Saako äiti harrastaa seksiä

sinkkujenmielipide

Saako tehdä Katri Sorsat?

19

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KatriSorsaOnHuora

Saa jos sivistyneesti harrastaa. Mutta älä ole sellainen kiimavittu huora Kuin Katri Sorsa.

• Xuvivob

Omituisinta katri sorsan perhesänkyseksissä on se, että hä kertoi samaan aikaan antavansa vauvan imeä nänniä kun mies panee! Se sai jutun kuulostamaan todella sairaalta!
      Jostain luin että muisti alkaa kehittyä vasta 3v joten ehkei lapsi muista, mutta minulla on kyllä miespuolinen ystävä joka on kertonut että sai pahat traumat kun n.4-5 vuotiaana näki vanhempiensa panevan keittiössä.

• Mikäpä se herkän mielen pahemmin traumatisoisi kuin seksi. Sen sijaan se, että kotona tai päiväkodissa vedetään turpaan, ei traumatisoi ketään.

• Nnaaaiineeen
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mikäpä se herkän mielen pahemmin traumatisoisi kuin seksi. Sen sijaan se, että kotona tai päiväkodissa vedetään turpaan, ei traumatisoi ketään.

Aidosti fyysisesti turpaan vetäminen on paljon armollisempaa kuin esim henkinen väkivalta mikä jättää lopunelämän arvet ihmisen minäkuvaan ja psyykeeseen.
        En tiedä teistä muista mutta itse lyön heti takaisin kun joku lyö minua. Ei väliä vaikka lyöjä oli 190cm/98kg. Luulen että minull se on automaattinen refleksi että jos joku idiootti lyö kädellä niin saman saa heti takasin. Henkistä väkivaltaa on paljon vaikeampi vastaanottaa ja käsitellä.
        Mielestäni seksuaaliset traumat ja koulukiusaaminen eivät ole ihan verrannollisia keskenään. Minulla on kokemusta molemmista.

• helgamies

Mitä sitä kiimavittu itselleen voi.

• Bljbjojlb
        helgamies kirjoitti:

Mitä sitä kiimavittu itselleen voi.

Siis nainenhan kiihottuu ihan kauheesti nänneistä, itse saan nänniorgasmeja helposti. Ois eri juttu jos vauva imisi vaikka katrin sormea mutta tässä tapauksessa vauva on kiinni erogeenisessä alueessa eli katrin nännissä. Mies taas kiinni katrin emättimessä. Että aikamoista perheseksiä sanoisin.

• Nnaaaiineeen kirjoitti:

Aidosti fyysisesti turpaan vetäminen on paljon armollisempaa kuin esim henkinen väkivalta mikä jättää lopunelämän arvet ihmisen minäkuvaan ja psyykeeseen.
        En tiedä teistä muista mutta itse lyön heti takaisin kun joku lyö minua. Ei väliä vaikka lyöjä oli 190cm/98kg. Luulen että minull se on automaattinen refleksi että jos joku idiootti lyö kädellä niin saman saa heti takasin. Henkistä väkivaltaa on paljon vaikeampi vastaanottaa ja käsitellä.
        Mielestäni seksuaaliset traumat ja koulukiusaaminen eivät ole ihan verrannollisia keskenään. Minulla on kokemusta molemmista.

"Aidosti fyysisesti turpaan vetäminen on paljon armollisempaa kuin esim henkinen väkivalta"

Olen kanssasi samaa mieltä ja jostain kuNmasta syystä tämä asia monesti ohitetaan ja sivutetaan......taitaa olla hieman "tabu" asia, koska sitä harrastetaan niin monessa paikassa ja niin monella tavalla yhteiskunnassa......helpompi varmaan vaieta asiasta ja vähätellä sitä sen takia ettei ihmisillä olisi niin syyllinen olo ja pystyisivät katsomaan itseään peilistä - jotkut yksilöt eivät tosin kärsi tälläisistä asioista, kun omatunto on olematon tai vähintääkin vajavainen....

