missä ajaa?

RC-autoilija

Tietääkö kukaan missä voisi ajaa 1/8 monsterissa jossain hiekkapaikalla tai jossain radalla? kertokaa jos tiiätte hyvän ajopaikan tai radan.

7

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eircautoilija

Liity sinua lähellä olevaan kerhoon. Kerhoilla on yleensä ajopaikat/radat, joilla voi jäsenet ajella. Tiedän montakin rataa täällä meilläpäin.

• RC-autoilija

olen liittynyt jo mutta erho on jotenkin lopettanut toimintansa yhtäkkiä. viimeksi ajettiin keväällä. ja rataa piti alkaa kerhon rakentaa mutta ei siellä ole kuin jotain salaojaputkia aidoiksi. ihme touhua sanon minä.

• Jepadepajee

Tuo salaojaputkihan on yleinen ja todella hyvä reuna radalle. Mitäs sen pitäisi olla?
        Ja mistä radasta puhetta? käy tsekkaas Rc10 keskustelufoorumi siellä on ajatasaista tietoa radoista jne.

• rc-autoilija

kyllä minä sen tiedän, että niitä salaojaputkia käytetään yleensä rata-aitoina, eikä niissä mitään vikaa ole! Mietityttää vain, että onko järkeä tuoda rata-aitoja, ennen kuin on rataa edes aloitettu rakentamaan!!??

• eircautoilija

Oletpa salaperäinen, kun et kerro paikkakuntaa? Oletko ollut kerhoon yhteydessä?

• rcAutollaAjoPaikka

Markettien pysäköintipaikat on hyviä ajopaikkoja, varsinkin sulkemisajan jälkeen.
      Jos asfaltilla haluaa ajella, niin täällä on hehtarikaupalla sileää asfalttia liikkeiden pysäköintipaikoilla, eikä ole missään keskustassakaan.

• RC-autoilija

Kiitos teille kaikille tiedoista! Nyt on taas mukava ajella kun ei tartte rälläillä takapihalla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7155
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3998
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3473
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2187
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44