Tarvitsen todella ihmisen, joka ymmärtää mitä käyn läpi.
Olen todella ylipainoinen, mutta jostain syystä en sisäistä sitä. Peilistä katson aina hyviä kohtiani, kuten kasvojani.
Totuus on kuitenkin se, että painoa pitäisi pudottaa kymmeniä kiloja.
Minulla on taustalla rankka elämä, joka varmasti osaltaan vaikuttaa siihen, että nyt "taistelen" sen puolesta, että olen ansainnut onnellisuuden ja sen, että olen rohkeasti mitä olen.
Mutta samalla huijaan itseäni, en halua olla vaarallisen ylipainoinen.
Kaipaisin ymmärtävää ihmistä, jonka kanssa jakaa tämä raskas matka.
Olen 23-vuotias.
Haluan lopettaa tämän surkuttelun ja kantaa vastuuni omasta terveydestäni. Se mitä aiemmin on tapahtunut ja miten minua on kohdeltu kaltoin - siihen ei vaan voi jäädä makaamaan!
Sähköposti voi laittaa: sohvinn (a) luukku.com
Vertaistukea sulle ja mulle
Vertaistukea
1
71
Vastaukset
Moikka sohvinn. Laitoin sulle just sähköpostia. :) T. Nainen 28 v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164