• helgamies

ei ole insestiä ei.

• Riki_Sorsan_veli

Minä olen Riki Sorsan veli.

• No tota nyt eis kehdannut edes mainita, vaikka se onkin/olisikin totta. Että voi voi.

• nimimerkitönj

Miksei saisi. Itselle ei tosin tulisi mieleenkään harrastaa seksiä lapsen nukkuessa vieressä, samassa sängyssä. Meilläkin on perhepedissä isompi lapsista, kyllä se seksi toteutetaan ihan eri paikassa kun lapsen kanssa samassa sängyssä. :)

Vauvan kanssa samassa huoneessa vielä menee, mutta samassa sängyssä ei mitenkään. Lapsi rinnalla, ei ikinä onnistuisi. Itse ainakin olin aina lapsen rinnalla ollessa niin lapseni lumoissa, ettei tullut edes seksi mieleen. Jos mies koitti lähennellä lääpiskellen silloin, niin ärsyynnyin. En kykene yhdistämään näitä kahta täysin erilaista tunnetilaa.

• Kuhanihmettelen

Oletko kattonu kuvia katri sorsan lapsesta? Hän syö normaalit päiväruoat, hän juoksee pitkin pihoja ja käyttäytyy niinkun normaalisti kehittynyt lapsi.
        Ei ole vauva enää mutta katri sorsa jostain syystä haluaa tätä metrin pitusta poikaa vieläkin imettää!
        Siinä vaiheessa kun lapsi juoksee ja syö päivälliset siinä missä aikuisetkin niin....aikookohan hän vielä sillonkin imettää kun lapsi menee peruskouluun..

Lapsen pitäisi saada jo itsenäistyä.
        Uskon ja tiedän että nännien imeminen tuntuu ihanalta naisesta...se sitä paitsi aiheuttaa oksitoniiniryöpyn eli onnellisuushormoni pläjäyksen katrille.
        Luulempa että se on katri joka tykkää imettää ja lapsi vain haluaa miellyttää äitiään. :(

• nimimerkitönj
        Kuhanihmettelen kirjoitti:

Oletko kattonu kuvia katri sorsan lapsesta? Hän syö normaalit päiväruoat, hän juoksee pitkin pihoja ja käyttäytyy niinkun normaalisti kehittynyt lapsi.
        Ei ole vauva enää mutta katri sorsa jostain syystä haluaa tätä metrin pitusta poikaa vieläkin imettää!
        Siinä vaiheessa kun lapsi juoksee ja syö päivälliset siinä missä aikuisetkin niin....aikookohan hän vielä sillonkin imettää kun lapsi menee peruskouluun..

Lapsen pitäisi saada jo itsenäistyä.
        Uskon ja tiedän että nännien imeminen tuntuu ihanalta naisesta...se sitä paitsi aiheuttaa oksitoniiniryöpyn eli onnellisuushormoni pläjäyksen katrille.
        Luulempa että se on katri joka tykkää imettää ja lapsi vain haluaa miellyttää äitiään. :(

En ole katsonut kuvia Katrin lapsesta. Uskon kuitenkin, että ihan normaalisti kasvanut ja kehittynyt on. :)

No minusta ei nännien imeminen tunnu mitenkään erityisen kivalta. Ensimmäisen lapsen imetyksen yhteydessä joskus huomasin, että vaikutti seksuaaliseen halukkuuteen ja samaan aikaan tuntui ärsyttävältä. Mutta se oli hetken, kun hormoonit hyppi ratiritirallaa. Sen jälkeen ei mitään erityistä tunnetta ole ilmentynyt. Kaikki naiset ei ole nännien kautta stimuloitavissa mitä ilmeisemmin.

