Ostinpa Kanarialla pullollisen Torresia. Siinä on tavallinen kierrekorkki, mutta sen alla vielä joku läpinäkyvä muovinen stopperi tms. Miten sen saa pois?
Yritin raottaa reunoja veitsen avulla, mutta rupeaa vain murenemaan sellaisesta.
Torres 10, pikku pulma
8
4031
Vastaukset
- Torres10
Luulen että sun pitää laittaa se "tavallinen kierrekorkki" uudestaan paikoilleen ,kierrä korkkia edestakaisin ,ota pois ja yritä uudestaan josko juoma tulee pullosta.Taitaa se läpinäkyvä "stopperi" olla sama mitä ainakin Bacardi ,Veterano pulloissa on. Älä riko sitä,vaan yritä ensin toi yllä oleva neuvo,voit myös kopauttaa kädellä pullon pohjaan.
Onnea juomapullo avaukseen!- tippalukko
Sehän on "tippalukko", mitä ei pidä ottaa pois. Juoma kaatuu siitä kyllä läpi. Sillä on varmaan myös merkitystä aromin säilymiselle, älä missään tapauksessa yritä sitä väkisin pois.
- Anonyymi
Kiitos neuvoista. Käänsin oikein voimalla ja aukes. Hyvä niin.
- Anonyymi
Älä vaan juo tuota petroolia. Soveltuu parhaiten liekitykseen. Paljon parempiakin brändyjä on saatavilla, esim. Carlos I maksaa kentällä noin 40 euroa. Paljon kalliimpiakin on saatavilla mutta Carlos primero sopii hyvin meille taviksille.
- Anonyymi
Sinulle sopii kiljua kauhallinen..heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit juoda sen kaikki..heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläke pappa alotti taas kilju jutut. Upeita mahtavaa tai sitten ei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738