Kuis menee näin aamul.
Aamuja kaikille
28
<50
Vastaukset
- IltojaKaikille
Kuis menee näin illal :)
- ÖitäKaikille
Kuis menee näi yöl... :)
- PäiviäKaikille
Kuis menee näin päiväl!!??
- PuuroaKaikille
NYT SAATANA JOKU VASTAA TAI TAPAHTUU HIRVEITÄ!!! >8|
- Mäntyrasisti
Näin illalla väsyttää, luonnollisesti.
- PuuroMänty_pensas
Jeah, joku vastas !! :D
(Eiku se ootki sä...) - Mäntyrasisti
Näin aamullakin väsyttää.
Väsyyyyyyyyyyy........
Hyvinhän minulla menee. :)
- Mäntyrasisti
Good, good.
- Mäntypensas
Väsyttää -.- miks mulla ei väsytä koskaan illalla mut päiväl ei meinaa pysyä ees pystys...
- Mäntyrasisti
Mäntypensas kirjoitti:
Väsyttää -.- miks mulla ei väsytä koskaan illalla mut päiväl ei meinaa pysyä ees pystys...
Kokeile melatoniinia.
- Mäntypensas
Mäntyrasisti kirjoitti:
Kokeile melatoniinia.
Ookkos kokeillu?
- Mäntyrasisti
En oikeestaan, mutta sisko on ja sillä auttaa ainakin nukahtamaan
- Mäntypensas
Pitäs ehkä kokeilla :/
- Mäntyrasisti
Tääl koulussa on tylsää. Tänään vielä liikkaakin ja lihaskuntotestit. Haluun lähtee vetään..
- Mäntyrasisti
Eikä kukaan puhu mulle vittu!
- Mäntypensas
Mieki haluun liikuntaa... nytte parin tunnin hypäri ja sit matikkaa ja enkkua, tääl on viel niin pitkät tunnitki... MILLÄ MÄ PYSYN HEREILLÄ HÄ???!!! Ja nukuin ihanat kolme tuntii viime yönä ko aloin joskus yheltä pänttäämään ruottin sanoja ja tekeen läksyjä ja mulla väsyttää ja haluun nukkua ja AAAARRRGGH
Joo mullaki tylsää... :D - Mäntyrasisti
Eihän se testi niin paha ollut, paitsi että se meni surkeasti.
Ootko luokiossa vai. - Mäntypensas
Mäntyrasisti kirjoitti:
Eihän se testi niin paha ollut, paitsi että se meni surkeasti.
Ootko luokiossa vai.Juh, tällä hetkellä oon kans amikses :D
- Mäntyrasisti
Mäntypensas kirjoitti:
Juh, tällä hetkellä oon kans amikses :D
Onko rankkaa? Kahessa samaan aikaan...
- Mäntypensas
Amiksessa ainaki paljon rennompaa... oli eka jakso siel ja nytte lukiossa niin tuntuu kyl vähä rankalta. Kesälomaa ootellessa... :D
Misäs sä oot? - Mäntyrasisti
Ysillä vielä :) Tääl on kyl suht helppoo.
Mut tylsää. Odottelen tet jaksoa. - Mäntypensas
Älä ainakaan valitte kaksoistutkintoa, kiva olla koko ajan pihalla kaikesta ja jäädä jälkeen amikses... X)
- Mäntyrasisti
Empä oo ajatellukkaan valita
- Mäntypensas
En ollu mäkään.... opo jotenki ylipuhu siihe. Miks mulla ei väsytä enää -.-
- Mäntyrasisti
Vedä joku kauhea iltalenkki ja vatsalihaksia ja muuta.
Meinaan sen lihaskuntoytestin jälkeen ainaki väsytti. - Mäntypensas
Vois kyl
Aamuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748