Mulla on nyt kolmatta viikkoa ollu korvaväyläntulehdus. 4 kertaa käyny lääkäris. Neuvoivat käymään pesulla suojat korvissa. No minä tyhmä unohdin pienessä kännissä sen. Ja nyt on kolmatta päivää taas korvat pahasti lukossa. Oikea pyrkii selvästi auki. On ollut myös pahaa jomotusta johon onneksi auttaa hetkellisesti särkylääkkeet burana ja panacod. Voisko korva olla ärtynyt uudelleen veden takia. Kivun vielä sietää ku on lääkkeet keksitty mutta mites nuo korvat sais auki. Sieramista kiinni neuvoa olen kokeillut ei auta ja saattaa vaan pahentaa lukitusta. Olen perinyt tän malliset korvat joihin tuo tavara jää herkästi ja vaikusta tää ongelma alkoi aikaisemmin ja silloinkin meni korvat lukkoon. Vai pitääkö ottaa että aukeaa joskus. Tää alkaa pitemmän päälle risoa.
Korvat kipeet ja lukossa kolmatta viikkoa...
Ongelmakorvat
1
87
Vastaukset
- Ongelmakorvat
Kun tuntui, että hetken oli parantuneet. Nyt tosissaan hankin ne suojat kun saan tän vaivan kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633