Femmatori Riihimäki

Myyjäksi

On nykyään tosi pölyinen. Luulisi, että henkilökunnan pitäisi isot pölyt poistaa lattioilta. Eikö terveysviranomaisia kiinnosta nähdä? Naapurissa kuitenkin suosittu lounaspaikka ja kahvila.

5

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölyä.mölyä

Kun saat pöytäsi (jos edellinen on viitsinyt sen tyhjentää), niin sieltä löytyy harja ja sihveli, jolla voit siivota loosisi. Näin on ollut joka kerta.

Joskus olen nähnyt jonkun imurin kanssa käytävillä.

Ne nuoret tytöt henkilökunnasta ovat ihan mukavia, mutta se pitkä tumma on tyly ja tyhmäkin, on olevinaan tilityksessä, mutta sille tuntuu olevan ylivoimaista katsoa kalenteria.

Mutta Femmatorilla myy hyvin, kun on hyvää tavaraa ja loosit ovat isoja. Hinnat tietysti suolaisia, mutta kannattaa odottaa aikoja, jolloin on kaksi viikkoa yhden hinnalla.

• Mariaaaaaa

tuohon pöytähintaan tulisi kuulua siivous

• kakskytäv

vaihto tapahtuu ,kun edellinen lähtee,uusi tulee.muistaakseni säännöissä on lukenut,että lähtiän tulisi jättää nöytä siistiksi,mutta ei näin käy.jättävät kaikki roskansa seuraavalle.olis kohtuullista ymmärtää siivota omat sotkunsa.samahan se on kun särkevät ihmisten tavaroita,äkkiä pötkivät pakoon.maksaa ne kuuluu,mitkä särkee.on nähty.

• kolkyrttrrt

Jokainen lähtiä,siivotkoon omat sotkunsa.on siistiä.Ethän sinä toisen likaisia kalsareitakaan jalkaasi laita.pesemättä.

• Anonyymi

Tosiaan Femmatori on todella likainen ja pölyinen paikka .Oli todella yllätys kun menin sisälle.Myyjien tavarat sikinsokin ja lattiat likaiset ,katosta vuosi vesi.Minua puri sisällä jokin ötökkä ja nyt nilkka tulehtunut ja vaati lääkärireissun koska nilkka tulehtui.En suosittele sinne menemistä.Mutta kannattaa mennä toiseen jossa on todella siistiä,eiikä ötökät pure.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe