Söin kalaa tänään ja rakastuin kalaan.

Yksplusviistoistonkuusto

En saa mielestäni irti kalapuikkoja. Haluaisin heti paistaa kalapuikkoja pannulla. Kala on oikeasti kallista mutta en hyväksy ihmisiä ketkä väittävät kalaa tärkeäksi itselleensä ja sanovat lihaisan lohiruodon olevan huonoa tavaraa kalapuikoksi. Söin silliä tänään ja se oli loistavaa. Samoin kaikki muu kala minkä ostan kaupasta niin on hyvää ja syön aina kaiken. Viimeisin paha tai vähän vanha kala oli savumuikku ruokajonosta ja sekin oli hyvää purtavaa. Olin iloinen että sain naksutella niitä. Olen iloinen aina kuin saan ostettua hyvää kalaa kaupasta ja maksan siitä painon, hinnan ja tulojeni kanssa kompensoivan hinnan. Sama koskee lihaa mutta lihassa on enemmän ruoanlaittoa. Kala on hyvää koska ei tarvitse olla niin tarkka ruoanlaitossa. Kalaa on kiva vain syödä.

5

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakskymmentplusyks

Rakastuessani kalapuikkoihin lueskelin niiden ravontoarvoa ja lehtijuttuja niin minulla tuli tunteet esille ja halusin heti pakaste osastosta kalapuikko paketin enkä saa mielestäni pois yksinäistä kalapuikkopakettia. En sääli yhtään niitä. Minun on saatava ne puikot.

• pirkkaaaaaa

Parhaat kalapuikot Pirkka kalapuikot. Testivoittaja.

Kaikki Pirkka tuotteet hakkaavat esim.Lidlin mössöt.

• Eiruodoton

Luulen sun olevan koukussa vain ja ainoastaan tähän palstaan.Ja omaan älyys,sori,ei pahalla:)

• pirkan-tehas

Pirkalla on valtava tehdas, tai monia tehtaita, joissa tekevät jos vaikka mitä tuotteita. Kun on noin iso tehdas, niin pystyy tekemään laatutavaraa halvalla. Siihen perustuu Pirkan kalapuikkojen ylivertainen maku.

• kutikokki

Katsoin joskus vuosia sitten dokumentin kalatehtaasta jossa näytettiin mihin huonolaatuiset ja osin pilaantuneet kalat käytetään. Sen koommin ei ole kalapuikkoja tehnyt mieli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16