lynkkausmieliala on kasvussa.

vivivivivivivittu

kuuntelin juuri kahvipöytäkeskustelua ja kohta alkaa tapahtua.
tekisi mieli itsekin osallistua kun vituttaa raskaasti nämä raiskaukset ja hallituksen saamattomuus. vituttaa kun tulin kusetetuksi soinin toimesta. soini oli varsin suorasanainen ennen vaaleja, nyt täysi nolla, saamaton nyhverö joka sai haluamansa aseman ja sitten ei enää muu kiinnostakaan. eipä taida soinikaan enää uskaltaa naamansa hämärissä näyttää, valehtelija huijari kun on

261

983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa.nettipoliisi

Kyllä kansa jossain vaiheessa tekee jotain radikaalia. Päättäjien pitäisi tajuta tämä. Vartioidussa audissa ja vartioidussa kodissa on helppo katsella ikkunasta ulos ja tehdä päätöksiä, jotka koskevat kaikkia muita ihmisiä paitsi heitä. Olisi hyvä jos he huomioisivat sen, että me, tavallinen kansa, emme ole mitenkään suojassa. Poliisivoimia he ovat vähentämässä, muka säästöjen takia. No, ei poliisista kyllä ole kantasuomalaiselle apua. Jos ulkomaalaisjoukkio hyökkää suomalaisen miehen tai naisen kimppuun, ei siinä ole paljoa tehtävissä. Meidän on saatava hankkia itsellemme itsepuolustusvälineet.
      Nettipoliisi voisi vastata kaikille tiedoksi, minkälaisia välineitä saa pitää mukana.

• postia.eduskuntaan

Pyydetään lakimuutos, vaikka väliaikainen pari vuotta kestävä!

Sellainen, että kantasuomalainen saa pitää asetta mukanaan. Olisi vain oikeus ja kohtuus, ja vähentäisi viattomien kokemia inhimillisiä tragedioita. Itseään on saatava puolustaa! Miten voi puolustaa itseään aseettomana, kun vastassa on aseistettu muukalainen tai peräti muukalaisjoukko?

• hanki.saksasta

Mieheni sanoo että pitäisi olla pistooli, saisi piiloon jo nyt.

• hanki.saksasta.jos

Mieheni sanoo että pitäisi olla pikkupis...li saisi piiloon jo nyt.

Sensuuri iskee, tämä viesti ei lähde

• jeejjee

uskon myös että kohta tapahtuu jossain päin. Alaikäisiä raiskataan, nyt jo kymmenkunta ja kaikki levittelee käsiään. Jos mamut tappelee niin poliisi kuittaa heidän turhautumisella, voi v..tu sanon minä. Eikä nuo ulkomaalaistaustaisten tekemät muutkaan rikokset hirveästi selviä, esim. Tesoman puukotus taitaa jäädä kokonaan mamujen suojelun jalkoihin. Aikoinaan ruotsissa,yhdessä Tukholman lähiössä alkoi tapahtumaan kun paikalliset päättivät lähteä "ohjeistamaan" noita maahanmuuttajia. Porukkaa oli vähän pikkusen paljon liikkeellä jenkki rasseilla ja tietysti jossain vaiheessa joku ilmoitti poliisille, arvatkaa ketä oli 7 ensimmäistä jotka sieltä kärrättiin ambulanssiin??Ne oli poliiseja.
        Kyllä täälläkin kun annetaan homman jatkua alkaa tapahtumaan se on taivaan tosi, suomalainen aikansa katsoo ja jos ei homma ala luistamaan niin en todella haluaisi väliin mennä.
        Tosin autossa ja kotona pesäpallomaila hommattuna että pääsee keskustelun aloittamaan jos sikseen tulee, enkä minä sille mitään voi mamu juoksee sitä päin turbaani silmillä.

• rempo_
        postia.eduskuntaan kirjoitti:

Pyydetään lakimuutos, vaikka väliaikainen pari vuotta kestävä!

Sellainen, että kantasuomalainen saa pitää asetta mukanaan. Olisi vain oikeus ja kohtuus, ja vähentäisi viattomien kokemia inhimillisiä tragedioita. Itseään on saatava puolustaa! Miten voi puolustaa itseään aseettomana, kun vastassa on aseistettu muukalainen tai peräti muukalaisjoukko?

Mamut liikkuvat aina laumoina,niin ainakin täällä meidän kaupungissa.

• Maaonmenetetty

Kuka suojelee suomalaisia?
        Ei kukaan!

• viettiä
        jeejjee kirjoitti:

uskon myös että kohta tapahtuu jossain päin. Alaikäisiä raiskataan, nyt jo kymmenkunta ja kaikki levittelee käsiään. Jos mamut tappelee niin poliisi kuittaa heidän turhautumisella, voi v..tu sanon minä. Eikä nuo ulkomaalaistaustaisten tekemät muutkaan rikokset hirveästi selviä, esim. Tesoman puukotus taitaa jäädä kokonaan mamujen suojelun jalkoihin. Aikoinaan ruotsissa,yhdessä Tukholman lähiössä alkoi tapahtumaan kun paikalliset päättivät lähteä "ohjeistamaan" noita maahanmuuttajia. Porukkaa oli vähän pikkusen paljon liikkeellä jenkki rasseilla ja tietysti jossain vaiheessa joku ilmoitti poliisille, arvatkaa ketä oli 7 ensimmäistä jotka sieltä kärrättiin ambulanssiin??Ne oli poliiseja.
        Kyllä täälläkin kun annetaan homman jatkua alkaa tapahtumaan se on taivaan tosi, suomalainen aikansa katsoo ja jos ei homma ala luistamaan niin en todella haluaisi väliin mennä.
        Tosin autossa ja kotona pesäpallomaila hommattuna että pääsee keskustelun aloittamaan jos sikseen tulee, enkä minä sille mitään voi mamu juoksee sitä päin turbaani silmillä.

Olisikohan aika vähän pohtia myös näiden meidän "neitsyeiden" omaa käytöstä. Ollaan kiinni kuin popstaroissa näissä tummissa ihanissa kundeissa ja lämmitetään äärirajoille. Sitten aamulla havahdutaan arkeen ja rääytään raiskauksesta!

• vainmummiko
        viettiä kirjoitti:

Olisikohan aika vähän pohtia myös näiden meidän "neitsyeiden" omaa käytöstä. Ollaan kiinni kuin popstaroissa näissä tummissa ihanissa kundeissa ja lämmitetään äärirajoille. Sitten aamulla havahdutaan arkeen ja rääytään raiskauksesta!

Niin, kun nämä nuoret yrittävät oppia olemaan monikulttuurista kansaa, kuten joka tuutista nyt hoetaan. Joten yrittävät olla näiden kanssa "normaalisti". Ja kun kaikki hyysärit vaahtoavat pää punaisena, että nämä ovat ihan samanlaisia kuin kuka tahansa suomalainen ja ettei suinkaan näitä tarvitse pelätä. Nämä suvaitsevaiset äidit varsinkin vaahtoavat näiden maahantunkeutujien ihanuudesta ja kun ovat niin ahkeraa työtätekevää sakkia. No, nämä lapset juuri ovat kaikkein alttiimpia näille raiskauksille. Ehkäpä juuri meidän kriittisten lapset ovat hiukan enemmän "turvassa" kun näille on ainakin kerrottu kulttuurierosta ja näin oppivat normaalin itsesuolejuvaistoa. Minä suojelen tyttäriäni, kertomalla heille näistä vaaroista ja lapsen on oltava mieluummin ylivarovainen, kuin ettei pelkäisi ollenkaan!

• matiaskot3155

No Salossa tapettiin maahanmuuttaja taustainen .Jatkakaa samalla tavalla niin on aivan varmaa että joudutte vastuuseen maahanmuuttajia vastaan kiihottamisesta.

• jallapatja
        viettiä kirjoitti:

Tuossakin on kyllä vähän totta, valitettavasti vaikka vihaan näitä kamelinajajia kieroutuneine naisnäkökohtineen...

• mnikaina

Nettipoliisi voisi vastata kaikille tiedoksi, minkälaisia välineitä saa pitää mukana.

Mulla on povessa 40 sentin rambopuukko kun lenkille menen.
        ajattelin pimeästä ostaa haulikon vielä ja rälläköidä piiput lyhyeksi.
        semmoset saa olla.

• järkeviäpäätöksiäpeliin
        Maaonmenetetty kirjoitti:

Kuka suojelee suomalaisia?
        Ei kukaan!

Suomalainen itse. Ei pidä olla velliperse, vaan vaatia poliitikoilta toimia ja auttaa heitä hallitsemaan tätä ongelmaa poliittisin ja rauhanomaisin keinoin. Silti itseään ja perhettään pitää tietysti puolustaa.

• REPIKÄÄTÄSTÄ
        hanki.saksasta kirjoitti:

Mieheni sanoo että pitäisi olla pistooli, saisi piiloon jo nyt.

NOH VAIHTOEHTO ON SITTEN KAI KATAISEN-URPILAISEN SDP JOKA TYÖNSI MILJARDIT AIGEIAAN MEREEN JA AIHEUTTI SUOMELLE 12 MRD VELKAVASTUUT ILMAN KUNNON TAKUITA...

NIIN JA SPHÄN KANNATTAA VAPAATA MAAHANMUUTTOPOLITIIKAAA MALLIA TUOMIOJA-HALONEN

• 1ja2ja3
        mnikaina kirjoitti:

Mulla on povessa 40 sentin rambopuukko kun lenkille menen.
        ajattelin pimeästä ostaa haulikon vielä ja rälläköidä piiput lyhyeksi.
        semmoset saa olla.

Osta vaan itsellesi sopivat lääkkeet niin tuollaiset oksennukset loppuisivat.

Ja niin: Vain otettu lääke auttaa!

• Kylmät_kädet___

Ensin kantasuomalainen mies riisutaan aseista, eli ei saa olla minkäänlaisia itsepuolustautumiskeinoja. Kun sosiaalituet romahtavat tämän muslimi-tulvan seurauksesta, ne lähtevät valtavina veljesryhminä kaduille riehumaan, raiskaamaan ja huutamaan ALLAHU AKBAR:ia.

Me kantasuomalaiset olemme täysin heidän armoillaan siinä vaiheessa, kun poliisitkin ovat varmasti lakossa, koska resurssit ei kerta kaikkiaan riitä enää suojeluun.

• Anonyymi
        järkeviäpäätöksiäpeliin kirjoitti:

Suomalainen itse. Ei pidä olla velliperse, vaan vaatia poliitikoilta toimia ja auttaa heitä hallitsemaan tätä ongelmaa poliittisin ja rauhanomaisin keinoin. Silti itseään ja perhettään pitää tietysti puolustaa.

Isompaa ja aseistettua mamujoukkoa vastaan on yksin vaikea puolustautua tai suojella perhettään. Poliisi tulee yleensä tapahtumien jälkeen paikalle, kuten kaivohuoneen murhaajien etsiminen osoittaa. Vieläkään eivät ole vangittuina saatika saaneet murhasta tuomioitaan.

• 1ja2ja3

Tympeä rasistilehti!

• mitähuttua
        1ja2ja3 kirjoitti:

Tympeä rasistilehti!

Nimenomaan. MV-paskaa siteeraamalla paljastaa itsensä tolloksi jonka mielipiteitä ei tarvitse ottaa huomioon.

• sitäjuttua
        mitähuttua kirjoitti:

Nimenomaan. MV-paskaa siteeraamalla paljastaa itsensä tolloksi jonka mielipiteitä ei tarvitse ottaa huomioon.

Varsin ironista, että MV:stä joka käänteessä nyyhkyttävä trolli sanoo, ettei MV:tä tarvitse ottaa huomioon. :P

• pettynyt.äänestäjä

Soini ulos persuista!

• Multaapäälle

Soini tukehtuu rasvoihinsa ja kuolee veritulppaan. Sitä saa mitä tilaa!!

