YHDISTÄ ASEMA UUDELLEEN

YHDISTÄJAYHDISTÄ

Tiedostot kopioidaan kiintolevyyn tilapäisesti kunnes yhdistät tiedostohistorian
ja suoritat varmuuskopioinnin !
Joka päivä lukee näin koneessa ,kun aukaisee koneen !
MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA ?
MITÄ TEEN ETTÄ ILMOITUS HÄIPYY ?
kone hp ultrabook
firefox
ennen win 8-8,1 ja nyt win 10

18

1598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafdsa

"MITÄ TEEN ETTÄ ILMOITUS HÄIPYY ?"

Suoritat varmuuskopioinnin tai sammutat varmuuskopiointitoiminnon.

• annasenlevynolla

Laita se USB muisti/levy kiinni, anna koneen tehdä työnsä loppuun äläkä nypi niitä irti miten sattuu, pitää lukea että "Voit irroittaa turvallisesti"

• YHDISTÄJAYHDISTÄjapaskat

EI OO mitään usb muisteja ?
      YHDISTÄJAYHDISTÄ ja paskat yhdistä mitään !
      muutakin tekemistä on !

• painuvittuun

"muutakin tekemistä on !"

Kiire trollata ja mollata?

• Ei-yhteyttä-pilveen

Taitaa Windows 10 yrittää kopioida niitä tiedostoja pilveen talteen eikä onnistu siinä, tarkista että nettiyhteys toimii kunnolla jotta tuo pilveentallennus onnistuu tai sitten poista asetuksista kokonaan se pilveen kopiointi.

• fdsafdsa

"YHDISTÄJAYHDISTÄ ja paskat yhdistä mitään !

muutakin tekemistä on !"

Tässä voi aistia takaraivollaan, miten "viaton käyttäjä" saa koneensa sekaisin n.3kk:ssa ja syyttää sitten tietotekniikkaa, Windowsia tai hakkereita kun kone ei toimi :)

• fdsafdsa

Vaihda öljyt ja vaihda öljyt.. on mulla muutakin tekemistä. Ja miksi tässä korkissa lukee powersteering vaikka just kaadoin sinne kesälasolia?

• tavankäyttäjä

Ei se fdsafdsa aivan niin mennyt. Vaikutti paremminkin siltä kuin auto pyytäisi laittamaan karvanopat tms. mikä ei käyttäjää kiinnosta.

Voisihan tuota hieman tietämättömille avata, eli mitä tarkoittaa "tiedostohistorian yhdistäminen"?

Ei tuosta monikaan tavallinen käyttäjä oikein tolkkua saa.

• jakejks

kuinkas ison muistin vaatii win 10 ?

• YHDISTÄJAYHDISTÄ

kuinkas tämä tehdään ?
      poista asetuksista kokonaan se pilveen kopiointi.

• Alkuperäiselle: Mulla sama ongelma. Enkä tiedä, mitä tehdä. Nämä jotkut kommentoijat ovat luultavasti ihan hakoteillä ongelmasta... But who knows...

• haloooo10000

no pois kuvat näiltä sivuilta ja HETI ,perk,,

• sotkupois

Poista koko windows.

• EläköönTuskailu

Kuka huru taas nosti ikivanhan!???

Non siivoo rekisterit, aja Ccleaner, niin häipyy toi windowsin ominaisuuskiusa!

• Anonyymi

Minun apparaatistani tihkui ilmoitus "Tiedostohistorian asema on ollut katkaistuna liian kauan, yhdistä uudelleen."

Mitähän varten ulkoisella kiintolevyllä oli tänään nimi "Tiedostohistorian asema"? Olisi voinut olla selitys ulkoisesta levystä. Se ulkoinen levy oli tosiaan ollut viikkoja irrotettuna USB- liitännästä.

Tätä rataa männyistä ei lehdet ole vielä varisseet.

• Anonyymi

Suomen kieli on niin marginaalissa tässä maailmassa että koneiden tekemien muka käännösten (kielestä x suomennettu 'Tiedostohistorian asema') kanssa saa olla koko ajan varpahillaan. Parempi toki sekin kuin ilkosillaan...

• Anonyymi

Olet poistanut tietokoneesta jonkun aseman johon windows 10 yrittää kopioida tiedostojen varmuuskopioita.
      Mene ohjauspaneeli, valitse pudotusvalikosta näytä isot ikonit.
      Valitse tiedostohistoria
      Laita tiedostohistorian kopiointi asetus pois päältä tai jos käytät win10 etkä win 11 niin vaihda tiedostohistorian kansio siihen asemaan mikä on tällä hetkellä kytketty koneeseen. (win11 et voi vaihtaa tiedostohistorian tallentamis asemaa.

• Anonyymi

Aloittaja kysyi asiaa 26.10.2015 18:39...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4810
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1131
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1065
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      947
    Aihe