Mistä johtuu kun lähetän sähköpostilla kuvan (elisa tai gmail) padilla tai Wid pöytäkoneella, kuva muuttuu vastaanottajalla kiinankieliseksi tekstiksi, missä ei ole mitään järkevää kun sen kääntää suomeksi.
Olen kokeillut lähettää gmaililla ja elisan wid liven kautta ja ristiin ja rastiin aina sama juttu. Eli olen lähettänyt itselle myös kokeilumielessä.
Aina sama kiinalainen teksti kuvan tilalla.
Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa, jos on miten on päässyt eroon tekstistä ja saannut kuvan tilalle.
Kuvat muuttu kiinankieliseksi tekstiksi
1
123
Vastaukset
Nyt pöytäkoneella tulee gmailin kautta kuva, mutta Ipadinn gamailin kautta edelleen se kiinalainen teksti.
Olen pulassa, löytyykö apua. Suoritin virksentorjuntaohjelmalla täydellisen järjestelmän tarkistuksen...ei löytynyt mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864