NSA taas vakoili Merkkeliä

Jokatapahtuuu

6

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NSA-on-sikoja

Sitähän se windows mailma on, vakoilua, vakoilua, vakoilua.

• Miksi-ihmeessä-MS

Joo, aivan käsittämätöntä, että MS tahallaan tekee järjestelmäänsä reikiä.
        ActiveX oli ensin tällainen. HTML5 antaa kanssa mahdollisuuden windows reikien käyttöön mm W10:nessä.

Käsittämätöntä!!!!!

• SynkääonWindows

Vaihka windows lähdekoodi julkaistaisiin, se päivittyy niin kovaa vauhtia, että ei voisi taata, että se olisi sitä mitä haluttu.
        Tosin MS myöntänyt vakoilun, joten lähdekoodin julkaisulta pohja pois.

Isosta järjestelmästä on erittäin vaikea hakee lähdekoodista reikiä, itää olla melkoinen velho että se onnistuu. Mutta ei mahdotonta, koska Linux-yhteisö kykenee hoitamaan hommaa hattuanostettavalla tavalla.
        Onko MS vika siinä että sen mahtavat resussit tekeekin osatoimintoja ja kokonaisuutta ei ole kellään, sitten ne NSA haluamat reijät ja MS:n omat haluamat reijät...
        Se että on nollapäivä haavoittuvuuksia, on anteeksiantamatonta! Myös se että järjestelmä sisältää itse defenterin jonka itäisi estää hyökkääjät omiin reikiin.
        Defender olisi tarpeeton, jos koodi olisi parempaa!

• Eihyvääpäiväää
        SynkääonWindows kirjoitti:

Vaihka windows lähdekoodi julkaistaisiin, se päivittyy niin kovaa vauhtia, että ei voisi taata, että se olisi sitä mitä haluttu.
        Tosin MS myöntänyt vakoilun, joten lähdekoodin julkaisulta pohja pois.

Isosta järjestelmästä on erittäin vaikea hakee lähdekoodista reikiä, itää olla melkoinen velho että se onnistuu. Mutta ei mahdotonta, koska Linux-yhteisö kykenee hoitamaan hommaa hattuanostettavalla tavalla.
        Onko MS vika siinä että sen mahtavat resussit tekeekin osatoimintoja ja kokonaisuutta ei ole kellään, sitten ne NSA haluamat reijät ja MS:n omat haluamat reijät...
        Se että on nollapäivä haavoittuvuuksia, on anteeksiantamatonta! Myös se että järjestelmä sisältää itse defenterin jonka itäisi estää hyökkääjät omiin reikiin.
        Defender olisi tarpeeton, jos koodi olisi parempaa!

oikeuskäsittely myös aivan järjetöntä, ihminen, käyttäjä ei saa oikeuksia millään, mutta oletpa hyökkääjä, saa täydet oikeudet helposti. Jopa osa ohjelmista antaa ne "trustedinstaller" oikeudet. Ja onhan siihen sitten ohjelmakin joka ne antaa!
        Toinee myös Kympissä!!!

Sitten MS koodarit on apinoinut koodia muolta mm Debiasta! mm wlan!!!
        Kun itse ei oosaa???

• windows_vakoilee

Tyhmyydestä sakotetaan, mitäs käytti windowsia. Valtion ja yritysten johdossa ei tulisi käyttää windowsia johon vakoilu on sisäänrakennettu, valtiosalaisuudet ja kilpailuetu valuu jenkeihin. Todella tyhmää ja sinisilmäistä.

• Mitäluulit

Saksa nielee USA:n vakoilupaskan ihan kuin meidän konjakkP...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43