaikka olivat juuri vaihdettu TÄSSÄ KOHTAA ALKOI OTTAMAAN ETEEN, JA MIETIN "PANKKIAUTOMAATTIA"
Lopuksi sain orkun!
Autoni katsastus
7
64
Vastaukset
- kuminaamat
Aika homo äijä ollu asialla!
- saatanan_katsastaja
Vanha katsastusjermu loi murhaavan katseen autooni päin ja se syttyi palamaan.
- saatanan_katsastaja
Olin näkevinäni lasersäteitä katsurin silmistä kohti autoani.
Ei sentään testattu saako avainta pois koneen käydessä... Tosin sen voi testata huomaamatta, paitsi jos on vikaa :)
- mulkkukatsuri
Testaan sen virtalukon vanhoissa japseissa ja turvavyöt. Lisäksi katson onko nopeusmittari valaistu. Näin saa helppoja hylkyjä eikä tarvitse lahoa pohjaa kopistella. Viat on myös nopea tarkistaa jälkitarkastuksessa.
- Nekkunen12
en suosittele http://www.hakus.fi katsastusasemaa kenellekkään, mun autoni hylättii tuulilasissa olleen halkeaman takia mikä oli pysynyt enallaa 4v. Aikaisemmin eri katsastusasemalla katsastaja sanoi ettei halkeama haittaa koska on niin alhaalla.
- a.siantuntija
Paskaa puhut. Halkeama näkökentässä on 1-vika eli korjauskehotus. Ei siitä autoasi ole hylätty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396905
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 371952