• Löllötys
        Multaapäälle kirjoitti:

Soini tukehtuu rasvoihinsa ja kuolee veritulppaan. Sitä saa mitä tilaa!!

Tai jää vuodepotilaaksi ja mamuemäntä vaihtaa vaipat ja irvailee "miesmäistä"kroppaa.:)

• eienääkauaaa

Juu samaa mieltä ,niinkuin noi Urpot kattois kauanko Suomalaisten pinna kestää !!!!

• rautainen_30cm_dildo

Opettele suomea: "suomalainen" pienellä alkukirjaimella. Mutta et sinä opi, koulupudokas.

• nulkunpissijä
        rautainen_30cm_dildo kirjoitti:

Opettele suomea: "suomalainen" pienellä alkukirjaimella. Mutta et sinä opi, koulupudokas.

mee pilkunnussija eskariin pilkkujas nussimaan.

• KRIITIKK0
        nulkunpissijä kirjoitti:

Se on jännä juttu kun "maahanmuuttokriitikot" ei kestä minkäänlaista kritiikkiä.

• pilkunNuseltaja
        nulkunpissijä kirjoitti:

Taas meni väärin. Lause pitää aloittaa isolla kirjaimella.

• matiaskot31
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Se on jännä juttu kun "maahanmuuttokriitikot" ei kestä minkäänlaista kritiikkiä.

Ei kannata paskaan kajota.Sitähän ne ovat sanan täydessämerkityksessä.

• KRIITIKK0
        matiaskot31 kirjoitti:

Ei kannata paskaan kajota.Sitähän ne ovat sanan täydessämerkityksessä.

Ai "maahanmuuttokriitikot"? Voi olla. Olen ehkä naiivi, mutta elättelen yhä toivoa, että rasismi on tauti josta voi parantua.

• Itse_asiassa
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Ai "maahanmuuttokriitikot"? Voi olla. Olen ehkä naiivi, mutta elättelen yhä toivoa, että rasismi on tauti josta voi parantua.

Sinä et valitettavasti voi enää parantua mielenterveysongelmistasi.

• KRIITIKK0
        Itse_asiassa kirjoitti:

Sinä et valitettavasti voi enää parantua mielenterveysongelmistasi.

Et sinä ole mielenterveysongelma. Olet vain pöljä trolli.

• Itse_asiassa
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Et sinä ole mielenterveysongelma. Olet vain pöljä trolli.

Pöljät trollauksesi johtuvat siitä, että sinulla on mielenterveysongelmia.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Pöljät trollauksesi johtuvat siitä, että sinulla on mielenterveysongelmia.

sinähän se pöljiä trollauksia kirjoitat.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

sinähän se pöljiä trollauksia kirjoitat.

Härkösen Jorma taitaa taas olla ihan sekaisin, kun luulee muita kirjoittajia itsekseen.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Härkösen Jorma taitaa taas olla ihan sekaisin, kun luulee muita kirjoittajia itsekseen.

en ymmärrä, mikä Härkösen jormassa niin paljon kiinnostaa sinua.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en ymmärrä, mikä Härkösen jormassa niin paljon kiinnostaa sinua.

En ymmärrä, miksi kuvittelet, että joku olisi kiinnostunut sinusta.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

En ymmärrä, miksi kuvittelet, että joku olisi kiinnostunut sinusta.

en ymmärrä, miksi kuvittelet minua jormaksi. Härkösen tai ylipäätään kenenkään. Niin no, onhan viesteissäni toki munaa, mutta minä olenkin mies enkä maahanmuuttokriitikko.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en ymmärrä, miksi kuvittelet minua jormaksi. Härkösen tai ylipäätään kenenkään. Niin no, onhan viesteissäni toki munaa, mutta minä olenkin mies enkä maahanmuuttokriitikko.

Ulkomaalaisia raiskaajia puolustelevat viestisi ovat kuin Härkösen Jorman typerimmistä aivopieruista.

• OrpojanValssailut

Orpopoika antaa lausuntoja että sitä ja tätä VOIDAAN tehdä. Varmaankin, mutta toistaiseksi ei mitään ole tehty.

• sierjeg

Jos poliisit ei takaa turvallisuuta kansalle niin jotain pitää tehdä!
      Jos kaikki pääsee niin halvalla rikoksista niin raiskuaksista niin mitä virkaa poliisilla???
      Onko se vain näiden puollustaja ??
      Suomi on kohta turvaton maa valitettavasti!

• puolustusvoima

Ja sinä opettele kirjoittamaan sana puolustaja yhdellä l-kirjaimella, kiitos!

• Suojeluskunnat suomenmaassa järjestystä vaalii, jokohan ois aika?

• 1ja2ja3
        datsun260z kirjoitti:

Suojeluskunnat suomenmaassa järjestystä vaalii, jokohan ois aika?

Nykyään sinne ei päästettäisi kaltaisiasi.

• Lynkkaus

Sama homma meillä duunissa. Koko lounas keskusteltiin matujen tekemistä raiskaksista. Työpaikan naiset ovat raivoissaan.

• äitijohuolissaan

Meidän naisten pitää ryhtyä toimiin, eikö niin

• niinjustjoo
        äitijohuolissaan kirjoitti:

Meidän naisten pitää ryhtyä toimiin, eikö niin

Tasa-arvosta tai maahanmuutosta kirjoittavat saavat Suomessa usein osakseen häirintää ja kiusaamista.

Tavallista on esimerkiksi esittää, että heidät tulisi raiskata, mieluiten porukalla.

Kirjoittajien kannattaisi miettiä joskus sitä, että osa heidän kiusaamistaan on jo voitu raiskata. Tai ehkä heidän äitinsä on raiskattu, heidän lapsensa tai siskonsa. Moni isoäitikin kantaa raiskatuksi tulemisen tuskaa.

Pitäisikö raiskata uudestaan, että ymmärtäisi olla samaa mieltä?

Raiskauksesta avioliitossa tuli Suomessa rikos vasta vuonna 1994, yhtenä viimeisistä EU-maista, muuten.

Raiskauksilla uhkailu tai toisen raiskatuksi tulemisen toivominen on henkistä väkivaltaa, johon toivon kanssakeskustelijoiden sosiaalisessa mediassa puuttuvan heti, tinkimättä ja porukalla.

Noille uhkauksille ja ”toivotuksille” on oltava nollatoleranssi.

• ettämitä

Sama täällä. Kaikki joiden kanssa olen keskustellut tästä käsistä karanneesta maahanmuutosta, ovat samaa mieltä kanssani siitä, että Suomesta on tullut Hölmölä. Täällä saa paperittomat turistit häärätä ja rötöstellä mielensä mukaan. Vanhukset, naiset ja jopa lapset ovat heille vapaata riistaa. On tullut vähän sellainen fiilis, että kannattaako edes Itsenäisyyspäivää viettää. Meillä on kaikkien aikojen huonoin hallitus. Oman maan kansalaisiin kohdistuneista rikoksista vaietaan ja rikoksien tekijöitä hyysätään. Mitä vielä pitää tapahtua, että Höpöhallituksen silmät aukeaa?

• heimietivähän

niinjustjoo, sen takiako mamut voi täällä raiskata meidän alaikäisiä lapsia?Kun heidän äiti, sisko, mahdollinen kummin kaima on tullut raiskatuksi?Hei haloo!!!!
        Ainut missä pitäisi olla nollatoleranssi on tuo mamujen tekemät raiskaukset, ei se oikeuta heitä mihinkään jos joku on joskus raiskannut heidän sukulaislikan jossain kamelin takana keskellä ei mitään.

• niinjustjoo
        heimietivähän kirjoitti:

niinjustjoo, sen takiako mamut voi täällä raiskata meidän alaikäisiä lapsia?Kun heidän äiti, sisko, mahdollinen kummin kaima on tullut raiskatuksi?Hei haloo!!!!
        Ainut missä pitäisi olla nollatoleranssi on tuo mamujen tekemät raiskaukset, ei se oikeuta heitä mihinkään jos joku on joskus raiskannut heidän sukulaislikan jossain kamelin takana keskellä ei mitään.

Kopioidaanpa sitten Halla-ahoa. Tässä syy siihen että vihaan häntä lämpimästi ja vilpittömästi:

”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen.

Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.”

Halla-aholla ei ole mitään sanottavaa, ellei raiskausten puolustelua katsota sellaiseksi. Nollatoleranssi hallanpanemille höpinöille.

• Nii-in
        niinjustjoo kirjoitti:

Kopioidaanpa sitten Halla-ahoa. Tässä syy siihen että vihaan häntä lämpimästi ja vilpittömästi:

”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen.

Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.”

Halla-aholla ei ole mitään sanottavaa, ellei raiskausten puolustelua katsota sellaiseksi. Nollatoleranssi hallanpanemille höpinöille.

Vihaat Halla-ahoa, koska hän osui sinua ja aatetovereitasi arkaan paikkaan. Te puolustelette raiskaajia ja ajatte aktiivisesti raiskausten lisääntymistä Suomessa, joten on vain ja ainoastaan oikeudenmukaista, että viattomien ihmisten sijaan raiskaajien uhreiksi valikoituvat sinunlaisesi vastenmieliset sontiaiset.

• intiassa.raiskaajalle

• rautainen_30cm_dildo

> Työpaikan naiset ovat raivoissaan.
        Keskustelusta vaiko "raiskaksista"?

• LOOGIKK0
        Nii-in kirjoitti:

Vihaat Halla-ahoa, koska hän osui sinua ja aatetovereitasi arkaan paikkaan. Te puolustelette raiskaajia ja ajatte aktiivisesti raiskausten lisääntymistä Suomessa, joten on vain ja ainoastaan oikeudenmukaista, että viattomien ihmisten sijaan raiskaajien uhreiksi valikoituvat sinunlaisesi vastenmieliset sontiaiset.

Mutta sinähän se vastenmielinen sontainen olet, joten sinut kai sitten kuuluisi raiskata.

• Nope-
        LOOGIKK0 kirjoitti:

Mutta sinähän se vastenmielinen sontainen olet, joten sinut kai sitten kuuluisi raiskata.

Ei täällä ketään muuta vastenmielistä sontiaista ole kuin milloin milläkin nimimerkillä trollaava "humanist1".

• kevytdildo
        rautainen_30cm_dildo kirjoitti:

> Työpaikan naiset ovat raivoissaan.
        Keskustelusta vaiko "raiskaksista"?

älä nyt takerru pilkuihin tajuat kuitenkin kumpaa tarkoitettiin

• nope-
        Nope- kirjoitti:

Ei täällä ketään muuta vastenmielistä sontiaista ole kuin milloin milläkin nimimerkillä trollaava "humanist1".

Ei se ole lainkaan vastenmielinen. Ei ainakaan niin vastenmielinen sontiainen kuin raiskauksia toivova Halla-aho.

• Itse_asiassa
        nope- kirjoitti:

Ei se ole lainkaan vastenmielinen. Ei ainakaan niin vastenmielinen sontiainen kuin raiskauksia toivova Halla-aho.

humanist1, joka on yksi lukemattomista sivupersoonistasi, on vastenmielinen pedofiili ja raiskaajien puolustelija.

• KRIITIKK0
        Itse_asiassa kirjoitti:

humanist1, joka on yksi lukemattomista sivupersoonistasi, on vastenmielinen pedofiili ja raiskaajien puolustelija.

Muuten hyvin sanottu, mutta humanist1 ei ole pedofiili eikä raiskaajien puolustelija... mikä siinä oli oikein onkin jo vaikeampi kysymys. Ehkä sekoitat humanist1n Halla-ahoon.

• Mestaritontulle
        niinjustjoo kirjoitti:

Raiskauksilla uhkailu tai toisen raiskatuksi tulemisen toivominen on henkistä väkivaltaa, johon toivon kanssakeskustelijoiden sosiaalisessa mediassa puuttuvan heti, tinkimättä ja porukalla.

Noille uhkauksille ja ”toivotuksille” on oltava nollatoleranssi.

