siis kysymys pojille?onko karvallinen parempi vai karvaton? vastakkaa rehellisesti c:
näin vai noin
13
73
Vastaukset
- Raitissustunut
Riippuu puhutko päälaesta vai alapäästä
- Confusedgirl12
alapäästähän minä :/
Sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä, ei sen tytön kanssa sen takia olla, vaan kokonaisuus ratkaisee.
- wqwq
Tunge staga perseesees. Onks takatukka hyvin
- kljkjdslj
Se, ettei se ole syy olla henkilön kanssa ei tarkoita ettei sillä olisi mitään väliä.
- nuolijapoika
olen kielimiehiä. pitän kauniitten vaginoitten nuolemisesta. karvaton on parempi.
- jätkänmielipide
Mun mielestä häpykummulla saa olla karvoja, esim. lyhyt kolmio tai kiitorata, mutta häpyhuulista pitää olla pois, mikäli tyttöystävä suuseksiä haluaa (ja kyllä muuten haluaa).
- Mun-mielestä
Mä taidan olla vähän pervo mut mä haluan et kaikki on pois.
- Jätkä-97
Mukavampi se on nuolla jo ei karvoja ole. Pusikkoon ei pahemmin tee mieli kieltään laittaa. Että paljaaks vaan ;)
- thimvh
ennemmin karvaton :D
- OPA482
Karvaton on parempi
- löllislöö
Loppujen lopuksihan sillä ei ole mitään väliä, mutta jos tyttö tykkää siitä, että poika nuolee ja haluaa miellyttää poikaa ja tehdä tämän helpommaksi, posliini on silloin parempi. Jos tyttö taas ei pidä nuolemisesta ei sillä ole juuri mitään väliä, kunhan siistii sitä kuitenkin niin näyttää paremmalle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748