Olen alkanut tulla riippuvaiseksi netistä kontaktien takia. Muutin toiseen kaupunkiin 2 kk sitten. Minulla ei ole täällä montaa ystävää. Olen aina ollut kiinnostunut yht.kunnallisista ilmiöistä ja ihmisistä. Olen kotona tekemässä opinnäytettä, joten työn tuomaa sosiaalista elämää minulla ei ole.
Nyt siis käytän nettiä vuorovaikutukseen ihmisten kanssa ja tutkiakseni yht.kunnallisia ilmiöitä. En todellakaan ole tehnyt opinnäytettä kahteen kuukauteen. Enää en edes halua livekontakteja ihmisiin, vaan koen se häiritsevän kontaktejani netissä.
Ottaa nyt tästäkin selvää...
Olen riippuvainen?
2
703
Vastaukset
- rt.
Noo toisaalta.Et siellä netissä olisi ellet viihtyisi.Onko Paavi sanonut "Ex Cathedra" että normaali elämä saa haitata nettikontakteja mutta nettikontaktit eivät normaali kontakteja?
Ite en niin netistä välitä sillein kontaktina,mutta on sitä mieltä,että sitä ihminen tekee mitä kaipaa tai mikä just sillon tuntuu hyvältä.Ei ole olemassa(minun mielestäni)vapaan tahdon vastaisia riippuvuuksia.
Kaikkiahan ihmiset marisee nykyään ja ollaan niin riippuvaisia siitä ja niin riippuvaisia tästä.Vaikka kuitenkin pääsääntöisesti tehdään oman mielen mukaan ja istutaan nyt vaikka siihen koneelle.
Ehkä ihmiset on tyhmyydessään vähän syyllistyviäkin,kun joku vanha nainen hierarkian yläportailta sanoo,että tämä on okei määrä netissä ja tämä ei,niin ihmiset näkevät itsellään ongelman.
Voi meitä,turhaa stressaava kansa.
Sää sit teet sitä lopputyötäs kun se kiinnostaa,ja sit näät tosielämän kontakteja,kun siltä tuntuu.Ei sun niitä tarvi sen takia näh ja työtäs tehä,kun joku on sen sanonut olevan se oikea tapa niistä suoriutua.
Vaistojen ja viettien varassahan tässä eletään.Vaikka koitetaan saada näyttämään siltä,että elettäis sääntöjen ja lakien mukaan.- Opiskelija..
Huumeetkin tuntuvat hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144