• Itse_asiassa
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Muuten hyvin sanottu, mutta humanist1 ei ole pedofiili eikä raiskaajien puolustelija... mikä siinä oli oikein onkin jo vaikeampi kysymys. Ehkä sekoitat humanist1n Halla-ahoon.

humanist1 ei muuta teekään kuin puolustelee raiskaajia ja pedofiilejä.

Miksi muuten puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa? Oletko umpihullu?

• Nollanainen
        heimietivähän kirjoitti:

AI nollatoleranssi pitäisi olla vain mamujen tekemille raiskauksille. Tässä on nyt suomalainen uros päästänyt oikein julkiseksi oman unelmansa. Suomalainen saa raiskata omiaan, sen ei niin väliä?

• KRIITIKK0
        Nollanainen kirjoitti:

AI nollatoleranssi pitäisi olla vain mamujen tekemille raiskauksille. Tässä on nyt suomalainen uros päästänyt oikein julkiseksi oman unelmansa. Suomalainen saa raiskata omiaan, sen ei niin väliä?

Kiva huomata että joku sentään tajusi pointinkin.

• Yksi_pointti
        Nollanainen kirjoitti:

Suomalaisista raiskaajista emme valitettavasti pääse eroon ikinä, paitsi tiukentamalla heille annettavia rangaistuksia, mutta raiskaavat mamut voi onneksi lähettää sinne mistä tulivatkin.

• intianmalliin

• 1ja2ja3

• näköjääntyytyväisiä

Kaikesta huolimatta aika moni kansalainen haluaa edelleen, että Suomi kuuluu EU:n, vaikka olemme juuri sen johdosta joutuneet maahantunkeutujien armoille. "Irti EU:sta"-aloite ei ole saanut kuin hiukan alle 11700 allekirjoitusta.

• Ei_tilivelvollisuudelle

Ei Eu voi Suomelle mitään, jos Suomi päättää pistää rajat kiinni kansallisen edun nimissä. Minulle on sinänsä ihan sama minkä pykälän nojalla se tehdään tai mitä muualla siitä Eu:ssa ajatellaan. Terve kansallinen etu ensimmäiseksi. Poliittinen ongelma on ne puolueet, jotka propagandoivat mitä ne sitten meistä ajattelevat -argumentilla.

Äänestin vuonna 1994 Eu:ta vastaan.

• nuo.sopimukset.roskiin18

Mä olen ymmärtänyt, että Yk:n sopimukset on mukana tässä, että meidän on otettava noita turviksia ILMAN YLÄRAJAA kuten Sampo Terho matuvyören alkumetreillä "itku silmässä" tv:ssä kertoi.

• vessasta-alas.yk
        nuo.sopimukset.roskiin18 kirjoitti:

Mä olen ymmärtänyt, että Yk:n sopimukset on mukana tässä, että meidän on otettava noita turviksia ILMAN YLÄRAJAA kuten Sampo Terho matuvyören alkumetreillä "itku silmässä" tv:ssä kertoi.

YK ei pysty sanelemaan yhdellekään itsenäiselle valtiolle yhtään mitään. YK voi ainoastaan suositella ja äärimmäisessä tapauksessa uhkailla erottamisella. Iha sama vaika erottaisivat meidät, koko YK on nykyisellään tehoton, rankasti puolueellinen ja korruptoitunut turha himmeli. Mitään järkevää ja kestävää se ei saa aikaan, vaikka on tähtitieteellisen suuri budjetti käytössä.

Jos YK haluaisi jotain tehdä vainoa kokevien ihmisten auttamiseksi, niin se kohdistaisi uhkauksiaan ja vaatimuksiaan niihin maihin, joissa räikeästi rikotaan ihmisoikeuksia. Mutta ei, YK nimitti jopa ihmisoikeuskomissionsa johtoon Saudi-Arabian, tuon maailman suvaitsemattomimman ja raaimman valtion, jossa on shari'a-laki käytössä ja ihmisiä mestataan joka viikko keskellä katua!

Mutta onhan Saudi-Arabia USAn tärkein liittolainen ja Obama on muslimien puolella kristittyjä vastaan.

• kyssäri
        vessasta-alas.yk kirjoitti:

YK ei pysty sanelemaan yhdellekään itsenäiselle valtiolle yhtään mitään. YK voi ainoastaan suositella ja äärimmäisessä tapauksessa uhkailla erottamisella. Iha sama vaika erottaisivat meidät, koko YK on nykyisellään tehoton, rankasti puolueellinen ja korruptoitunut turha himmeli. Mitään järkevää ja kestävää se ei saa aikaan, vaikka on tähtitieteellisen suuri budjetti käytössä.

Jos YK haluaisi jotain tehdä vainoa kokevien ihmisten auttamiseksi, niin se kohdistaisi uhkauksiaan ja vaatimuksiaan niihin maihin, joissa räikeästi rikotaan ihmisoikeuksia. Mutta ei, YK nimitti jopa ihmisoikeuskomissionsa johtoon Saudi-Arabian, tuon maailman suvaitsemattomimman ja raaimman valtion, jossa on shari'a-laki käytössä ja ihmisiä mestataan joka viikko keskellä katua!

Mutta onhan Saudi-Arabia USAn tärkein liittolainen ja Obama on muslimien puolella kristittyjä vastaan.

Obama muslimien puolella kristittyjä vastaan? Kuinka sekaisin voi ihminen olla? Juuri kun luulin nähneeni kaiken "maahanmuuttokriitikoitten" harhaisuudesta, joku osasi vielä kerran yllättää. :D

• vastari
        kyssäri kirjoitti:

Obama muslimien puolella kristittyjä vastaan? Kuinka sekaisin voi ihminen olla? Juuri kun luulin nähneeni kaiken "maahanmuuttokriitikoitten" harhaisuudesta, joku osasi vielä kerran yllättää. :D

Onneksi tällä palstalla kukaan ei ole läheskään niin pahasti sekaisin kuin sinä. Ethän sinä tajua välillä edes sitä, kuka itse olet.

• vessasta-alas.yk
        kyssäri kirjoitti:

Obama kieltäytyy järjestelmällisesti kaikista kristityistä amerikkalaisista presidenttiperinteistä. Obama osallistuu aktiivisesti muslimiyhteisön järjestämiiin tapaamisiin. Molemminpuolin nämä tapaamiset ovat eräänlaista lobbausta, mutta tietyillä kristittyjen ryhmien ohjelmallisilla lounastapaamisilla yms. on pitkät historialliset perinteet, eli niitä on järjestetty jo 1700-luvulta lähtien.

Kun kongressi väitteli pakolaisten ottamisesta, 17 osavaltion kuvernöörit kieltäytyivät kokonaan pakolaisten vastaanotosta ja koko kongressi vaati mm. pakolaisten taustan tarkkaa selvittämistä, Obama suuttui ja lupasi ottaa kovat keinot käyttöön. Obama ei hyväksy tulijoiden taustojen tarkistamista, ja hän sanoo käyttävänsä asiassa veto-oikeuttaan. Mikä presidentti käyttää veto-oikeutta asiassa, joka vain varmistaisi kansakunnan turvallisuutta?

Amerikassa presidentillä on paljon valtaa, suorastaan yksinvaltius mitä tulee hallintoon. Jos on hallinnon hommissa ja eri mieltä, tulee erotetuksi jos presidentti niin haluaa. Ja Obamahan haluaa, on erottanut jo monta ihmistä mm. tiedustelupalvelusta, jos nämä ovat olleet Obaman kanssa eri mieltä tai Obaman agendan tiellä.
        Obama on muutama kuukausi sitten erottanut mm. yhden parhaimmista tiedustelupalvelun eversteistään, joka sattuu olemaan lähi-idän asiantuntija. Vain siksi, että mies toi ilmi tietojaan ja varoituksiaan Lähi-Idän muslimaiden mahdollisista päämääristä.

Presidentti Obama on hyväksymässä lakia jonka seurauksena jopa 500 000 amerikkalaista saattaa päätyä vankilaan hallituksen vastustamisesta. Laki on epämääräinen, ja hallituksen vastustaminen määritellään terrorismiksi. Siis ihan sanallinen vastustaminen! Ja muuten tilat moisille massiivisille internointleireille ovat jo olemassa, valmiina odottamassa. Kansa on yrittänyt jo vuosia aiemmin kysyä, mihin tarkoitukseen ja mitä nuo betoniaidatut ja piikkilangoin varustetut paikat ovat, mutta kukaan ei ole uskaltanut vastata suoraan.Niissä on jopa leikkikentät lapsille, jota on myös kummasteltu, koska paikat ovat kuitenkin vankilannäköisiä ja vartioituja laitoksia, tyhjillään...Nyt se on selvinnyt.

Voisin kirjoittaa sinulle Obaman hallinnon kummallisuuksista ja Obaman oudoista puheista vaikka kuinka pitkään ("I am one you" (muslimijohtajille, vieläpä wahhabeille..."There will be no place for those who slander islam" jne...)

Minä en usko olevani sekaisin, eikä sinun ad-hominem paljastanut paljon muuta kuin sen, että olet itse kovin tietämätön asioista maailmanlaajuisesti.

Suosittelen, että seuraat muutakin kuin Hesaria ja kotimaista mediaa.

• vessasta-alas.yk

Ja tässä vielä lainaus uusisuomen kirjoituksesta, jos englaninkielinen uutisointi on liian vaikeaa luettavaksi sinulle:

" Raportit kutsuvat lakiesitystä The Violent Radicalization and Homegrown Terrorism Prevention Act suurimmaksi hirmuhallinnon esitykseksi mitä vapaassa maassa on koskaan esitetty.

Ensi kertaa laki esiteltiin vuonna 2007 kongressille. Esittelijänä toimi demokraatti Jane Harmon. Laki hyväksyttiin US House of Representatives´in istunnossa salaisessa äänestyksessä mutta Senaatti ei sitä niellyt. Nyt Obaman hallinto on kaivanut lakiesityksen uudelle kierrokselle. Obama on ensimmäinen amerikkalainen presidentti joka on nimennyt omat kansalaiset uhaksi kansalliselle turvallisuudelle.

National Security Strategy dokumentissa, jonka kongressi vaatii jokaiselta presidentiltä, Obama on mm. määrännyt osavaltioiden poliisit ja tiedustelun aloittamaan häntä ja hänen hallintoaan vastustavien amerikkalaisten etsinnät."

LÄHDE: http://riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/38593-obama-haluaa-kansalaiset-kalterien-taa-the-violent-radicalization-and-homegrown-terrorism-prev

Totalitarismi tulossa, ja turvassa ei ole kukaan, koska jo pelkkä Obaman vastainen ajatus on määritelty terrorismiksi...huh huh...

• KRIITIKK0
        vessasta-alas.yk kirjoitti:

Ja tässä vielä lainaus uusisuomen kirjoituksesta, jos englaninkielinen uutisointi on liian vaikeaa luettavaksi sinulle:

" Raportit kutsuvat lakiesitystä The Violent Radicalization and Homegrown Terrorism Prevention Act suurimmaksi hirmuhallinnon esitykseksi mitä vapaassa maassa on koskaan esitetty.

Ensi kertaa laki esiteltiin vuonna 2007 kongressille. Esittelijänä toimi demokraatti Jane Harmon. Laki hyväksyttiin US House of Representatives´in istunnossa salaisessa äänestyksessä mutta Senaatti ei sitä niellyt. Nyt Obaman hallinto on kaivanut lakiesityksen uudelle kierrokselle. Obama on ensimmäinen amerikkalainen presidentti joka on nimennyt omat kansalaiset uhaksi kansalliselle turvallisuudelle.

National Security Strategy dokumentissa, jonka kongressi vaatii jokaiselta presidentiltä, Obama on mm. määrännyt osavaltioiden poliisit ja tiedustelun aloittamaan häntä ja hänen hallintoaan vastustavien amerikkalaisten etsinnät."

LÄHDE: http://riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/38593-obama-haluaa-kansalaiset-kalterien-taa-the-violent-radicalization-and-homegrown-terrorism-prev

Totalitarismi tulossa, ja turvassa ei ole kukaan, koska jo pelkkä Obaman vastainen ajatus on määritelty terrorismiksi...huh huh...

