Olemme tutkineet tilannetta ja näyttää hyvin vahvasti siltä ettei WIndows 10 tule yleistymään, jää samanlaiseksi pökäleeksi kuin Windows 8, joten Windows 10 palsta on peruttu.
Windows 10 palsta on peruttu
11
70
Vastaukset
- Upuntu
Hahaa...heheee Linux-tuputin asialla.
- eioleperuttu
Aika hyvin on yleistynyt, vaikka kaupoissa ei pahemmin näe koneita, joissa olisi W10 valmiina sisässä. Vaikka kymppiin voi päivittää ilmaiseksi, suurin osa kympeistä tullaan hankkimaan uusien koneiden mukana.
- voi.lainausmerkeissä
Niin "voi".
- Kylläniitätulee
Windows 10 on paras. Olen käyttänyt pelkästään Windows käyttöjärjestelmää jo vuodesta 95 asti. Kymppi tulee yleistymään ja kyättäjiä tulee lisää, kun kympillä varustettuja laitteita alkaa tulla kauppojen hyllyille. Lisäksi tiedän, että osa odottelee tuota päivitystä. Pelaajathan on aika hyvin siirtyneet 10 käyttäjiksi
- duqywutdyyqadsff
"Olen käyttänyt pelkästään Windows käyttöjärjestelmää jo vuodesta 95 asti"
No sitten sinulla ei ole mitään verrokkia, etkä mitään tiedä. - Kylläniitätulee
Mihin pitäis olla? Linuxia tarkoitat vissiin...heh.hehheh...siis mitä tiedä? Oletko pelle?
- niinminäkin
Kylläniitätulee kirjoitti:
Mihin pitäis olla? Linuxia tarkoitat vissiin...heh.hehheh...siis mitä tiedä? Oletko pelle?
Niin olen minäkin käyttänyt Windowsia 1995 lähtien, itse asiassa 21. päivä tätä kuuta tulee 20 vuotta täyteen kun Windows 95:n asensin ensimmäiseen PC koneeseeni.
Nyt olen käyttänyt Linuxia päivittäin viimeiset 3 vuotta ja paluuta Windowsiin ei ole. - jälkijunassa.tulee
Jo ennen vuotta 1995 Microsoft oli Windowsillaan kilpailijastaan ainakin 10 v. kehityksessä jäljessä.
- miksi-silti-windows
Muutaman vuoden(1-3) kuluttua kaikissa koneissa on Windows10, jopa Linux kavereilla se tulee olemaan, onhan niillä nytkin joku Windows, vaikka se Linux on niin ylivoimainen ja paras.
- jälkijunassa.tulee
Suosin Linuxia nettikäytössä, kun se siinä on sujuvampi ja nopeampi.
On sitten jotain ohjelmia joita on Windowsissa tottunut käyttämään, eikä ole viitsinyt alkaa etsimään niille Linux-korvikkeita. - Mervu_vs_Ferrari
Montako tuntia päivässä vpoitat ajassa mitattuna kun läytät Linuxia noin keskimäärin, varmaan todellisuudessa on minutteissa ellei sekunneissa mutta annappa oma arviosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738