SUOMALAINEN ON SISUKAS!

Totuuskuinlaatokka

Nämä ulkomaalaiset maahanmuuttaja pakolaiset ovat sisuttomia. Ne ovat koko ikäni suomessa aina haukkuneet meidän rahoilla kuin jalostettu koira rotu.

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSisukas

Valitettavasti liiottelet hieman. Oulussa on eräs pilottitakkinen kaljupää mopetipoika, joka elää äitinsä kustannuksella. Sisu ei riitä työn vastaanottamiseen. Hän kätkeytyy kauniin valkoisen kaapuunsa ja pui nyrkkiä navetan takana. Harvoin hän uskaltautuu uuninpankolta poikien kanssa rälläämään paariin ja revittelemään montulla mopetillaan. Siellä on hyvä kerätä sisua ja jonain päivänä yllättää mamut.

• rajatkiinni

Olen nyt sitä mieltä, että Suomessa on vaihdettava koko johto. Olemme epäonnistuneet äänestyksissä, eikä Suomella ole tällä hetkellä luotettavaa, Suomea puolustavaa johtoa ollenkaan. Suomi on siis tuuliajolla, rajoja ei ole saatu konkreettisesti kiinni ja tänne virtaa elintasopakolaisia, terroristeja, tappelevat jo keskenään noissa vastaanottokeskuksissa ja sitä rataa. Myös YLE-vero on lopetettava, sen verran törkeitä ovat olleet nuo ruikuttajahaastattelijat TV:ssä inttäessään lisää rahaa pakolaisille. Sitä ei kerta kaikkiaan Suomella ole nyt antaa yhdellekään pakolaiselle valtion kassasta ja sillä siisti, eikä kunnissa ole ylimääräistä rahaa. Päättäjät ovat jotenkin täysiä pöllöjä, kykenemättömiä hoitamaan asioita Suomessa.
      Siis Suomessa on saatava uusi johto, irtisanottava tai syrjäytettävä presidentti Niinistö, pääministeri Sipilä, ulkoministeri Soini ja valtionvarainministeri Stubb.

Jos joku haluaa pakolaisia Suomeen vielä, niin ottakoon omalle vastuulleen, EI RAHAA VERONMAKSAJIEN KASSASTA. Meillä on omassa maassa työttömiä, nälkää näkeviä, asunnottomia, heitteillä olevia...HÄVETKÄÄ SUOMEN JOHTO, nimittäin jos edes osaatte. Kyllä UKK tarvittaisiin nyt!!

• 4plus19

Rajat vain kiinni. Ei pelkästään estetä tänne tulevia, mutta estetään myös täältä lähteviä. Ei edes lomamatkoja. Estetään samalla tuonti- ja vientikauppakin. Ei tuoda ulkomailta mitään tavaraa, eikä viedä mitään.

Terroristeja meillä on jo omasta takaa. Yksi terroristi teki polttopulloiskun. Seuraavaksi varmaan itsemurhaisku.

• läyskääjiävain

Rasistit ei tiedä sisusta mitään.

• Itseansaittu

Minulla sitä sisua riittää. Hullu akka pakotti Suomeen ja nyt olen loppuelämäni työttömänä ja saan vain pientä korvausta. Se vaatii sisua että selviää niin vähällä rahalla. Suomalaisten tulisi olla solidaarisempia ja antaa minulle ainakin 2t kuussa.

• RintamamiehenPoika

Sisu on mennyttä kalua joka jäi Karjalan kannakselle.
        Tämä on TOSI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37