Uudessa Suomessa on toki monta kajahtanutta bloggaajaa, mutta ei niitä kaikkia tarvitse vakavissaan ottaa. Vakavasti otettavat ihmiset arvostavat Obamaa.

• Hehhehhe
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Uudessa Suomessa on toki monta kajahtanutta bloggaajaa, mutta ei niitä kaikkia tarvitse vakavissaan ottaa. Vakavasti otettavat ihmiset arvostavat Obamaa.

Muttisneidin sivupersoona on tapansa mukaan jäänyt ajastaan jälkeen. Tuollaisia aivopieruja töräyttelee enää vain kaikkein hölmöimmät vihervasurit. USA:ssa Obama alkaa olla out jo demokraattienkin keskuudessa.

• Höhöhöhö
        Hehhehhe kirjoitti:

Muttisneidin sivupersoona on tapansa mukaan jäänyt ajastaan jälkeen. Tuollaisia aivopieruja töräyttelee enää vain kaikkein hölmöimmät vihervasurit. USA:ssa Obama alkaa olla out jo demokraattienkin keskuudessa.

Teille rasisteille ei monesti mene kaaliin se, että teidän kanssanne voi olla eri mieltä muutkin kun yksi kirjoittaja, ei tarvi olla mitään sivupersoonia.

• hmmmmm
        Höhöhöhö kirjoitti:

Teille rasisteille ei monesti mene kaaliin se, että teidän kanssanne voi olla eri mieltä muutkin kun yksi kirjoittaja, ei tarvi olla mitään sivupersoonia.

Mutta mikä niille menisi kaaliin, se on vaikeampi kysymys.

• Itse_asiassa
        Höhöhöhö kirjoitti:

vaikka vaihtelet jatkuvasti nimimerkkiäsi ja jopa sukupuoltasi, niin kirjoitat tänne aina yhtä ala-arvoista kuonaa, josta sinut tunnistaa helposti yhdeksi ja samaksi trolliksi.

• Jostainsyystä
        Itse_asiassa kirjoitti:

vaikka vaihtelet jatkuvasti nimimerkkiäsi ja jopa sukupuoltasi, niin kirjoitat tänne aina yhtä ala-arvoista kuonaa, josta sinut tunnistaa helposti yhdeksi ja samaksi trolliksi.

kuvittelet kaikkien, jotka ovat eri mieltä kanssasi, vaihtelevan jatkuvasti nimimerkkiä ja jopa sukupuolta. Siitä sinut tunnistaa helposti yhdeksi ja samaksi trolliksi.

• Itse_asiassa
        Jostainsyystä kirjoitti:

kuvittelet kaikkien, jotka ovat eri mieltä kanssasi, vaihtelevan jatkuvasti nimimerkkiä ja jopa sukupuolta. Siitä sinut tunnistaa helposti yhdeksi ja samaksi trolliksi.

Ei todellisuutta tarvitse kuvitella. Nimimerkin vaihtelusta huolimatta viestisi ovat aina sitä ikivanhaa muttiksen mielenterveysongelmaista mutinaa.

• Tape9

Saman olen huomannut, että äänenpainot ovat viime viikkoina nopeasti jyrkentyneet. Naiset tullessaan töistä hämärän tultua kulkevat kääntöveitsi laukussa tai taskussa. Ihmettelen matun mielipidettä, että illalla esim yhdeksän aikaan pyöräilevä on aina miestä etsimässä! Meillä mennään ja tullaan vuorotöistä kaikkina aikoina, olipa pimeä tai valoisa. Melkoisella varmuudella meillä tulee erittäin kovia yhteenottoja päättäjiämme ja maahantunkeutujia vastaan.

• historianharrastaja

Suomi on ehdottomasti säilytettävä turvallisena yhteiskuntana. Tutkimusten mukaan olemme aikaisemmin menneet koko ajan parempaan suuntaan. Nyt päättäjämme haluavat romuuttaa tämän rauhallisen Suomen ja herrasmiesten Euroopan.

• 1ja2ja3
        historianharrastaja kirjoitti:

Suomi on ehdottomasti säilytettävä turvallisena yhteiskuntana. Tutkimusten mukaan olemme aikaisemmin menneet koko ajan parempaan suuntaan. Nyt päättäjämme haluavat romuuttaa tämän rauhallisen Suomen ja herrasmiesten Euroopan.

Kymmenkunta ulkomaalaisen tekemää raiskausta. Ehdottomast tuomittavaa!!!

Mutta saisi kritiikissä olla jotain suhteellisuudentajua sentään.

Suomalaiset miehet raiskaavat tuhansia kertoja vuodessa, ja kuinka syvästi tänne oksentavat ovat siihen reagoineet???
        Ai nii, sehän on maan tapa...

• Kuten_jo_sanottu
        1ja2ja3 kirjoitti:

Kymmenkunta ulkomaalaisen tekemää raiskausta. Ehdottomast tuomittavaa!!!

Mutta saisi kritiikissä olla jotain suhteellisuudentajua sentään.

Suomalaiset miehet raiskaavat tuhansia kertoja vuodessa, ja kuinka syvästi tänne oksentavat ovat siihen reagoineet???
        Ai nii, sehän on maan tapa...

Suomalaisista raiskaajista emme valitettavasti pääse ikinä eroon. Sen sijaan ulkomaalaiset raiskaajat voidaan helposti karkoittaa.

• kauhavalaistamaista

Kannattaa pittää puukkoa. Tuomiot lievempiä kuin linkkarilla jos kohde kuolee. Linkkarissa on ns harkintanäkökulma ja puukossa vain hetken mielijohde

• höhmjöh

Olet jo suunnitellut puukottaa, kun olet ottanut puukon mukaasi.

• minäkin.kalastan
        höhmjöh kirjoitti:

Olet jo suunnitellut puukottaa, kun olet ottanut puukon mukaasi.

Ei suinkaan, on ollut aikeissa mennä ongelle.

Onkiharrastuksella puousteltiin matujenkin puukon ostamisia alkusyksystä.

• historianharrastaja

Focus.de lehden mukaan Baijerissa varustaudutaan jo pippurisumuttimin ja pistoolein. Kannatan varustautumista. Kuitenkin pitää välttää kaikkea agressiota. Pitää myös harjoitella itä-aasilaisten tapaan mielenmalttia.

• Olisijoaika

ei suomalainen uskalla hanttiin pistää,lampaita koko porukka mutisee vaan kotinurkissa ja huono.

• helvetin.päättäjät

Hommaan jonkun astalon, koska virallista vastausta ei tule. Turvahälytin on jo hankittu lapsille. Tulkoot sitten kimppuun, täältä pesee. Toimin vain itsepuolustukseksi. Olen nainen, joten rangaistus hätävarjelun liioittelusta ei pidä olla kovin kova. Jos poliisijohto, sisäministeri tai presidentti ei ala aukoa suutaan ja kertoa, mitkä ovat meidän oikeutemme, johtopäätökset on tehtävä itse.

• 1ja2ja3

Entä nämä kotosuomaliset miehet jotka raiskaavat tuhansia kertoja vuodessa?

• tähän.on.tultu

Itä-aasialaisesta mielenmaltista, pitääkin äkkiä mennä karatekurssille. Karatetaidoilla voinee myös tappaa. En enää tunne pienintäkään sympatiaa noita apinoita kohtaan.

• oikea.kohta

Lyönti aataminomenaan on aika tehokas. Samaten eräs kohta korvan lähellä.

• Ritsat

Ei sun karate kuule auta noi apinat on tapelleet koko ikänsä se on niiden päivätyö ja elämäntapa

• suvakithan toitottavat jatkuvasti, että raiskaaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. 80 % raiskaajista kantiksia, ymv. Sen takia jos ähly myös raiskaa, niin siitä ei anneta tälle kuin ehdollista, eikä vaikuta turvapaikkaprosessiin ainakaan kielteisesti. Tämä on suvakkien maa, eikä muita suvaita(!)OK

• tuskin.on.pienentynyt

Valitettavasti ainakin Pk-seudulla oli THORs-kaudella yli 40 prossaa raikaajaepäillyistä mamuja. Siitä oli melkoisia keskusteluja Vanhasen hallituksen aikana.

• rautainen_30cm_dildo
        cent kirjoitti:

suvakithan toitottavat jatkuvasti, että raiskaaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. 80 % raiskaajista kantiksia, ymv. Sen takia jos ähly myös raiskaa, niin siitä ei anneta tälle kuin ehdollista, eikä vaikuta turvapaikkaprosessiin ainakaan kielteisesti. Tämä on suvakkien maa, eikä muita suvaita(!)OK

Minä olen sinulle 29cm liian pitkä.

• rautainen_30cm_dildo kirjoitti:

Minä olen sinulle 29cm liian pitkä.

no viimeisimmät tiedot kertoo että Suomessa ilmoitetaan poliisille n 1000 raiskausta ja niistä 200 on mamujen tekemiä. Ei täsmää(!)

Lisäksi mamut kulttuuriraiskaavat omiaan, joita ei ilmoiteta, koska kunniamurha ja kivitys.

• KRIITIKK0
        cent kirjoitti:

no viimeisimmät tiedot kertoo että Suomessa ilmoitetaan poliisille n 1000 raiskausta ja niistä 200 on mamujen tekemiä. Ei täsmää(!)

Lisäksi mamut kulttuuriraiskaavat omiaan, joita ei ilmoiteta, koska kunniamurha ja kivitys.

Jori Eskolin kirjoitti asiasta tänään hyvin:

"Oikeastaan meidän pitää sallia maahanmuutto tilastorotuopin mukaan vain EU:n sisältä sekä Oseaniasta. Sillä kaikki muuhan olisi raiskausten ja pedofilian hyväksymistä, eikö vain?

Että selittäkää vaan minulle vielä, miten islam on se suurin Saatana, niin minä näytän teille valehtelijan.

Maahanmuuttokriitikoiden sekä muiden rasistien ongelma on se, että he päättävät ongelman etukäteen ja sitten he hakevat vain sen datan, joka tukee löyhästi heidän ongelmankuvaustaan saatteena sana ’liittyy’. He eivät vain huomioi, että sana ’liittyy’ ei selitä yhtään mitään. Kyse on perinteisestä päälleliimaamismetodista, jolla luodaan tunnelmaa asioiden syyseurauksista. Mites se menikään: jos sinulla on kädessäsi vasara, näet vain nauloja.

Oikeasti: me tarvitsemme laadukasta ja tosiasioihin keskittyvää rationaalista keskustelua maahanmuuton haasteista & ongelmista. Me emme tarvitse mihinkään nykyisenlaista maahanmuuttokritiikkiä, joka typistyy lähes poikkeuksetta ihan vaan vanhan koulukunnan vaahtoavaksi rasismiksi. Maahanmuuttokriittisyys on diagnoosi, ei poliittinen kannanotto."

• Itse_asiassa
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Jori Eskolin kirjoitti asiasta tänään hyvin:

"Oikeastaan meidän pitää sallia maahanmuutto tilastorotuopin mukaan vain EU:n sisältä sekä Oseaniasta. Sillä kaikki muuhan olisi raiskausten ja pedofilian hyväksymistä, eikö vain?

Että selittäkää vaan minulle vielä, miten islam on se suurin Saatana, niin minä näytän teille valehtelijan.

Maahanmuuttokriitikoiden sekä muiden rasistien ongelma on se, että he päättävät ongelman etukäteen ja sitten he hakevat vain sen datan, joka tukee löyhästi heidän ongelmankuvaustaan saatteena sana ’liittyy’. He eivät vain huomioi, että sana ’liittyy’ ei selitä yhtään mitään. Kyse on perinteisestä päälleliimaamismetodista, jolla luodaan tunnelmaa asioiden syyseurauksista. Mites se menikään: jos sinulla on kädessäsi vasara, näet vain nauloja.