Toiset äidit tykkää pitää lapsen pitkään rinnalla, eikä siitä tiettävästi ole isompaa haittaakaan. Vielä kun puhutaan taaperosta. Syitä en ryhdy spekuloimaan, mutta kun hampaat on suussa se on jo merkki että voi popsia ihan normaalia ruokaa. Tissiä ei tarvita. :)

• Bljoj
        nimimerkitönj kirjoitti:

En ole katsonut kuvia Katrin lapsesta. Uskon kuitenkin, että ihan normaalisti kasvanut ja kehittynyt on. :)

No minusta ei nännien imeminen tunnu mitenkään erityisen kivalta. Ensimmäisen lapsen imetyksen yhteydessä joskus huomasin, että vaikutti seksuaaliseen halukkuuteen ja samaan aikaan tuntui ärsyttävältä. Mutta se oli hetken, kun hormoonit hyppi ratiritirallaa. Sen jälkeen ei mitään erityistä tunnetta ole ilmentynyt. Kaikki naiset ei ole nännien kautta stimuloitavissa mitä ilmeisemmin.

Toiset äidit tykkää pitää lapsen pitkään rinnalla, eikä siitä tiettävästi ole isompaa haittaakaan. Vielä kun puhutaan taaperosta. Syitä en ryhdy spekuloimaan, mutta kun hampaat on suussa se on jo merkki että voi popsia ihan normaalia ruokaa. Tissiä ei tarvita. :)

Se ei ole mielipidekysymys vaan fakta että naisessa erittyyy oksitoniini hormonia kun nänneihin kohdistuu kosketusta.

• nimimerkitönj
        Bljoj kirjoitti:

Se ei ole mielipidekysymys vaan fakta että naisessa erittyyy oksitoniini hormonia kun nänneihin kohdistuu kosketusta.

Joo en sitä kinaakkaan, totesin vaan että ei varmaan kaikki naiset ole stimuloitavissa nännien kautta. Voisin väittää, että tuon oksitoniinin määräkin vaihtelee eri naisien välillä. Yhdellä eritys voi olla merkittävän voimakasta jonka seurauksena nainen kiihottuu ja toisella niin vähäistä, ettei vaikuta erityisemmin kiihottumiseen. :)

Ihan kuten monet muutkin hormoonit ovat eri lukemissa eri ihmisten välillä.

• Isäpappa

Jollei äidit harrastaisi seksiä, jokaisella naisella olisi korkeintaan yksi lapsi.

Tosi monet isät valittavatkin juuri siitä, ettei lapsensa äiti enää juuri innostu seksistä.
      Kysynkin siis: saavatko isät harrastaa seksiä

• nimimerkitönj

Kyllä iskätkin saa harrastaa seksiä. Monesti vaan se perheen arki tuppaa rasittamaan sen verran, ettei seksiä juuri jaksa ajatellakaan. Jonkin aika se monella jää kaiken muun jalkoihin, seksi.

Oma lukunsa sitten ne naiset, jotka unohtaa täysin miehensä lapsen saannin myötä. Mies jää ikään kuin ylimääräiseksi ihan pysyvästi.

• Herätyskellotkin

Meidän perheessä on eletty "luonnollista" elämää siten että vaiston ja terveen järjen mukaan on menty eikä olla mietitty mitään soveliaisuuksia. Vaimoni on imettänyt 1-2 -vuotiaaksi asti lapsen ja arjen tiimellyksessä paneminen on tehty joskus lyhyen kaavan mukaan ja joskus pidemmän kaavan mukaan mutta ei sitä olla koskaan lopetettu. Vaimon kuuluukin antaa, paitsi nyt ehkä pari kuukautta lapsen synnyttämisen jälkeen tai kuukautisten aikana, jolloin raamattukin sen kieltää.

Meidän parisänky on niin leveä että 2-vuotias on ollut toisella reunalla nukkumassa kun me ollaan oltu päällekkäin toisella reunalla. Ei ole koskaan herännyt eikä mitään draamaa ole ollut muutenkaan.

Ehkä AP voisi relata vaan ja elää ja antaa elää.

• helgamies

Eli, täysin normaalia toimintaa nussia lasten kanssa samassa sängyssä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe