Joku häiriintynyt mulkku keksinyt huvin. Painaa ilmastoinin hätäpainikkeesta ilmastoinin sammuksiin. Menee useampi talo samasta!
Mulkku ja ilmastointi?
10
74
Vastaukset
- Vellikulli64v
Mä tein sen taas. Imetkö, hinttapuli?
- Tuomiolle
Vai on se oikein homoretku!
- voiaikoja
Nääkin jo poistettava hätäkatkaisijat vinksahtaneiden hinttien takia!
- takaisin-päälle
Käännä takaisin?
- Eikatkasia
Ei se niinkäy!
- kouluttaniitä
Mulkut on riesanamme. Nyrkkiä, kun tapaa
- MikäPainike
En ole koskaan nähnytkään julkista ilmastoinnin hätäpainiketta ja vielä monen talon. Missä päin taloa se aloittajan talossa on?
- usein-piilossa
Niin, HÄTÄpainikkeet usein ovat mahdollisimman piilossa lukkojen takana... Palopainikkeetkin saisi laittaa lukkojen taakse niin ei tulisi niitä ilkivaltahälytyksiä...
- nuijienarmoilla
Missä kivikauden mörskissä asustelet. Ne on hyvin näkyvästi alhaalla porrashuoneissa ja rivareissa jopa ulkona. Jokaisen painetavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969