Tässä teille muillekin vinkki, jotka haluatte gmailin tilalle avoimen, ilmaisen ja turvallisen sähköpostipalvelun.
https://www.openmailbox.org
Puolen vuoden käytön kokemuksella voin suositella. Ei ole ollut mitään ongelmia. Palvelu toimii lahjoituksien varassa. Nyt en käytä enää kuin googlen hakukonetta ja siinäkin käytän usein https://startpage.com/suo/ -sivua. Olen päässyt eroon fb:stä googlesta, twitteristä, dropboxista..
dropboxin voi korvata mega.nz -palvelulla.
Korvaa GMAIL. Ilmainen OPENMAILBOX-palvelu toimii.
2
123
Vastaukset
- metsalaistenkontaktoija
Kukaan ei enää vastaile meiliin tai puhelimeen, mitä näillä järjestelmillä enää tekee. Jos joku sattuu vastaamaan meiliin, on se a.) vastattu vain osin b.) luvattu vastata joskus tai c.) "ai mä käsitin ihan väärin". - Puhelimeen ei voi vastata, kun "mulle tulee niin paljon puheluita". Miten suomalaisia kontaktoidaan? Pitääkö mennä ovelle? Sekin tuntuisi ärsyttävältä.
- 222222222222222222
Niinpä! Ei tarvitse muuta kuin liittyä twitteriin, whatsuppiin ja ties mihin sekä antaa lisäksi luottokorttitiedot jollekin humpuukimaakarille, joka alkaa laskuttaan heti kun kuulema lahjoitukset eivät riittäneet.
Ilmaisia emailosoitteita oikeita sellaisia löytyy pilvinpimein kun viitsii hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748