Olen ihmetellyt jonkin aikaa tällaista asiaa, kun tuota farkku-Nubiraa on Chevroletin merkillä vaihtoauto-osastot pullollaan puoli-ilmaiseksi.
Kone on yleensä tuo 1,8-litrainen bensapannu, kilsoja 80-120tkm ja hintapyynti 6000€ tietämissä(5900€-6500€). Ja vajaa 10v ikäisiä hyvällä varustetasolla.
Paras tapaus oli eräässä liikkeessä 57tkm ajettu farkku-Nubira em koneella jne, hinta juuri tuo 5900€.
Sitten Daewoona ei löydy sitten mistään samaa farkkua. Ja jos löytyy, niin ihan tolkuttomilla kilsoilla, eli 250-300tkm ja pyynti pyörii 2500€ tietämillä silti.
Osaisiko joku merkkiä(/merkkejä) tunteva valaista pientä ihmistä?
Eräs tuttu meinasi, että Daewoona noilla ei ole mitään myyntiarvoa käytettynä, vaihtaessa varsinkaan, mutta aika huono selitys oli ainakin mun korvaani, kun Chevroletin merkilläkään ei ole tuon kalliimpi uudenveroisen kuntoisenakaan.
luulisi tosiaan, että tuollainen iso, alle 10v vanha farkku max 100tkm kilsoilla pyörisi kympin hintaluokassa heittämällä...
Pistänyt nuo Nubirat silmään...
DaWaDaDaa
1
140
Vastaukset
- Tässäselitys
Samaa Nubiraa on tuotu aikoinaan Daewoons ja sittemmin Chevroletina. Vanhat on Daewoita ja uudemmat Chevroleteja. Halpojahan ne on. Hyundai ja Kia kestää paremmin aikaa noin hinta mielessä (tekniikka ei ole tuttua minulle) mutta yleisesti sekä jenkkien etttä korealaisten arvo putoaa tavalla joka saa ranskalaisen näyttämään suorastaan sijoitukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266