Eilen oli taas uintikuntoiluiltapäivä. Mukavaa, kun paikka on taas syyskuun alussa avattu. Pientä muutosta on kesän aikana tehty. Näkyvin muutos on uintivalvojien korokkeen siirtyminen pois allastilasta ja omituisen lasiseinän taakse. Tuon lasiseinän tarkoituksen luulen tietäväni eikä se syy ole kovinkaan mairitteleva.
Oli oikein virkistävää: ensin puolen tunnin uinti ja päälle toinen puolituntinen vesijuoksua. Saunomisineen ja pesuineen tuossa se kaksituntinen hurahti kuin siivillä. Hyvä kun on tuo Smartumi. Työnantaja maksaa ja minä nautin.
Elokuun lopulla Kustavissa oli ihmeen runsaasti sudenkorentoja. Jotenkin symppiksiä. Siinä istuskellessani laiturille kannetussa tuolissa aina välillä korento istahti kädelle, "hengähti" siinä jonkun aikaa ja jatkoi lentoaan. Kauniita hyönteisiä. Lämpimät sattuivat elokuun loppupuoliskolle ja oli tosi ihanaa vain olla koko päivä ilman vaatteita!
Ai että miksi kirjoitin? No olihan hyvä saada edes yksi naturismikirjoitus. Muutoin koko sivullinen täyttä huuhaata ja kaikkea muuta kuin naturismia.
Talvinen naturistipaikka
5
224
Vastaukset
On se hyvä että täälläkin joku vielä pitää elämää yllä :) tuntuu vähän palsta hiljentyvän nyt kun rannat ovat liian kylmä paikka enään viettää aikaa ilkosillaan.
Aha, selkis. Pikkasen ihmettelinki tuota valvontajuttua, mutta vihjeesi oli kyllin adekvaatti.
No, sullahan onkin siihen parempaa tietämystä kuin minulla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470