Hei! Miten paljon lautailijan paino vaikuttaa lautaan? Minulla on sellainen ongelma, että olen hyvin lyhyt ja ainoat minulle sopivat laudat löytyvät junioriosastolta. Näiden juniorilautojen painoraja on kuitenkin 100lbs eli 45 kg. Normaalipainoni on 47 kg eli heitto ei ole paljon, mutta onko se kuitenkin merkitsevä?
Kyllä minä tästä nyt puristan jostain pari kiloa pois tai syön keveästi koko talven. Tiedustelen vain, että onko "ylipainosta" sen suurempaa haittaa (en kuitenkaan lautaa halua kaltoin kohdella).
Lautailijan paino
SNowww
1
168
Vastaukset
- 3vuodenlaskija
En ole mikään ammattilainen mutta ei se muutama kilo liikaa haittaa mitään mutta jos menee aivan reippaasti yli niin se on jo sitten ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276