Me tässä vaimon kanssa päätettiin kokeilla kolmen kimppaa...eka kerta vaati hiukan sumplimista mutta kaiken kaikkiaan onnistui...Mies oli terve, siisti ja naimisissa, hiukan meitä nuorempi. Vuorotellen tyydytettiin vaimoa... Vieras koreana vaimo aloitti vieraamme kanssa, antoi kunnon imutuksen ja sen jälkeen mies pääsi nuolemaan ja minä imutukseen. Siinä vaihdettiin sitten vuoroja ja asentoja ja lopulta vaimo sai haluamansa ja antoi vieraamme laskea sisäänsä, minä puolestaan tykkään kun vaimo vie homman käsityöllä loppuun asti niin kuin nytkin.
Onko kokemuksia
14
1285
Vastaukset
Kateeksi käy tuota miestä joka on päässyt rouvasta nauttimaan. Juuri sellaiselle kuullostaa tuo sessio mitä itsekkin toivoo saavansa
- 1817
Jos ihmiset olisivat avoimempia kuten aloittaja niin maailma olisi varmasti parempi paikka. Onnittelut aloittajalle. Jos siltä tuntuu niin jatkakaa valitsemallanne tiellä. Mutta ei liian usein, ettei se rasita omaa liittoa. Satunnaisesti ja usein tilaisuuden tullen, se piristää seksielämää ja saa jaksamaan arjessa paremmin.
On tuo ihanaa jos ei kiiretä pidä kolmas. Meillä on jonkun veran kokemusta kolmanesta kaverista ja sama kaveri on aina.
tuommoiseen pariskuntaan minäkin haluaisin tutustua.
- Seksiimulle
No voisin kans > olen kyllä näinen
- eikstauditpelota
Ilmanko kumia mies päästi satsin vaimosi sisään?
- Katselija12
No ainaki meillä koulukaverin siemenet sisään jo useita kertoja useamman vkl aikana. Säästyy kumit ja vaimo myös tykkää niellä kun siemenneste on terveellistä. Siinä tulee proteinit samalla hälle nautittua
- kerroihmeessölisää
imitkö vaimon pillua vielä sen jälkeen,,saiko herpeksen vai minkä, kutiseeko munaa nyt?
- kimppakivaaparille
Kumiahan mies käytti, vaimo ei paljaalla anna tussua mutta suuta saa ilman suojaa.
- on-se-niin-kivaa.m
Onnea teille kaikille!
- mahtavaaon
Kyllä kumia on hyvä käyttää, ennen kuin on saatu kaverista varmuus. Meillä vaimo ei kuitenkaan tykkää kumista ja antoi vieraalle jo kolmannella tapaamisella paljaaltaan ja halusi siemenet sisäänsä. Mitään tauteja ei tullut, joten vieraamme saa nykyään aina ilman kumia. Mahtavaa nähdä, kun vieras sperma valuu pillusta. Liukkaatkin nyt aidot ja todella liukkaat.
- puhdas
voisin tulla nuolemaan vaimoasi sen jälkeen kun olet ruiskattanut spermasi vaimosi sisään . nuolen pimpin puhtaaksi.
Ollaan jo vanhempi aviopari. Vaimoa on naitu yhden lapsuuden kaverini kanssa jo 29 vuotta. Ja vieläkin noin kerran kuussa ja koko viikonlopun kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121