Oikeasti: me tarvitsemme laadukasta ja tosiasioihin keskittyvää rationaalista keskustelua maahanmuuton haasteista & ongelmista. Me emme tarvitse mihinkään nykyisenlaista maahanmuuttokritiikkiä, joka typistyy lähes poikkeuksetta ihan vaan vanhan koulukunnan vaahtoavaksi rasismiksi. Maahanmuuttokriittisyys on diagnoosi, ei poliittinen kannanotto."

hölmöjä horisevan Paskolinin ongelma on se, että hän raivostuu silmittömästi joka kerta kun tosielämän faktat ovat ristiriidassa hänen umpimielisen monikulttuuri-ideologiansa kanssa. Tuloksena on sitten tuollaista vajaamielistä äärivasemmistolaista tajunnanvirtaa, jolle nauravat aidan seipäätkin.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

hölmöjä horisevan Paskolinin ongelma on se, että hän raivostuu silmittömästi joka kerta kun tosielämän faktat ovat ristiriidassa hänen umpimielisen monikulttuuri-ideologiansa kanssa. Tuloksena on sitten tuollaista vajaamielistä äärivasemmistolaista tajunnanvirtaa, jolle nauravat aidan seipäätkin.

sinä olet se hölmöjä horiseva Paskolin. Lapsellista tuollainen nimien vääntely. Oletko aina ollut vähän lapsellinen?

• No_mutta
        Itse_asiassa kirjoitti:

sinä olet se hölmöjä horiseva Paskolin. Lapsellista tuollainen nimien vääntely. Oletko aina ollut vähän lapsellinen?

mikset itse noudata sitä, mitä saarnaat muille? Miksi vääntelet jatkuvasti muiden nimiä - ja kaiken kukkuraksi lainailet toisten nimimerkkejä? Miksi sinulla on tässäkin asiassa kaksoisstandardi?

• nope-
        No_mutta kirjoitti:

mikset itse noudata sitä, mitä saarnaat muille? Miksi vääntelet jatkuvasti muiden nimiä - ja kaiken kukkuraksi lainailet toisten nimimerkkejä? Miksi sinulla on tässäkin asiassa kaksoisstandardi?

Sinulla ei ole varaa puhua toisten nimimerkkien lainailusta.

• Itse_asiassa
        nope- kirjoitti:

Sinulla ei ole varaa puhua toisten nimimerkkien lainailusta.

Kaikilla on varaa huomauttaa siitä, että lainailet jatkuvasti minun ja muiden nikkejä.

• STOPOVER
        cent kirjoitti:

suvakithan toitottavat jatkuvasti, että raiskaaminen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. 80 % raiskaajista kantiksia, ymv. Sen takia jos ähly myös raiskaa, niin siitä ei anneta tälle kuin ehdollista, eikä vaikuta turvapaikkaprosessiin ainakaan kielteisesti. Tämä on suvakkien maa, eikä muita suvaita(!)OK

SUVAKEILLE ON TOINENKIN NIMIKE: MAAN PILAAJAT

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Kaikilla on varaa huomauttaa siitä, että lainailet jatkuvasti minun ja muiden nikkejä.

sinähän sitä teet.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

sinähän sitä teet.

Projisointi on taitaa olla sinulla geeneissä.

• kauss

Turvahälyttimet on hommattu, mutta uskaltaako enää mennä edes Jumbon kylpylään, onko siellä irakilaisia miehiä? Ruotsissahan uimalat ovat lähteneet aivan lapasesta.

• ajolähtö_pesät_täynnä
      • takalaittomien.lyöjä

Joo, nyt kyllä heräsi halut aloittaa vanha harrastus uudestaan! Pesis on ihan mahtavaa, aikoinaan pelasin oikein seurassa, käytiin ottelemassa pitkin maakuntaa. Minä olin hyvä lyöjä, tilauksesta paukuttelin mihin pelinjohtaja halusi pallon sijoittaa..

Nyt mailan ostoon, tai joulupukille kirje postiin, jee, mahtavaa!!!!!

• japiste

Mitä tekisit itse olit kuka tahansa ja mistä tahansa, jos sinun alaikäinen lapsesi, siskosi raiskattaisiin? Törkeä joukkoraiskaus ja tuomio ehdonalainen onko tuomio oikein? huom! vastaus keltä tahansa ja mistä maailman kolkasta tahansa.

• gkjgkhg

Minä olen jo vuosia käynyt tätä samaa dialogia ja silloin oli kyseessä vain tämä meidän sairas vankeinhoitolaitos, jonka mielestä väkivaltarikolliset kuuluvat kadulle ja uhria vähätellään minkä pystytään. Sama vihervasemmistolainen ideologia ajaa tuotakin.

• punavihreäMies

Suomessa on liian lievät tuomiot raiskauksista ja muista väkivaltarikoksista... tästä kai kaikki ovat samaa mieltä.

• Joo täällä on ollut vallassa noita ihmisten ymmärtäjiä, teet miten vakavan rikoksen tahansa sinua pitää ymmärtää. Eikös nykyinen pressakin ottanut asiaan kantaa sanomalla että tuomio rajoissa on olemassa yläpääkin eli ettei sitä alarajaa aina tarvii käyttää. Rikollisten paikka on vankilassa.

• Jsker

Kyllä minunkin tuttavat, kaverit ja puolitut ovat räjähtämispisteessä jopa sellaiset joiden suusta en uskonut moisia mielipiteitä kuulevani. Kyllä vieteri on kiristinyt äärimilleen ja kohta posahtaa. Yhteiskunta rauha on todellakin vaarassa. Toivottavasti syyllisiä lähdetään hakemaan hallituksesta, eikä viattomista. Toivottavasti myös kansa vetää sitten yhtä köyttä suvakkeja vastaan.

• sdfdsdfsd

Pahin mamuttajaporukka löytyy sieltä nykyisestä oppositiosta. Aika outoa, että sieltä käsin hallitaan suunnilleen kaikki mediasta lähtien.

• Joo kippo kädessä se niiden entinen pressakin oli rahaa tinkumassa, otetaan vielä toiset 30000 niin eiköhän tää meidän hyvinvointivaltio ala olla jo aika hyvällä mallilla

• Amiksetkaivoon

SInä et edusta "kansaa".

• saamatonmaa

Suomalaiset on nyhveröitä kun teot puuttuu mutta kovia sanoja sanotaan ja sama koskee poliisia.
      VOK:ja halutaan poliisilaitosten viereen että saadaan se piennikin uhka ulkopuolelta suljettua.

• Toimikaa

Armeijan valvojat keskuksiin ja liikkumis rajoitukset ei vapaastti ympäri kyliä.

• lakeja.rikotaan
        Toimikaa kirjoitti:

Armeijan valvojat keskuksiin ja liikkumis rajoitukset ei vapaastti ympäri kyliä.

Alunperinkin on niin, että jos lakia ulkomaalaisista olisi noudatettu, ei yksikään paperiton kulkija liikkuisi mihinkään. Heidät olisi lain mukaan pitänyt ottaa säilöön.

Hallitus vinkuu suomalaisten olevan suurin turvallisuusuhka. Minun mielestäni suurin turvallisuusuhka on virkamieskoneisto ja poliitikot, jotka eivät välitä säädetyistä laeista, vedoten suureen tulijamäärään. Se on vaarallista, ja monella tavalla. Ja iso tulijamäärä ei ole ongelma muille kuin bisnestä tekeville: kyllä Suomesta telttoja ja aitaa löytyy. Lakia noudattamalla asiakkaita vain olisi niin pirun paljon vähemmän, että joitain tahoja suututtaisi.

• Kirjoititpa asiaa!!

• Eihyssyttelyä

Joo pahalta alkaa näyttää,ja mitä tekeee politikot yms poliisit, hyssyttelee, nämä pakolaispartalapset tulleet turvaan ja puree heti auttavaa kättä, ei noista ole ihmisiksi ei ainakaan Suomen lakien mukaisiksi , kunnon tuomiot liikkumiskiellot yms kaikille pakolaisille, karanteeni olisi ollut paikallaan .

• DancingOnTheEdge

NÄIN TELKKARISSA NIITÄ Kempeleen PARTALAPSIA: LÄSKEJÄ SOSIAALIPUMMEJA JOTKA MÖLISI MEGAFONIIN JOTAIN MUUALAISVASTAISTA MÄDÄTYSTÄ... kylläpä SYLETTI

• 1ja2ja3
        DancingOnTheEdge kirjoitti:

NÄIN TELKKARISSA NIITÄ Kempeleen PARTALAPSIA: LÄSKEJÄ SOSIAALIPUMMEJA JOTKA MÖLISI MEGAFONIIN JOTAIN MUUALAISVASTAISTA MÄDÄTYSTÄ... kylläpä SYLETTI

Siinä vasta mielenkiintoinen näkökulma. Hih, oikein piristi;-D

• suvakkiensyytä

Kannan metallipamppua aina mukana iltaisin. Vyöllä kulkee vaivattomasti ja antaa vähän etulyönti asemaa kukkakeppi matua vastaan. Harmi että Suomi on mennyt tähän tilaan.

• Uhoaaaaa

Lyödäänkö vetoa niin pöytäkeskustelusta huolimatta ei tapahdu yhtään mitään.

Suomalaiset on lampaita. Jää uhon asteelle.

• poliis1

Toivottavasti jääkin.

• 1ja2ja3
        poliis1 kirjoitti:

Toivottavasti jääkin.

Aivan!
        On tänne kerääntynyt melkoinen lynkkausporukka.; kovia huutamaan ja melskaamaan.

• TottaTuriset

Arvioikaa, kumpi tuomitaan rankemmin, suunsoitosta kehkeytynyt tappelu maahanmuuttajan ja kantaväestön henkilön kanssa. No, kantaväestö tietysti. Syy; kantaväestön pitäisi huomioida heidän lähtöasetelma ja kärsimys.

Mamu saa pahimmassa tapauksessa jopa vankilatuomion ja sen tarjoamat edut. Ilmainen terveydenhuolto, opiskelu, työssäkäynti palkalla, vartiomaton vapaallaolo, ym sopeutusloma ennen lopullista vapautumista.
      kantaväestöön kuuluva vastaavasti menettäisi mahdollisen työpaikkansa, elantonsa, vapautensa, perheensä, sosiaalisen elämänsä jne. Tulos: Maahanmuuttaja tulisi tässä keississä siis voittamaan, kun ei mitään menetettävää, tosin kuin kantasuomalaisella koko aiempi elämä.

• gusgus

soinihan oli suomen nro1 tämän tilanteen aikaansaja takinkääntäjä ei tyhmä,mutta perso rahalle.

• Mietipäs

Jos hallituksessa ei olisi persuja, ei tiukentuvia aloitteita turvapaikanhakijoihin liittyen olisi pantu vireille. Heiltä on peräisin mm. pikakäännytyksen käyttöönoton selvitys, joka toivottavasti pian tulee käyttöön.

Soini tekee varmasti kaikkensa ulkoministerinä, ettei homma repeä käsiin. Vaikka hän ei voi sanoa mitä tahansa ulkoministerinä, ovat monet kommentit olleet nykyisistä tilannetta kritisoivia. Tekee lakien puitteissa mitä voi.

Voin kauhulla vain ajatella, jos hallituksessa istuisi SDP, vasemmisto ja RKP, mikä olisi tilanne silloin.

• mikätilanne
        Mietipäs kirjoitti:

Jos hallituksessa ei olisi persuja, ei tiukentuvia aloitteita turvapaikanhakijoihin liittyen olisi pantu vireille. Heiltä on peräisin mm. pikakäännytyksen käyttöönoton selvitys, joka toivottavasti pian tulee käyttöön.

Soini tekee varmasti kaikkensa ulkoministerinä, ettei homma repeä käsiin. Vaikka hän ei voi sanoa mitä tahansa ulkoministerinä, ovat monet kommentit olleet nykyisistä tilannetta kritisoivia. Tekee lakien puitteissa mitä voi.

Voin kauhulla vain ajatella, jos hallituksessa istuisi SDP, vasemmisto ja RKP, mikä olisi tilanne silloin.

Aivan sama. Ne olivat edellisessä hallituksessa, eikä pakolaisia tullut näin paljon silloin.

• Mietipäs

Oliko tuolloin edellisen hallituksen aikaan tällaista pakolaisinvaasiota kuin nyt? Perustele minulle jos oli. En havainnut tuolloin Euroopassa tällaista. Menikö minulla tuolloin jotain ohi?

• mikätilanne
        Mietipäs kirjoitti:

Oliko tuolloin edellisen hallituksen aikaan tällaista pakolaisinvaasiota kuin nyt? Perustele minulle jos oli. En havainnut tuolloin Euroopassa tällaista. Menikö minulla tuolloin jotain ohi?

Ei ollut. Ymmärsit siis pointin: aivan sama ketä hallituksessa istuu, ei Suomen hallituksella ole ainakaan yksinään mitään mahdollisuutta vaikuttaa pakolaisuuden syihin.

• Suomipesis

Pesäpallomailat joka autoon varusteeksi..ja virosta teleskooppi pamppuja vyölle.. siinä turvaa

• vittuuntunut.täysin

Varustauduttu on, enkä epäröi käyttää jos tarvitsee.

• PesisOnHyväHarrastus

Pesäpallomaila on hyvä kättä pitempi suomalaisille. Vaan hitto, kun ne alkaa nyt kuulemma kaupoista loppua. Karhun pitää vissiinkin lisätä tuotantoa - mutta ei sitten Kiinassa, vaan Suomessa!

• Pahalta_näyttää

Ensi kesänä jos eivät turvikset saa pidettyä piliään kurissa voi olla täys kaaos :-/

• hallituksen.tehtävä

Ei vain nettipoliisi vastaa miten naiset voivat puolustautua. Tai minkälainen puolustusväline saa olla mukana. Olen 60-vuotias nainen ja koko ikäni elänyt rauhallisessa Suomessa. Tähän päivään mennessä en ole joutunut puolustautumaan enkä kokemaan minkäänlaista väkivaltaa. Tämä on ensimmäinen kerta elämässäni kun toivon jotain näin pahaa, että joku oikeasti tappaa nämä maahantunkeutuneet vieraslajit. En usko olevani ainoa näine ajatuksineni. Kättäni en ole nostanut ikinä toista ihmistä kohtaan, mutta nyt on sellainen tunne, että täällä ei voi elää ilman jotain aseentapaista omaksi turvakseen. Päättäjien on tehtävä jotain tälle turvallisuustilanteelle. He voivat määrätä esimerkiksi joka paikkakunnalle kodinturvajoukkoja, ne voisivat koostua vapaaehtoisista. Eräänlainen saapas-projekti, joka ainakin joskus tarkkaili nuorten juhlimista ja ottivat talteen sammuneet. Samalla periaatteella. Eli tämä kuuluu oikeastaan SPR:lle, koska ovat tämän lauman tänne haalineet, ja ilman minkäänlaista seulontaa.

• Nimenomaanjuu

Ilman minkäänlaista seulontaa turvikset vaeltelee tavallisten ihmisten joukossa. Ja jotkut hullut suvaitsevaisuuden nimissä vie näitä kouluihin. On eri asia pitää suvaitsevaisuuskasvatusta siten, että vie kouluihin jo suomen kielen taitavia ja tänne elämiseen sopeutuneita maahanmuuttajia, kuin juuri tulleita turvapaikanhakijoita, joiden taustoja ei ole vielä selvitetty ja todennäköisesti ei kyetä koskaan selvittämään kunnolla.

• Raivostunut

Olen aivan samaa mieltä. Ihmettelen itsekin missä maailman kolkassa tuollaisia kusipäitä kasvaa. Naiselta pitaää ommella sukuelimet umpeen huppu päähän että' ei katso silmiin ja sääret piiloon. Miten voi olla niin sairasta oppia islam se on manalasta.
      Jätkillä ei ole aivotoimintaa ollenkaan heti keppi kovana jos naisen ihoa vilahtaa neliösenttikään.

• Eitarviiollaennustaja

No eihän niillä muuta hommaa ole ikänä ollukkaan kun lisäätyä ja tapella!
        Mistä niitä muuten siellä hiekka-aavikolla olis satoja miljoonia. Muutamia emäntiä / uros niin johan pirttiviljely tuottaa! Nyt on sitten porukkaa millä vallata uskonnolle lisäalueita. Kovat ajat siitä tulee koko maailmaan.
        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=47522

• YksinkertaisiaOvat

No katsokaas nuo tulokkaat on ihmislajin alkukantaisia jälkeläisiä, ajalta jolloin nainen vieteltiin lyömällä nuijalla ja raahamalla hänet luolaan. Ikävä kyllä jääneet myös sille tasolle.

• SSS__

Veteraanit taistelivat suomen sodissa sen takia että on oma koti ja maa missä voi rauhassa jokainen suomen kansalainen asua, ilman että tarvitsee naisten ja tyttöjen pelätä ulkona liikkuessaan mistä suunnasta milloinkin joku raiskaaja kampee niskaan, varsinkin jos me kansalaiset autamme näitä ja nämä perkeleet näyttävät kiitoksensa näin! AUTTAVAAN KÄTEEN EI PASKOTA!

• rauhaton.maa
      • mitähuttua

mv-lehti :P

• sitäjuttua
        mitähuttua kirjoitti:

Härkösen Jorma taas horisee :D

• hyssyttely_ei_pelasta
        mitähuttua kirjoitti:

MV on paljon luotettavampi kuin yksikään "valtamedia"
        lopeta se MTV:n ja YLE:n propagandan nieleminen, sokeakin näkee miten asiat on suomessa

• sERRIF
        mitähuttua kirjoitti:

No, lueppa aluksi IS lavastamasta "tyhjästä mielenosoituksesta":
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448687122375.html

Sitten miten oikeassti meni:
        http://mvlehti.net/2015/11/28/valtamedia-iltasanomat-kunnostautuu-raportoimalla-mielenosoituksesta-jota-ei-ole-olemassa-eika-oltu-suunniteltu/

Ja IS oma lavastus Suomi24-keskustelussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13973449/rajat-kiinni-tanaan-21-00-heinolan-torilla#comment-81920029

VALTAMEDIA ON TÄYSIN MÄDÄTTYNYT JA KORRUPTOITUNUT!

• mitähuttua
        sERRIF kirjoitti:

No, lueppa aluksi IS lavastamasta "tyhjästä mielenosoituksesta":
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448687122375.html

Sitten miten oikeassti meni:
        http://mvlehti.net/2015/11/28/valtamedia-iltasanomat-kunnostautuu-raportoimalla-mielenosoituksesta-jota-ei-ole-olemassa-eika-oltu-suunniteltu/

Ja IS oma lavastus Suomi24-keskustelussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13973449/rajat-kiinni-tanaan-21-00-heinolan-torilla#comment-81920029

VALTAMEDIA ON TÄYSIN MÄDÄTTYNYT JA KORRUPTOITUNUT!

mv-lehti ON TÄYSIN MÄDÄTTYNYT JA KORRUPTOITUNUT! Ei mulla muuta.

• sdfsdfdf

Ja perustelut olivat?

• mitähuttua
        sdfsdfdf kirjoitti:

Ja perustelut olivat?

Ei sillä ole muuta tarkoitusta kuin kerätä klikkauksilla mainostuloja ja rahoittaa Espanjassa elelevän veropakolaisen, mikä Iljutshin se nyt olikaan, velttoa elämää.

• fdsfdsasdf
        sdfsdfdf kirjoitti:

Ja perustelut olivat?

Lehden omistaja on ite RYSSÄ-mamu.

• kyssäri
        mitähuttua kirjoitti:

Ei sillä ole muuta tarkoitusta kuin kerätä klikkauksilla mainostuloja ja rahoittaa Espanjassa elelevän veropakolaisen, mikä Iljutshin se nyt olikaan, velttoa elämää.

Nytkö vasta tajusit, että myös media-alalla toimivien yritysten tavoitteena on tuottaa voittoa ja rahoittaa omistajiensa elämää?

• ei.tämä.niin.mene
        mitähuttua kirjoitti:

mv-lehti ON TÄYSIN MÄDÄTTYNYT JA KORRUPTOITUNUT! Ei mulla muuta.

No ei se ole.

• mitähuttua
        ei.tämä.niin.mene kirjoitti:

No ei se ole.

Ikävä kyllä on.

• sitäjuttua
        mitähuttua kirjoitti:

Ikävä kyllä on.

Mutta tuo on vain yhden hölmön trollaajan mielipide.

• KRIITIKK0
        ei.tämä.niin.mene kirjoitti:

No ei se ole.

Mutta tuo on vain parin hölmön trollaajan mielipide.

• kyssäri
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Mutta tuo on vain parin hölmön trollaajan mielipide.

KRIITIKK0, eli muttaneiti, ei enää ilmeisesti osaa kirjoittaa edes viestejään itse, vaan se tarvitsee kaikessa muiden apua.

• kyssäri
        kyssäri kirjoitti:

KRIITIKK0, eli muttaneiti, ei enää ilmeisesti osaa kirjoittaa edes viestejään itse, vaan se tarvitsee kaikessa muiden apua.

Oletko ns. maahanmuuttokriitikko vai muuten vain seonnut?

Niin, sinähän se muttaneiti olet. Sinua ruvettiin kutsumaan muttaneidiksi, kun et osannut kirjoittaa viestejäsi itse vaan kopioit nimimerkin "mutta" kirjoittamat viestit Halla-ahosta.

• Itse_asiassa
        kyssäri kirjoitti:

Oletko ns. maahanmuuttokriitikko vai muuten vain seonnut?

Niin, sinähän se muttaneiti olet. Sinua ruvettiin kutsumaan muttaneidiksi, kun et osannut kirjoittaa viestejäsi itse vaan kopioit nimimerkin "mutta" kirjoittamat viestit Halla-ahosta.

Sinä, muttaneiti, olet ollut sekaisin syntymästäsi asti. Siksi et kykene suhtautumaan kriittisesti edes maahanmuuton negatiivisiin lieveilmiöihin, vaan puolustelet jopa ulkomaalaisia joukkoraiskaajia.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Sinä, muttaneiti, olet ollut sekaisin syntymästäsi asti. Siksi et kykene suhtautumaan kriittisesti edes maahanmuuton negatiivisiin lieveilmiöihin, vaan puolustelet jopa ulkomaalaisia joukkoraiskaajia.

vain Halla-aho on puolustellut raiskauksia, vieläpä yllyttänyt niihin.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

vain Halla-aho on puolustellut raiskauksia, vieläpä yllyttänyt niihin.

Nyt sekoitit Halla-ahon idoliisi Panu Höglundiin, joka mielestäsi kirjoittaa aina asiaa.

• Rahaaaonnnnn

Alkaa Oikeestti noi Päättäjät ottamaan pattiin,ne vaan peukuttaa pakolaisille Soinia myöden...

• hakkismies

Aikovat purkaa hanasaaren lämpövoimalan,ja rakentaa moskeijan tilalle.Minusta se on suuri virhe sillä,siellähän voi alkaa polttaa noita mölyapinoita saadaan ilmaista lämpöä ,ja päästään eroon tuosta paskasakista.Alkaa Arabian niemimaakin kukoistaa kun asutetaan se Kiinalaisilla,ne tekevät sentään töitä,eivätkä mölyä,jotain helvetin ählämiä,pitkin päivää.

• 200 kiloinen kaapuakka palaa pitkään ja kuumalla liekillä.

• 1ja2ja3

Kannataisi muistaa että hanke on aika pahassa vastatuulessa.

• musushusu

Syö paskaa ja kuole!

• ValtamediaKorruptoitunut

Valtamediahan on korruptoitunut, ei MV lehti, ei se voi olla korruptoitunut kun kertoo vain totuuden! Mitä valtamedia ei kerro!

• mitähuttua

Mitä valtamedia ei kerro? Valheita. Sitä varten on mv-lehti.

• sitäjuttua
        mitähuttua kirjoitti:

Mitä valtamedia ei kerro? Valheita. Sitä varten on mv-lehti.

Siinäpä vahva kandidaatti vuoden aivopieruksi.

• Tosiasiassa
        sitäjuttua kirjoitti:

Siinäpä vahva kandidaatti vuoden aivopieruksi.

mv-lehti on vuoden aivopieru.

• Itse_asiassa
        Tosiasiassa kirjoitti:

mv-lehti on vuoden aivopieru.

sinä olet yksi iso aivopieru.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

sinä olet yksi iso aivopieru.

sekoitit minut idoliisi Halla-ahoon. Hän on Aivopierujen Mestari.

• No_mutta
        Itse_asiassa kirjoitti:

sekoitit minut idoliisi Halla-ahoon. Hän on Aivopierujen Mestari.

älähän huoli. Ei sinunlaistasi mielenterveysongelmaista trollaajaa voi sekoittaa kehenkään täysijärkiseen.

• Itse_asiassa
        No_mutta kirjoitti:

älähän huoli. Ei sinunlaistasi mielenterveysongelmaista trollaajaa voi sekoittaa kehenkään täysijärkiseen.

Halla-ahoa ei voi sekoittaa kehenkään täysjärkiseen. Eikä sinua psykologiin.

• Jostain_syystä
        Itse_asiassa kirjoitti:

Halla-ahoa ei voi sekoittaa kehenkään täysjärkiseen. Eikä sinua psykologiin.

sinua ärsyttää suunnattomasti vieläkin se, ettet kykene vastaamaan Halla-ahon asia-argumentteihin millään muulla kuin tuollaisella muttiksen mielenterveysongelmaisella mutinalla.

• Jostainsyystä
        Jostain_syystä kirjoitti:

sinua ärsyttää suunnattomasti vieläkin se, ettet kykene vastaamaan Halla-ahon asia-argumentteihin millään muulla kuin tuollaisella muttiksen mielenterveysongelmaisella mutinalla.

sinua ärsyttää suunnattomasti, ettet kykene vastaamaan terävään Halla-aho-kritiikkiini kuin tuollaisella muttiksen mielenterveysongelmaisella mutinalla.

• Itse_asiassa
        Jostainsyystä kirjoitti:

sinua ärsyttää suunnattomasti, ettet kykene vastaamaan terävään Halla-aho-kritiikkiini kuin tuollaisella muttiksen mielenterveysongelmaisella mutinalla.

Sinähän et kykene minkäänlaiseen kritiikkiin, vaan pelkkään trollaamiseen ja toisten viestien papukaijamaiseen kopioimiseen.

• ymsssss

Muista pitää Hevonen lähtövalmiina jos kerrot totuuden (vanha sananlasku)

• Äläpäläpälä

MV lehti on kyllä semmosta kuraa että morjes. Ihan niinkuin raamatut, koraanit, vartiotornit ja s-marketin esitteet. Pössit uskoo.

• Liekökäyneetperuskoulua

Veit sanat suustani. Tyhmälistö uskoo kaiken mitä sille syötetään.

• Menetettysuomi

Itse vaihdoin ainakin hesarin MV lehteen kun sain tarpeeksi saduista ja sensuurista.
      Yksi asia mitä me ihan tavalliset ihmiset voimme tehdä on kansalaisaloitteisiin osaa ottaminen. Helppoa ja mahdollisesti jokin vaikutus asioihin. kansalaisaloite.fi

• mitähuttua

Vaihdoit sitten hyvän lehden mielettömyyteen. MV-lehtihän on täynnä satuja.

• 6666666

hesarin toimittaja se siinnä kirjottelee

taitaa

olla

muuraa

jaaaa

• mitähuttua
        6666666 kirjoitti:

hesarin toimittaja se siinnä kirjottelee

taitaa

olla

muuraa

jaaaa

Molemmat arvaukset menivät väärin, Muraja ei ole Hesarin toimittaja, enkä minäkään.

• sitäjuttua
        mitähuttua kirjoitti:

Molemmat arvaukset menivät väärin, Muraja ei ole Hesarin toimittaja, enkä minäkään.

Kerrankin osuit oikeaan. Sinä et tosiaan ole mikään toimittaja, vaan pelkkä ö-luokan trollaaja.

• mitähuttua
        sitäjuttua kirjoitti:

Kerrankin osuit oikeaan. Sinä et tosiaan ole mikään toimittaja, vaan pelkkä ö-luokan trollaaja.

Jälleen kerran osuit omaan jalkaasi. Sinä tosiaan olet ö-luokan trollaaja.

• sitäjuttua
        mitähuttua kirjoitti:

Jälleen kerran osuit omaan jalkaasi. Sinä tosiaan olet ö-luokan trollaaja.

Aivopieruttelun ja toisten viestien papukaijamaisen matkimisen ohella projisointi on nimim. mitähuttuan, eli muttaneidin, ydinosaamista.

• salaseuran.juttua
        mitähuttua kirjoitti:

Muurari eli rappari olet kuitenkin.

• R-e-s-p-e-c-t

Oulussa on meneillään iso turvapaikanhakijoiden mielenilmaus poliisitalon edustalla Raksilassa. Satakunta miestä Hiukkavaaran hätämajoituskeskuksesta halusi pyytää anteeksi Kempeleen epäillyn raiskaustapauksen vuoksi kaikkien maahanmuuttajien puolesta.

Paikalla olevan IS:n toimittajan mukaan kaikki sujuu rauhallisesti.

• R-e-s-p-e-c-t

– Kun kuulimme raiskaustapauksesta, olimme shokissa. Se on todella paha asia, ja meidänkin kulttuurimme kieltää sen, irakilainen Sais Aldawlah sanoi mielenosoituksessa.

Aldawlahin mukaan kaikki keskuksen asukkaat ovat olleet viime viikkoisten uutisten takia järkyttyneitä. Hänen mukaansa mielenilmauksen viesti on, että he haluavat kunnioittaa Suomen lakeja ja tietävät, että jokaisen yksityisyyttä on kunnioitettava. Mielenosoittajat haluavat olla rakentamassa siltaa suomalaisten ja turvapaikanhakijoiden välille, hän kertoo.

• Hehhehhe
        R-e-s-p-e-c-t kirjoitti:

– Kun kuulimme raiskaustapauksesta, olimme shokissa. Se on todella paha asia, ja meidänkin kulttuurimme kieltää sen, irakilainen Sais Aldawlah sanoi mielenosoituksessa.

Aldawlahin mukaan kaikki keskuksen asukkaat ovat olleet viime viikkoisten uutisten takia järkyttyneitä. Hänen mukaansa mielenilmauksen viesti on, että he haluavat kunnioittaa Suomen lakeja ja tietävät, että jokaisen yksityisyyttä on kunnioitettava. Mielenosoittajat haluavat olla rakentamassa siltaa suomalaisten ja turvapaikanhakijoiden välille, hän kertoo.

SPR:n hyysäritätien matuille kirjoittamat vuorosanat ovat vähän hakusessa. Ehkä ensi kerralla sujuu vähän paremmin... Tosin tämä ei auta seuraavaa raiskauksen uhriksi joutuvaa teinityttöä, joka tuskin kykenee normaaliin sukupuoli- ja pehe-elämään loppuelämänsä aikana, mutta se on halpa hinta ihqusta väristä ja värinästä, jota valepakolaiset kaduillemme tuovat, tuumaa suvakki.

• RadikaalitHäviäjät
        Hehhehhe kirjoitti:

SPR:n hyysäritätien matuille kirjoittamat vuorosanat ovat vähän hakusessa. Ehkä ensi kerralla sujuu vähän paremmin... Tosin tämä ei auta seuraavaa raiskauksen uhriksi joutuvaa teinityttöä, joka tuskin kykenee normaaliin sukupuoli- ja pehe-elämään loppuelämänsä aikana, mutta se on halpa hinta ihqusta väristä ja värinästä, jota valepakolaiset kaduillemme tuovat, tuumaa suvakki.

Ns. maahanmuuttokriitikot ovat olleet oikeassa sanoessaan, että vastaanottokeskukset lisäävät rikollisuutta. Sen he ovat unohtaneet sanoa, että ne lisäävät erityisesti heidän omaa rikollisuuttaan.

• Heh-
        RadikaalitHäviäjät kirjoitti:

Ns. maahanmuuttokriitikot ovat olleet oikeassa sanoessaan, että vastaanottokeskukset lisäävät rikollisuutta. Sen he ovat unohtaneet sanoa, että ne lisäävät erityisesti heidän omaa rikollisuuttaan.

Vai sellainen äärivasemmistolainen aivopieru tällä kertaa.

• Ikävä_kyllä
        RadikaalitHäviäjät kirjoitti:

Viestisi edustaa samaa linjaa Pirjo Pönni Jokisen ja muiden matujen raiskausten ym. rikosten uhreja syyllistävien aivopierujen kanssa. Teikäläiset ovat jo niin pulassa romahtavan unelmanne kanssa, että yritätte paniikissa kääntää uhrista syyllisen ja syyllisestä uhrin, jotta voisitte oikeuttaa haluamanne rikollismassan päästämisen Suomeen.

• ikävä_kylä
        Ikävä_kyllä kirjoitti:

Viestisi edustaa samaa linjaa Pirjo Pönni Jokisen ja muiden matujen raiskausten ym. rikosten uhreja syyllistävien aivopierujen kanssa. Teikäläiset ovat jo niin pulassa romahtavan unelmanne kanssa, että yritätte paniikissa kääntää uhrista syyllisen ja syyllisestä uhrin, jotta voisitte oikeuttaa haluamanne rikollismassan päästämisen Suomeen.

tuo Kankaanpää, kun siellä rasistit tekevät tuhopolttoja.

"Jälleen kerran Suomi herää liian myöhään. Hallituksen ja eduskunnan on turha sanoa, etteikö olisi varoitettu."

Näin kritisoi Suomen poliisijärjestöjen liiton SPJL:n puheenjohtaja Yrjö Suhonen blogissaan harvaan asutuille alueille sijoitettuja vastaanottokeskuksia ja valtiovallan jo kauan toteuttamia poliisin toimintaan kohdentuneita leikkauksia. Kyse on työturvallisuudesta. Harvaan asutulla alueella asuvana ymmärrän hyvin poliisin huolen sekä omasta turvallisuudestaan että vaikeuksista hoitaa tehtäviään. Pohjois-Karjalan alueella on jo vuosien ajan ollut vain pari partiota liikkeellä koko maakunnassa.

Vastaanottokeskukset lisäävät varmasti poliisin työtä ja ne lisäävät sitä kahdella tavalla. Asukkaiden riitoja on selviteltävä ja vastaanottokeskuksia on suojeltava tuhopolttajilta ja muilta rikollisilta Ns. maahanmuuttokriitikot ovat olleet oikeassa sanoessaan, että vastaanottokeskukset lisäävät rikollisuutta. Sen he ovat unohtaneet sanoa, että ne lisäävät erityisesti heidän omaa rikollisuuttaan.

En ole tiennytkään, että suomalaiset ovat kovasti mieltyneitä tuhopolttoihin. Perussuomalaisten varakansanedustaja ja Suomen Sisun piiripäällikkö Juha Mäenpää teki varmaan fundamentalismin Suomen ennätyksen kiittämällä Jumalaa tapahtuneesta rikoksesta.

Samaa törkeää tuhotyötä ylistetään myös Facebookin Rajat kiinni-ryhmässä siihen malliin, että siellä näyttää olevan pyromaanien kokoontumisajot. Siellä luvataan suorin sanoin, että kohta palaa taas.

• Itse_asiassa
        ikävä_kylä kirjoitti:

tuo Kankaanpää, kun siellä rasistit tekevät tuhopolttoja.

"Jälleen kerran Suomi herää liian myöhään. Hallituksen ja eduskunnan on turha sanoa, etteikö olisi varoitettu."

