On myöhä, tähdet syttyi loistamaan, vähän kusta lavuaariin loiskuaa. Taas vartoo Hovilassa kulkijaa yön riemut, oottaa reino ottajaa. Tule myötä, tähdet syttyy tuikkimaan, tule myötä, reino herää peuhaamaan. Taas laulu raikuu, portapotta kuohuaa, taas Kotkan reino oottaa poimijaa.
Ken tulee seurakseni gnullaamaan, kai hetken lohtu pikaisesti sallitaan.
Mä lemmen tahdon sulle lahjoittaa, saat Kotkan reinon hetkeks omistaa. Tänä yönä onni suosii rohkeaa, tänä yönä reino tarjoo parastaan, tänä yönä hurmaa reino antaa kuumintaan. Mä, Kotkan reino puhkeen kukkimaan. Ei vältä kohtaloaan rohkeinkaan. Oot kohtaloin mulle, poika kaukomaan (somali tai albaani). Tule myötä, luukussani kuksitaan. Tule myötä, poika, Kotkan Hovilaan
Laulunsanani räppäri Cheekille !!!
9
151
Vastaukset
- Joksun_kaipuu
Oot kohtaloin mulle, poika kaukomaan (somali tai albaani).
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Olen niin onnellinen Rumatikistä ja Reinostani, että sepitin rakkaalleni laulunkin yöllä klo 02.50
- Palstavahtijoksu
Se on Reino se on Reino
- Lukihäiriöinenkö
Miten tämä Karavaanarit -palstalle sopii? Homoille on omat palstat. Onko sinulla myöskin lukihäiriö?
Cheek on hetero, joten senkin asian suhteen olet väärässä.- Hyvä_Joksu
Onko joku väittänyt Cheekin taipumusta, vai oletko jo testannut hänet.?
Mutta vauhdikkaat on laulunsanat Cheekille. - Lukihäiriöinenkö
Hyvä_Joksu kirjoitti:
Onko joku väittänyt Cheekin taipumusta, vai oletko jo testannut hänet.?
Mutta vauhdikkaat on laulunsanat Cheekille.Tämä on Karavaanarit-palsta. Yritä edes hieman ymmärtää...
- PalstavahtiJOKSU
Reinostani päivittäin yritän jutunjuurta.Rumatikistä Marraskuussa ei niinkään
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Tosin, kyllä minä öiseen aikaan lauluja rustailen
- Anonyymi
On Palstahti Joksun sanoitukset onnistuneita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351