Tiedostot kopioidaan kiintolevyyn tilapäisesti kunnes yhdistät tiedostohistorian
ja suoritat varmuuskopioinnin !
Joka päivä lukee näin koneessa ,kun aukaisee koneen !
MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA ?
MITÄ TEEN ETTÄ ILMOITUS HÄIPYY ?
kone hp ultrabook
firefox
ennen win 8-8,1 ja nyt win 10
YHDISTÄ ASEMA UUDELLEEN
18
1598
Vastaukset
- fdsafdsa
"MITÄ TEEN ETTÄ ILMOITUS HÄIPYY ?"
Suoritat varmuuskopioinnin tai sammutat varmuuskopiointitoiminnon. - annasenlevynolla
Laita se USB muisti/levy kiinni, anna koneen tehdä työnsä loppuun äläkä nypi niitä irti miten sattuu, pitää lukea että "Voit irroittaa turvallisesti"
- YHDISTÄJAYHDISTÄjapaskat
EI OO mitään usb muisteja ?
YHDISTÄJAYHDISTÄ ja paskat yhdistä mitään !
muutakin tekemistä on !- painuvittuun
"muutakin tekemistä on !"
Kiire trollata ja mollata? - Ei-yhteyttä-pilveen
Taitaa Windows 10 yrittää kopioida niitä tiedostoja pilveen talteen eikä onnistu siinä, tarkista että nettiyhteys toimii kunnolla jotta tuo pilveentallennus onnistuu tai sitten poista asetuksista kokonaan se pilveen kopiointi.
- fdsafdsa
"YHDISTÄJAYHDISTÄ ja paskat yhdistä mitään !
muutakin tekemistä on !"
Tässä voi aistia takaraivollaan, miten "viaton käyttäjä" saa koneensa sekaisin n.3kk:ssa ja syyttää sitten tietotekniikkaa, Windowsia tai hakkereita kun kone ei toimi :) - fdsafdsa
Vaihda öljyt ja vaihda öljyt.. on mulla muutakin tekemistä. Ja miksi tässä korkissa lukee powersteering vaikka just kaadoin sinne kesälasolia?
- tavankäyttäjä
Ei se fdsafdsa aivan niin mennyt. Vaikutti paremminkin siltä kuin auto pyytäisi laittamaan karvanopat tms. mikä ei käyttäjää kiinnosta.
Voisihan tuota hieman tietämättömille avata, eli mitä tarkoittaa "tiedostohistorian yhdistäminen"?
Ei tuosta monikaan tavallinen käyttäjä oikein tolkkua saa.
- jakejks
kuinkas ison muistin vaatii win 10 ?
- YHDISTÄJAYHDISTÄ
kuinkas tämä tehdään ?
poista asetuksista kokonaan se pilveen kopiointi. Alkuperäiselle: Mulla sama ongelma. Enkä tiedä, mitä tehdä. Nämä jotkut kommentoijat ovat luultavasti ihan hakoteillä ongelmasta... But who knows...
- haloooo10000
no pois kuvat näiltä sivuilta ja HETI ,perk,,
- sotkupois
Poista koko windows.
- EläköönTuskailu
Kuka huru taas nosti ikivanhan!???
Non siivoo rekisterit, aja Ccleaner, niin häipyy toi windowsin ominaisuuskiusa! - Anonyymi
Minun apparaatistani tihkui ilmoitus "Tiedostohistorian asema on ollut katkaistuna liian kauan, yhdistä uudelleen."
Mitähän varten ulkoisella kiintolevyllä oli tänään nimi "Tiedostohistorian asema"? Olisi voinut olla selitys ulkoisesta levystä. Se ulkoinen levy oli tosiaan ollut viikkoja irrotettuna USB- liitännästä.
Tätä rataa männyistä ei lehdet ole vielä varisseet.- Anonyymi
Suomen kieli on niin marginaalissa tässä maailmassa että koneiden tekemien muka käännösten (kielestä x suomennettu 'Tiedostohistorian asema') kanssa saa olla koko ajan varpahillaan. Parempi toki sekin kuin ilkosillaan...
- Anonyymi
Olet poistanut tietokoneesta jonkun aseman johon windows 10 yrittää kopioida tiedostojen varmuuskopioita.
Mene ohjauspaneeli, valitse pudotusvalikosta näytä isot ikonit.
Valitse tiedostohistoria
Laita tiedostohistorian kopiointi asetus pois päältä tai jos käytät win10 etkä win 11 niin vaihda tiedostohistorian kansio siihen asemaan mikä on tällä hetkellä kytketty koneeseen. (win11 et voi vaihtaa tiedostohistorian tallentamis asemaa.- Anonyymi
Aloittaja kysyi asiaa 26.10.2015 18:39...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047