Matkakertomus Budapestista

thr2

6

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terille2016

kiva blogi

• TommyB

Eipä jutussa ollut mitään uutta
      Olen käynyt formuloissakin

• thr2

Eipä varmaan olekaan mitään uutta jo paikkaan tutustuneelle. :) Hyvin pintaraapaisu oli oma käyntini Budapestissa, mutta ehkä kirjoituksessa on jotain vinkkiä kaupunkiin ensi kertaa matkustavalle. Olisi mukava kuulla mitä muut ihmiset ovat tykänneet Budapestin kylpylöistä. Oma kokemus kun oli hiukan negatiivissävytteinen.

• Tervetuloa-uudestaan

Miten voi jäädä paskanmaku yli 100 v vanhasta kylpylästä ? Ehkä olisi paras istua omassa ammeessa kotona.? Minusta ei voi, eikä saa vaatia 2015 vuoden kylpylää
        Kyllä sinunkin pitäisi tajuta ja ymmärtää mihin olet menossa kylpemään, ennen kuin olet matkasi tilannut ja ostanut
        Täällä Budapestissä on kyllä Suomalaisten rakentama hotell Helia , jossa on mahdollisuus uida, ja saunoa. mutta sinne ei kukaan halua mennä ja oleskella siellä.

Hassuja kirjoittelet
        Erä läskiperse valitti ravintola FOR SALE ruuista , että ei voinut syödä heidän ruokia , kun ikkunat ravintolassa olivat likaiset ja paskaset

• thr2

Sitä minä itsekin ihmettelen, miten saattoi olla huono kokemus varsinkin, kun monet muut kehuneet. Yhä edelleen olen sitä mieltä, että kylpylässä tulee käydä jos Budapestissa vierailee. Seuraavalla reissulla annan kylpylälle ehdottomasti uuden mahdollisuuden. Rakennuksena toki kylpylä oli vaikuttava ja näkemisen arvoinen. Vanhoissa rakennuksissa on ihan oma tunnelmansa.

• Posetiivari

Ai että on negaväkeä taas liikkeellä! Kateuskohan taustalla ?Kaikki matkajutut ovat kivoja ja pakko ei ole kenenkään lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe