Haluun langeta syntiin ja kuiskia tuhmia korviisi ja piiskata rajusti lehdellä, jonka kannessa Johanna Tukiainen esittelee rintavarustustaan.
Tuux hakee mun neitsyyden pois?
2
190
Vastaukset
- aloittajahhnoah
Pelotinko kaikki pois? Oikeesti näytän Jessica Alballe tulkaa ihmeessä kokeilee aukeisko haarat taikasanalla :"pane muo" tai miten ikinä muotoilettekaan sen.
Okei Jessica Alba look oli valhe, mut neitsyys tosi asia. Ulkonäkönsä puolesta oisin ennemminkin joku noista nais rokkareista saletisti.
Ookkei lol, miks laitoin tohon nikkii puhdaspillu ja en tiiä mikä tosi huono heitto toi Tuksu magazine oli, mut oliko noin pelottavaa? Enkä kyllä oikeesti haluu jaella haarojani noin vaan, suhde ois jees ehkä. Kuitenkin joo mullon tylsää ja oon neitsyt niin mitä teen? D: vastaile,tule niin hoidan sinua ja vaikka pitempäänkin. vastaa ,kirjoita nimimerkki toisinpäin ja tekstaile minulle treffit-palstalle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058