Vitun asiakas hommas mulle sakot

asiakasonshittiiiiii

Eli asiakas tahallaan ärsytti ja juoksutti tarjoilijoita.Tuo sitä ja tee tätä ja tuoppas uusi annos ja blaablaablaa.Lopulta veimme laskun KAIKESTA mitä olemme sen illan aikana hänelle tuoneet.No hän sitten kieltäytyi maksamasta ja vaadimme jo isolla porukalla niitä rahoja.Hän kieltäytyi edelleen ja lopulta minä karjaisin täysillä et "sä saatanan apina maksat ne saatanan tuotteet jotka sä vittu olet tilannut !!!!" hän soitti poliisille ja valehteli että uhkailin häntä.

5

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattilainen76

xDD

• hankala_änkyrä

Miten niin valehteli? Niinhän sinä kertomasi mukaan teitkin (siis uhkailit asiakasta), lisäksi syyllistyit ainakin kunnianloukkaukseen.

• Vastaasaatana

Etsi kohdasta kunnianloukkaus ja laiton uhkaus

• lue_saatana
        Vastaasaatana kirjoitti:

Etsi kohdasta kunnianloukkaus ja laiton uhkaus

"sä saatanan apina" - Kunnianloukkaus
        Uhkailua tekstissä ei ole.

• IlmainenVinkki

Olisit vaan pitänyt malttis ja sanonut, että soitat itse poliisit paikalle, jos jättää maksamatta. Itse olet saatanan apina, kun riehut tuommoisen takia. Mikäli omistat paikan, niin olisit voinut pyytää asiakasta lähtemään ajoissa mikäli kävi liian hankalaksi. Ei tarjoilijoita tietysti voi, eikä saa juoksuttaa asiakkaan oman mielen mukaan, sehän on selvä se. Sä silti toimit väärin tätä asiakasta kohtaan, sillä "Odotellaas sitten POLIISIN saapumista" saa hankalankin asiakkaan maksamaan ja näin ollen olisit voinut säästyä mielipahalta, sakoilta ja saanut rahasi. Tuommoisilla kitupiikeillä yleensä sitä rahaa kuitenkin on, kuhan kiusakseen tekevät toisten elämästä hankalaa.

Seuraavalla kerralla sitten fiksummin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe