Enneunien näkeminen on toteutunut minulla ja muistan, että tämänhän mä unessani näin n. viikko sitten. Joka palutui mieleeni, että unesta tuo tuttu tunne.
Kerran näin unen ja mihin henkilöön se kohdistui niin kerroin uneni heille ja se uni toteutui ..... osasivat tehdä minun "sadustani" muutoksia kun heidän poikansa oli lähdössä matkalle ..... ( valitettavasti poika ei päässyt matkalle, vanhemmat estivät sen ) ja niin siellä sattuikin se tapaus .....
En vaan ymmärrä tuota asiaa, kun sen näkee niin tapahtuu asioita.
Menee pitkän aikaa kun ei näe mitään enneunia.
Enneunien näkeminen minulla
risis
4
90
Vastaukset
- Poikastenmatkatjne
Kerro tänne julkisuuteen seuraavan unen ennusteesi, niin pääsemme taas nauramaan sinulle!
Odottelemme täällä kyllä ihan rauhassa sen pitkänkin ajan. - PalavaPensas
Jeesus kutsuu sinua seuraansa.
Puolestasi rukoillaan. - Palavahalko
Eihän tuo ole mikään uni.
- foajsifr09qtihgr09qhwt
Me elämme silmukassa (käärme syö omaa häntäänsä symboli). Kun kuolemme niin synnymmy uudelleen samaan elämään. Jokainen kerta kuitenkin poikkeaa toisistaan. Joskus pystymme alitajuntaisesti muistamaan tapahtumia ja näistä johtuvat déjà vu:t.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174