https://xdress.com/ niin tietääkö joku sivun millanen se on
tietääkö joku tän sivun
9
124
Vastaukset
- Tiiiiiiääääkkkkööööö
No ei tiiä !!!! Ekkö ite tiiiiiiiiiäääääää
- Miehillekin
Olen sivuilla käynyt ja joskus tilannutkin pikkuhousuja.
- jokukysyi
miten sieltä tilataan ja tietääkö joku saman kaltaisia sivuja lisää
- Selvähänse
Jo sivun nimikin kertoo että kyseessä on tiittien ostossivusto.
- MarieJo-mies
Voi hyvä ihme Olen tv enkä mistään sivustoilta alusvaatteitani tilaile Käyn liivikaupassa ostamassa ja sovittamassa että varmasti saan oikeanlaiset rintaliivit yms Menkää vaan rohkeasti kaikki alan liikkeeseen ettei tule pettymyksiä
- Samaa_postimyynnissä
MarieJo-mies kirjoitti:
Voi hyvä ihme Olen tv enkä mistään sivustoilta alusvaatteitani tilaile Käyn liivikaupassa ostamassa ja sovittamassa että varmasti saan oikeanlaiset rintaliivit yms Menkää vaan rohkeasti kaikki alan liikkeeseen ettei tule pettymyksiä
Ainakaan niitä miehen sovittamia pikkupöksyjä tai housuliivejä ei kannata ostaa ellei halua heti pyykille. Sen vuoksi kaikki alusvaatemyyjät ei tykkää miehistä asiakkaana eikä anna sovittaa (syntyy hävikkiä).
- Pesuaina
Liki kaikki vaatteet kannattaa pestä ennen ensimmäistä käyttöä, jotta saa niistä suurimman osan myrkyistä pois.
- MarieJo-mies
Samaa_postimyynnissä kirjoitti:
Ainakaan niitä miehen sovittamia pikkupöksyjä tai housuliivejä ei kannata ostaa ellei halua heti pyykille. Sen vuoksi kaikki alusvaatemyyjät ei tykkää miehistä asiakkaana eikä anna sovittaa (syntyy hävikkiä).
Sovitan aina pikkupöksyt yms sukkisten päälle en koskaan ihoa vasten
- Sotkeentuu
MarieJo-mies kirjoitti:
Sovitan aina pikkupöksyt yms sukkisten päälle en koskaan ihoa vasten
Ei siinä sukkahousut auta mitään kun mälli lentää (joillakin se on tavoite).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306