Itse kuivaan pyykin siten että ripustan sen kuivamaan saunaan viriteltyyn naruihin tai telineeseen. Kesällä kun on lämmintä niin pyykki kuivuu ihan itsekseen muutta kun on sateisia päiviä tai syksy jolloin ei vielä ole lämpö päällä niin pyykin kuivaus ei toimi.
Tällöin siirrän saunaani (tai pesuhuoneeseen ) pienen jaloilla seisovan sähköpatterin joka täytyy olla öljytäytteinen ettei ole palovaaraa. Sähköpatteri vain päälle ja ovet kiinni ettei koko taloa lämmitä. Tuuletusikkunaa voi hieman avata jotta tulee raitista tuloilmaa. Katossa oleva poistoilman suulake täytyy olla auki jolloin kosteus pääsee sitä kautta pois.
Näin kuivaan pyykkini kosteillakin ilmoilla. Ilman sen suurempia kustannuksia.
Sähkötoimisen pienen öljytäytteisen patterin saa 20-30 eurolla.
Edullinen ja kätevä keino kuivata pyykkiä
kätevätä
3
131
Vastaukset
- lähetä_niksipirkkaan
niiiin sähkö tulee pistorasioista ja raha seinästä
- Patterikuivuri
Kuinka pienitehoinen patterisi on?
- pyykkäritytsy
Minä vien ulos pyykit talvellakin,haihtuu enin kosteus,pidän yön yli,sitten nostan telineen kylppäriin jossa minulla on poistoilmapuhallin,jonka laitan päälle pariksi tunniksi,pyykit kuivaa tosi pian!Ja tuoksuvat raikkaalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942