Olen useaan kertaan saanut elisalta noita ilmasia elokuvia. Koskaan en ole saanut niitä näkyviin, missään ei ole ohjeita , ei voi kysyä sähköpostilla, soittaa voit, kuten kerran yritin, olin jo odottanut maksullisella yhteydellä 10 minuttia joten toi yrityskin tuli jo maksaan monen elokuvan hinnan, lopetin soittelun aika nopeesti. Saakohan täältä ohjeita miten ne saa näkyviin? nytkin pitäs olla 5 elokuvaa jossakin laitettuna mulle. Vuokraamossa puhutaan vaan vuokrauksesta.
Elisa viihde
morrra
1
119
Vastaukset
- ei_voi_olla_vaikeaa
Mikä siinä oikein on ongelma? Valitset vaan vuokraamosta mieluisen elokuvan ja vuokraat sen naputtelemalla PIN-koodisi. Siellä on kohta, jossa valitaan, että käytetäänkö vuokraukseen alennuslippu kyllä/ei.
Noista asioista on fiksumpaa kysyä Elisan Palstalla, kuin soitella mihinkään... Jos osaat tässä kirjoitella, niin miksei samoin tein oikeaan paikkaan. http://yhteiso.elisa.fi/t5/Elisa-Viihde-Digiboksit-ja/bd-p/ViihdeKaytto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323938
- 453320
- 402919
- 172696
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010