Onko mies hyvän panon/pillun koukussa?

Naikkonen45

Mulla on salarakas, jonka kanssa jo pidetty yhtä viitisen vuotta. Viimeiset pari vuotta ollut enemmän tai vähemmän kireetä. Riidelty, oltu eri mieltä asioista, mietitty lopettamista jo monta kertaa. Aina kuitenkin päädytty taas näkemään ja harrastettu jumalattoman kiihkeetä ja hyvää seksiä. Mies on sanonut useasti, että olen ehdottomasti sen paras pano ja koskaan ei ole nauttinut seksistä näin paljon. Oon kuitenkin myös tosi hankala ja vittumainen ihminen ja mies on saanut tuta mun mielialavaihteluistani. Jostain kumman syystä ei vaan pistä lopullisesti poikki. Voisi mun mielestä sen hyvin tehdä, kun kuitenkin selvästi kärsii näistä mun tuittuiluista. Miehet, selittäkääs, miksi tää mies vaan roikkuu mussa? Miksi ei lopeta, kun saa sitä seksiä muualtakin? Miksi se sietää ja kestää mua? Väittää rakastavansa mutta itse epäilen sitä. Voiko kyse olla niinkin yksinkertaisesta asiasta, että olen kuulemma mieletön suihinottaja ja mies on aina ihan taivaissa mun käsittelyssä? Huomaan sen kyllä itsekin...

7

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se vaan on, itselläni oli suhde naiseen jonka kanssa oli pelkkää riitelyä mut sen kanssa naiminen oli aivan jotain niin taivaallista, et pari vuotta oltiin vaan seksin takia yhdessä.

• qqwdqwdd

Tollanen tuittupää voi olla seksikästä jo sinänsä joten ei mikään ihme jos luonteesi saa miehen himoitsemaan sinua.

• ihmettlenvaan

Kyllähän se noin on mutta miksi sun pitää olla vittupää?

Omakohtaista kokemusta on aiheesta ja tollanen muija heivataan heti, kun löytyy mukava nainen vaikka seksi olisikin hieman laimeempaa mut säästää hermoja ja sydäntä..

• Naikkonen45

Olen luonteeltani temperamenttinen ja tunneihminen. Elän elämääni hetkessä ja tunteella. Mies taas on hyvin rationaalinen ja mustavalkoinen. Ei kovinkaan ajattelevainen ja analyyttinen ja siksi olemme välillä törmäyskurssilla. Mutta fyysinen puoli toimii saumattomasti ja sängyssä olemme kuin yksi ihminen. Ihmettelen, että jaksaa mua edelleen katsella mutta kai sitä sit jaksaa tällaista, kunhan ei tartte elää yhdessä ;-)

• Fysiikkakunnnossa

Kiinnostaisiko vaihtelu.
      Olisin kiinnostunut jakamaan nautintoja..mielikuvitusta...
      Missäpäin Suomea naikkonen 45

• 0701

Kyse lienee siitä että ette asu yhdessä. Eli hänen ei tarvitse täyttää/sietää kaikkia oikuttelujasi. Olenko väärässä jos veikkaan että olet Oinas?

Tuittupään kanssa asuminen voi olla todella raskasta. Mutta seksi sellaisen kanssa on todella hyvää. Nimittäin, poikkeuksetta he panostavat siihenkin kaikkensa.

Sanoisin että jos molemmat olette tyytyväisiä tilanteeseen niin jatkakaa suhdetta. Kunnes löydätte sen elämänkumppanin joka teille sopii paremmin. Elon päiviä ei ole yhtään hukattavaksi. Ne kun eivät tule koskaan takaisin.

• ddfffggghh

Kiinnostaako löylykauha perseeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7654
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5979
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1997
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1698
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1579
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe