Elisa Viihteessä elokuvan vuokra 7,90 e

uskomatonta

Meinasin eilen katsoa Elisa Viihteen vuokraamosta Terminator Genisys -elokuvan. Mieli muuttui, kun näin hinnan. Elokuvateatterissa olisin nähnyt sen 7 eurolla ja 3D-versiona vain 10 senttiä enemmän, eli 8 eurolla. Kannattaakohan moinen rahastusyritys, kun ei se ainakaan minuun tehoa.

2

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiVaraaElisaPakettiin

Minä maksan ina sen 8 euroa ei ole kallista yht 16 euroa minulla on varaa katsoa elisa viihteestä sinulla taas ei ja se on sinun ongelmasi

• uskomatonta

Just joo....

Maksan Elisa Viihteestä 39,90 e/kk nettiliittymän kans. Hinta on mielestäni edullinen, mutta korkeita vuokrahintoja nettipalveluissa en ole koskaan ymmärtänyt. Vuokraelokuva omasta televisiosta katsoessa ei eroa juuri yhtään siitä, että katsoisin sen myöhemmin ilmaiseksi TV-lähetyksestä, kk-hintaisesta nettipalvelusta tai piraattina. Elokuvateatterissa katsominen sen sijaan ei ole myöhemmin edes mahdollista.

Monien muiden elokuvien tapaan totesin Terminator Genisyksen olevan katsomattakin paska. Mm. Rottenin pisteet 26/100 ja 4,7/10. Ainoastaan elokuvasarjana kiinnostava tapaus. Mutta kun elokuva jo lähtökohtaisesti rahastaa aiemmalla maineellaan ja nyt vielä Elisa pyytää ala-arvoisesta elokuvasta tuonlaisia summia, niin jää toistaiseksi katsomatta ihan periaatteen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55