Rakastatko?

HuhtikuunNainen

Sinä M-mies, rakastatko vaimoasi? Merkkaanko minä sinulle mitään? Vai haluatko vain leikkiä kanssani? Välitätkö oikeasti? Minun pitäisi saada sinut mielestäni, en kestä ajatella sinua jatkuvasti kun en kuitenkaan sinua saa. Mutten ole onnellinenkaan näin. Ja se on vielä minun miehelleni väärin, kun en häntä enää halua sinun vuoksesi. Välillä jopa vihaan sinua sen takia mitä olet saanut minussa aikaan. On niin surullista kaivata turhaan. Minun täytyy päästä sinusta yli!

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbvgddhk

Petturi saa mitä ansaitsee... Ja täällä huutelet värkkisi vankina. Pelle

• Paljonhaasteitaelämässä

Mää ainakin arvostan suuresti jokaista läheistäni.Ihan jokaikistä.Kaikilla meillaä hyviä ja suurenmoisia piirteitä ja niihin kannattaa keskittyä.En ikinä koskaan halua pahaa kenellekkään,päinvastoin.Tällänen oon ollut aina mutta se vain vahvistuu iän myötä.Mulle ei merkkaa tittelit,ulkonäkö tms.vaan ihminen siellä sisällä.Kun kuolema korjaa,haluan ajatella olleeni tai ainakin tehneeni kaikkeni että voisin ajatella olleeni suht hyvä tyyppi.Siihen pyrin.Tietty ulkoinen maailma laittaa raamit,joiden puitteissa voi yrittää olla tasapuolinen,joskus se on haasteellista,mutta niillä resursseilla on vain mentävä ja yritettävä löytää kultainen keskitie.Ystävyys on yksi elämän hienoimpia asioita ja jokaisen mietittävä onko halua sellaiseen.Nykypäivänä kun on kaikilla meillä kiirettä ja tehtävää,itsensä ja asioidensa kanssa.

• elämäonvaikeakokonaisuus

Näin oletin sinusta toki kysymys ei ollut minulta ja senkin sinä, ehkä aavistaa.

• Turhaan.kyttäät

Niin sen kuuluukin olla, tietenkin rakastaa vaimoaan.

• Youalwayswearblack

Rakastin suhteemme alusta siihen hetkeen kun hän ilmoitti eroavansa minusta.Sillä hetkellä jokin kuoli minussa.Mikään ei ollut enää kuin ennen.Syitä en ala sen kummemmin ruotimaan,mutta kyse ei ollut pettämisestä.Sovimme ja jatkoimme.Ja olen ollut tyytymätön aikaan eroilmoituksesta tähän hetkeen.Joskus ihmiset eivät vain sovi yhteen.Jos suhteesta puuttuu hellyys,niin vaikeaa se on.Lasten vuoksi ajatellut,että pitää vain jaksaa ja venyä.
      Sinä olet minulle rakas.Olen ajatellut elämääni ja olen valmis ajattelemaan tulevaisuutta kanssasi.Tiedän,että rakastamme varmasti toisiamme.Yllätyksenä tämä rakastuminen kuitenkin tuli varmasti meille molemmille.Aion katsoa tämän kortin.En voi tehdä mitään muuta.Yksi elämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe