Tarvitsen todella ihmisen, joka ymmärtää mitä käyn läpi.
Olen todella ylipainoinen, mutta jostain syystä en sisäistä sitä. Peilistä katson aina hyviä kohtiani, kuten kasvojani.
Totuus on kuitenkin se, että painoa pitäisi pudottaa kymmeniä kiloja.
Minulla on taustalla rankka elämä, joka varmasti osaltaan vaikuttaa siihen, että nyt "taistelen" sen puolesta, että olen ansainnut onnellisuuden ja sen, että olen rohkeasti mitä olen.
Mutta samalla huijaan itseäni, en halua olla vaarallisen ylipainoinen.
Kaipaisin ymmärtävää ihmistä, jonka kanssa jakaa tämä raskas matka.
Olen 23-vuotias.
Haluan lopettaa tämän surkuttelun ja kantaa vastuuni omasta terveydestäni. Se mitä aiemmin on tapahtunut ja miten minua on kohdeltu kaltoin - siihen ei vaan voi jäädä makaamaan!
Vertaistukea sulle ja mulle!
Vertaistukea
2
122
Vastaukset
- Lihavatoparmpia
Miksi et ole tyytyväinen? Mitä lihavampi sen parempi! Lohi lisää! Öljyä putkella sisään vaa!
- Vertaistukea
Sähköpostia voi laittaa: sohvinn (a) luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556