Toivoisin kokemuksia miten se käytännössä menee? oletteko olleet ennen täydelle siirtymistä pitkään osatyökyvyttömyyseläkkeellä ja jouduitteko olemaan pitkään sairauslomalla ennen täyden myöntämistä?
Olen tullut siihen pisteeseen, ettei työkykyä enää ole, ja jaksamisen kanssa on vaikeaa. Kipujen vuoksi en pysty nukkumaan ja päivisin huimaa ,heikottaa ja teen hajamielisiä juttuja, hyvä kun tiedän nimeni. Olen yrittänyt parhaani mukaan peitellä heikkouksiani, mutta kyllä sen kaikki ovat huomanneet. Välillä en saa päällysvaatteita päältäni ilman suuria ponnistuksia. Minulle on itsellenikin vaikea myöntää sitä miten nivelrikko on edennyt ja tehnyt tuhojaan vieden toimintakykyni. Ikää minulla on 61v ja olisi ollut kiva nauttia elämästä ja työstä vielä pitkään, mutta se nyt ei vaan onnistu.
Olisin hyvin kiitollinen jos avaatte miten teillä homma hoidettu ,vai onko miten ?
Osatyökyvyttömyyseläkkeeltä täydelle
Raihnainen
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427215
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482216- 412193
- 452169