Mitä jos haluu olla neitsyt ikuisesti...

Virginita

Tai niin ku hautaan asti en tiedä mitä kuoleman jälkeen käy(enkö ota kantaa mihin uskoa), niin mitä jos?

10

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virginita

Ainakin tämän elämän, jos haluu olla neitsyt en tiiä tuleeko toisia, voi olla että niitä muita elämiä tulee. Mitä aattelette ihmisestä joka haluiskin ehkä olla loppuun saakka neitsyt ja nyt ikää hänellä vähän päälle parikymppiä ja seksi kokemuksia kinda zero, ei mitään peppupanoja saati suihinottojakaan ne kyllä salee lasketaan semi neitsyyden menetykseksi. Hei pliis vastais joku jtn.

• Jos toisen seurassa olisi sallittua saada kiihottua ja haluta niin sopisi itselleni hyvin. Se vain edellyttää sitä, että toinen todella sietää sitä että haluaisin usein - mutta ei antaisi - ja toivon mukaan myös halustani jopa nauttisi.

Näin siis itselläni, olisin valmis selibaattiin suhteessa. Voisi olla jopa plussaa.

• bcv

No sehän on vain sinun valintasi, koska elämässä on paljon muitakin asioita kuin seksi. Kuitenkin minulle seksi on elämäni tärkeimpiä asioita, on se vaan niin ihanaa miehenä sekstailla naisen kanssa! =)

• Virginita

Eikö muulle kuulosta :00 tai niin ku millasena ihmisenä muo vois pitää tommosen päätöksen takana, jos seisoisin.

• rogerlieksavenäjäntrolli

olen homo neitsyt

• Virginita

Ei ku oikeesti oon nainen ja vähän yli 20 ja en oo harrastanut seksiä, eli kukaan ei oo tunkenut kyrpäänsä sisääni mistään reijästä.

• rennosti.m
        Virginita kirjoitti:

Ei ku oikeesti oon nainen ja vähän yli 20 ja en oo harrastanut seksiä, eli kukaan ei oo tunkenut kyrpäänsä sisääni mistään reijästä.

Todennäköisesti olet jo harrastanut seksiä, mutta siltä varalta ettet, lienee aiheellista korostaa, että tytönkin pitää olla AKTIIVINEN parin haussa.

Et ollenkaan liioittele, jos olet lyhyehkössä hameessa ilman pöksyjä ja annat sinua miellyttävän miehen huomata sen vilaukselta. Voit joko hetkeksi nostaa hamettasi, kumartua nostamaan jotakin pudonnutta esinettä tai istua hänee päin, niin että mies huomaa vittusi paljaaksi. Se on tehokas kutsu, mutta ei pakota myöskään miestä. Hän saa leikkiä huomaamatonta. Joskus kuitenkin taatusti tärppää.

Vittusi sheivaat täysposliiniksi, sillä useimmat miehet pitävät siitä tavattomasti. Muistat käydä edeltä kokosuihkussa, jotta olet varmasti suihkunraikas.

Luultavasti olet harrastanut jo usein sormettamista. Se on vain kalpea aavistus pariseksin ihanuudesta. Nautintojen puutarha odottaa sinua! :)

P.S. Nikkisi on kaunis, varmaan sinäkin.

• marsiiri

Ole ikuisesti neitsyt hyvä valinta, niin minä nyt valitsisin jos olisin nuori ja tämä järki päässä. Monelta pahalta olisin säästynyt.

• rennosti.m

"...nyt valitsisin jos olisin nuori ja tämä järki päässä."

Ei sellaista vaihtoehtoa ole olemassakaan. Nuoria ajaa seksuaalinen tarve, useita vanhempiakin. Silloin, kun seksuaalinen tarve vie, ei voi olla järkeä päässä, mutta muissa asioissa nuorilla kyllä on.

• omasi.on.valinta

Voit ihan itse tehdä valinnan mikä on sinulle parasta. Jos olet jo yli 20-kymppiseksi säästynyt neitsyenä, tuskin se sinulle kovin vaikeaa on tulevaisuudessakaan. voit neitsyeänäkin jos niin päätät, viettää hyvää elämää. Eikä seksi kaikille ole se maailman tärkein.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe