Paljo porukka keskimäärin juoksee cooperissa ruk:hon mennessä? Itse juoksen 2400m tällä hetkellä... tammikuus inttiin olisin menossa. paljokohan tarttis metrejä lisää.....
ruk ja cooper
7
2034
Vastaukset
- joo
Ne juoksi 3000m pintaan...
- hehe
"paljokohan tarttis metrejä lisää..... "
riippuu 'vähän' minne oot menos. jos oot menos merisotakouluun niin kunto ei paljoa paina. vastaavasti jos meet haminaan sissiK:hon tai pioneeriK:hon niin varmasti tulet tarvitsemaan hyvää kuntoa =) - Harri
Viime vuonna meidän komppaniassa parhaat juoksi 3200-3500 metriä.
Ite olin huonoimpia 2900 metriä (toiseksi huonoin) :) - vetää sen..
.. keskimäärin tollaseen kahteentoista minuuttiin.
- ruk:n käynyt
Jos kiväärilinjalle pääset niin kuntoa tarvitaan sen 3000m edestä, sehän on rukin kovin linja, älä usko sissien puheisiin. Marssivat lenkkarit jalassa :P
- Res Vänrikki
Ei sillä juoksukunnolla ole niin suurta väliä kyl ne on muut asiat ku painaa enemmän. Itse juoksin 2300 ja sisään että pätkähti tosin Tulenjohdossa painottu enemmän noi paperihommat.
- Anonyymi
3000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441