Erosin kesän jälkeen exästäni niin että minä jätin. nyt olen kuitenkin katuvainen ja haluaisin ainakin hänelle jutella. Yhteyttä ei olla pidetty 2kk ollenkaan, kannattaako vielä mennä juttelemaan???
Kannaattaako EXÄ?!?!?
6
299
Vastaukset
- MaaaVaan
Kannattaa.
- Niintoivoisintehtävän
Jos siltä tuntuu, kannattaa. Muuten jää vaivaamaan ja ajatuksiin ikuisesti. Jossitteluun. Aina paras selvittää välit ja kertoa rehellisesti omat ajatukset/tunteet. Loukkauksia lukuun ottamatta tietenkään..
Toisen ajatuksia tai tunteita et voi tietää muuten. Rohkeutta. Se, joka lähti, lähestyy, jos siltä tuntuu. Voipi käydä niin ettei exä otakaan takaisin :) Nykyisin erotaan aivan liian heppoisin perustein, ei kestetä parisuhteen karikkoja ollenkaan vaan kokoajan pitää olla iloista ja olla menossa yms. Sitten tajutaan myöhemmin "oi. Kyllä se Liisa/Jaska olikin sitten mukava, miksi erosinkaan?"
- Akimies
Takaisin ei tarvitsisi ottaa, minulle tärkeintä olisi saada pyytää anteeksi.
- sirius7738
Ei kannata, ei toimi, itse oon kyynistynyt naisiin tämmösten takia..
Puhutaan pelkkää paskaa, kunhan nostaa omaa egoa. - 9993105
Minä erosin 2v sitten seurustellessani 3v. Nyt jälkeenpäim olen kaivannut häntä melkein päivittäin. Huuhailen että otanko yhteyttä vai enkö? Pelkään että saan "nokilleni", ootan että jospa unohtasin ajan mittaan hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112