Hei! En tiedä menikö tämä ihan väärään paikkaan, mut toivon että saisin hieman apua!
Elikkäs myin nettikaupassa eräitä lasten leluja ja lähetin ne sitten ostajalle isossa kirjekuoressa. Postimaksuksi tuli suurempi kuin olin arvioinut ja suurempi kuin mitä ostaja oli minulle etukäteen maksanut. Lähetin siis hänelle postia että voisiko maksaa tuon ylimenneen summan, mutta rahoja ei koskaan tullut. Annoin asian olla, koska niin pienestä summasta oli kii.
Tänään sain kuitenkin postista noutoilmoituksen, jossa lukee "Toimipaikkapalautus" ja Lunastus summa (myös uusi kuljetusmaksu merkintä). Mitä tämä nyt käytännössä tarkoittaa? Tuote on ollut ostajalla jo reilun kuukauden enkä ole ostajasta kuullut mitään. Mitä mun pitäis nyt tässä tehdä? En käsitä mistä on kyse. Voinko mä vaan jättää ton paketin noutamatta?
Mitä ihmettä?!
Enkylläymmärrä
1
601
Vastaukset
- ertyu
Jos pakettia ei noudeta,lähtee se 14 pv kuluttua takaisin lähettäjälle.Jos haluat ne takas itselle postimaksun hinnaalla niin lunasta,muuten jätä sinne,ilmota ettet lunasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191