Näin kritisoi Suomen poliisijärjestöjen liiton SPJL:n puheenjohtaja Yrjö Suhonen blogissaan harvaan asutuille alueille sijoitettuja vastaanottokeskuksia ja valtiovallan jo kauan toteuttamia poliisin toimintaan kohdentuneita leikkauksia. Kyse on työturvallisuudesta. Harvaan asutulla alueella asuvana ymmärrän hyvin poliisin huolen sekä omasta turvallisuudestaan että vaikeuksista hoitaa tehtäviään. Pohjois-Karjalan alueella on jo vuosien ajan ollut vain pari partiota liikkeellä koko maakunnassa.

Vastaanottokeskukset lisäävät varmasti poliisin työtä ja ne lisäävät sitä kahdella tavalla. Asukkaiden riitoja on selviteltävä ja vastaanottokeskuksia on suojeltava tuhopolttajilta ja muilta rikollisilta Ns. maahanmuuttokriitikot ovat olleet oikeassa sanoessaan, että vastaanottokeskukset lisäävät rikollisuutta. Sen he ovat unohtaneet sanoa, että ne lisäävät erityisesti heidän omaa rikollisuuttaan.

En ole tiennytkään, että suomalaiset ovat kovasti mieltyneitä tuhopolttoihin. Perussuomalaisten varakansanedustaja ja Suomen Sisun piiripäällikkö Juha Mäenpää teki varmaan fundamentalismin Suomen ennätyksen kiittämällä Jumalaa tapahtuneesta rikoksesta.

Samaa törkeää tuhotyötä ylistetään myös Facebookin Rajat kiinni-ryhmässä siihen malliin, että siellä näyttää olevan pyromaanien kokoontumisajot. Siellä luvataan suorin sanoin, että kohta palaa taas.

on tekopyhää kauhistella jotain tuhopolttoa, jossa ei tullut henkilövahinkoja, kun samaan aikaan itse puolustelee maahantulijoiden tekemiä törkeitä rikoksia ja syyllistää niistä suomalaistaustaisia uhreja. Mutta sehän on tunnettu fakta, että suvaitsevaiseksi itseään kutsuvat rasistit ovat kaksinaismoralismin mestareita.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

on tekopyhää kauhistella jotain tuhopolttoa, jossa ei tullut henkilövahinkoja, kun samaan aikaan itse puolustelee maahantulijoiden tekemiä törkeitä rikoksia ja syyllistää niistä suomalaistaustaisia uhreja. Mutta sehän on tunnettu fakta, että suvaitsevaiseksi itseään kutsuvat rasistit ovat kaksinaismoralismin mestareita.

kellään ei ole havaintoa kenestäkään joka puolustelisi mamujen lieviäkään rikoksia... mutta sehän on tunnettu tosiasia, että faktoissa pysyminen on mamukriitikoille vaikeaa.

• Ikävä_kyllä
        Itse_asiassa kirjoitti:

kellään ei ole havaintoa kenestäkään joka puolustelisi mamujen lieviäkään rikoksia... mutta sehän on tunnettu tosiasia, että faktoissa pysyminen on mamukriitikoille vaikeaa.

Sinusta on havaintoja joka ketjussa.

• munanHierojatPois

Eihän tuommoisten takia oikein elämäänsä pilalle viittis laittaa mutta kun alkaa olla pakko.Ei mulla ainakaan oikein miellytä ajatus että mutiainen päättää minun asioista.Niitä ei pitäis päästää tänne asettumaan,ulos vaan niin äkkiä kun mahollista.Pitäs porukalla keksiä jotakin

• ei.tänne.mutiaisia

Ei kiinnosta Aldawlahin jutut. Vahinko ja paha on jo päässyt tapahtumaan. Mitkään mielistelyt ei enää auta. Ulos maasta Aldawlah ja koko pas.a kasa.

• Frohbinder

Koko joukko voidaan toivottavasti pian palauttaa kotimaihinsa, kunhan siellä sota ensin loppuu. Rikolliset on tietysti armotta karkoitettava Suomesta välittömästi. Siten joukko ehkä siivilöityy ja rikokset vähenevät. Ellei niin pitemmän päälle käy, niin sitten olen samaa mieltä, että joko joukkio ulos maasta tukien kera tai ilman - tilanteen mukaan!

• Nomores

Miksei kukaan muu kuin tavallinen Suomalainen näe asioiden oikeaa laitaa?? Noi ns "pakolaiset" sumuttaa minkä ehtii ja politikot spr yms hyysärit uskoo kaiken kirkkain silmin, en yhtään paheksu vaikka Suomalaiset järjestäisivät kunnon hulinat 6.12

• S.U.Omalainen

Mene nyt takaisin sinne peruskouluun, jossa opit edes kirjoittamaan omaa äidinkieltäsi suunnilleen oikein.
        Kuka ihmeen Suomalainen, Kari Suomalainenko?

• 1ja2ja3

"Miksei kukaan muu kuin tavallinen Suomalainen..."

Juttu nyt vaan sattuu olemaan niin, että se ns. tavallinen suomalainen ei juuri kykene tajuamaan suurempia kysymyksiä, koska ei vaivaudu perehtymään muuhun kuin omaan napaan katsomiseen.

Etkö ymmärrä, että maan johdossa löytyy henkilöitä joilla on älyä, erinomainen koulutus, ja halu perehtyä asioihin.
        Ne ovat täysin eri 'rotua' kuin keskivertokansalaiset.

Olisiko parempi että johdossa olisi 'tavallisia suomalaisia'?

• Ymmärrättehän

Se on kuulkaas niin että yksikään hallitus ei olisi sen kummempi kuin tämä nykyinen. Hallitus kumartaa Eu:lle ja pyllistää Suomelle! Siitä tämä kaikki sekasorto on saanut alkunsa ja suunta ei muutu. Ei siellä yksikään herra ministeri tai puolue voi tehdä mitään kun hallituksen yhteishenki on sidottu siihen että yksi soraääni ei mahda mitään siinä piirissä tai se lentää ulos hallituksesta.
      Eu:sta sanellaan ja Suomi -lammas seuraa pää säkkiin suljettuna Eu:n toimesta vaikka teuraaksi viedään! Häpeä Suomelle!

• Realismiakehiin

En ihmettele yhtään, että suomalaisten asenneilmapiiri ns. turvapaikanhakijoita kohtaan on muuttunut. Itse tein johtopäätöksen osasta tulijoita jo kuukausia sitten, kun näin päivittäin kylillä näitä "rassukoita".

Oma näkemykseni Suomesta turvapaikkaa hakevista on seuraava:

Osa on oman maansa ylimystön hulivilipoikia, seikkailijoita, jotka pakenevat asevelvollisuutta. Vanhemmat ovat myötävaikuttaneet hakemaan parempaa elämää täältä. Ennen Suomeen tuloaan ovat rillutelleet pitkin Eurooppaa. Matka tänne on ollut kaikkea muuta kuin vaarallinen. Valehtelevat maksaneensa salakuljettajille. Näitä poistunut jo paljon vapaaehtoisesti maasta "loman" loputtua. Ovat saaneet väärää tietoa turvapaikanhakijoiden olosuhteista, mikä on tuottanut pettymyksen. Todennäköisesti ymmärtäneet, että kotouttamisen ehtoina sitoutuminen kielen opiskeluun yms. ,mikä ei onnistu surffaamalla lähtömaansa ja Suomen välillä. Ajatuksena ollut lypsää ilmaista rahaa oleskeluluvan järjestyttyä. Toimivat em. tavalla vain pilkatakseen hyväuskoisuuttamme. Esimerkkinä Fahad Firas, " seventeen".

Toivottavasti pienempi osa on huume-, väkivalta- yms. rikollisia, jotka ovat taipuvaisia raiskauksiin. Tarjoavat huumausaineita saadakseen tyttöjä "kumppaneikseen". Käyttävät oleskelulupa-asemaansa bisnesten pyörittämisessä. Suomessa jo luvalla oleskelijoita on paljastunut salakuljettajiksi. Esimerkkinä juuri paljastettu "kissamies", naisten ahdistelija ja huumausainebisneksessä toiminut "alaikäinen". Tämän diilerin "oreganokuvassa" näkyy seinällä Alankomaiden lippu eli bisnekset on osattu jo tuolla, ja hyvin todennäköisesti asuttu jo pitkän aikaa Hollannissa ennen Suomeen tuloa. Ulkonäön perusteella voisi olla marokkolainen.

Terroristit. Hyvin paljon mahdollista, että osa on mukana jo em. ryhmässä, koska toteuttavat tekonsa kemikaalien turruttamina. Eivät todennäköisesti kuitenkaan aiheuta tullessaan konflikteja, koska tuolloin todellinen tehtävä vaarantuu. Paljonko näitä ehti tulla ennen järjestelykeskusta ja kadota tuttujensa huomiin?

Köyhät elintasopakolaiset, jotka voidaan jakaa kahteen ryhmään: Ne, joiden ajatuksena on lypsää kaikki mahdolliset edut, mitä voi saada, tekemättä koskaan mitään yhteiskunnan eteen. Ja ne, jotka luulevat joskus työllistyvänsä täällä. Nämä niin sanotut työn perässä tulijat ovat työskennelleet jo muualla Euroopassa ennen tänne tuloaan.

Sotarikolliset (joista ainakin yksi tapaus on jo saatu kiinni), asevelvollisuuden välttelijät ja rintamakarkurit.

Todelliset turvapaikanhakijat. Uhattuja esimerkiksi vähemmistöuskontonsa tai -uskonsuuntauksensa tai -alkuperänsä vuoksi. Joukossa myös viranomaisia, joita on uhkailtu. Ikävä tosiasia on, että nämä ovat vähemmistönä tulijoista ja kärsivät tästä meidän maahanmuuttopolitiikasta, joka sallii heidän sortajiensa samanaikaisen maahantulon.

Hyötyjiä: Muut kuin turvapaikkaa tarvitsevat tulijat, järjestäytynyt rikollisuus, Suomen maahanmuuttobisnekseen osallistujat ja maahanmuuttobisneksessä työskentelevät

Menettäjiä: Todelliset turvapaikanhakijat, valtio=veronmaksajat (talous yhä enemmän kuralle, yhteiskuntarauha menetetty, turvallisuuden tunne kadonnut), kunnat pitkässä juoksussa, poliisit (työturvallisuus heikentynyt)

Tulevaisuus: Tulevat, tuottavat veronmaksajat muuttavat pois Suomesta turvallisempiin ja veronmaksajille oikeudenmukaisempiin maihin, joissa elanto ansaitaan työllä.

• dfdsfsd

Hyvä arvio. En keksi tuohon lisättävää. Suvakeille kaikki ovat vain niitä "Todelliset turvapaikanhakijat"-porukkaa. Ei niiden päissä pystytä tuommoisiin vaativimpiin arviointeihin.

• KRIITIKK0

Otsikko ei vastaa sisältöä. Ei mitään realismia.

• Itse_asiassa
        KRIITIKK0 kirjoitti:

Otsikko ei vastaa sisältöä. Ei mitään realismia.

Nyt kyllä sekoitit otsikon omiin trollauksiisi.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Nyt kyllä sekoitit otsikon omiin trollauksiisi.

en sekoittanut mitään.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

en sekoittanut mitään.

Sinä olet aina ihan sekaisin. Et tiedä edes sitä kuka itse olet.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Sinä olet aina ihan sekaisin. Et tiedä edes sitä kuka itse olet.

Vanha vitsi on tuo, niin kuin sinäkin.

• Itse_asiassa
        Itse_asiassa kirjoitti:

Vanha vitsi on tuo, niin kuin sinäkin.

Sekavuutesi ei ole vitsi, vaan vakava fakta.

• cul_de_sac

Kyllä päättäjät ovat ajaneet nyt asiat siihen pisteeseen, että puhumalla ei tästä enää selvitä.

• KRIITIKK0

Rasistit ovat olleet oikeassa sanoessaan, että vastaanottokeskukset lisäävät rikollisuutta. Sen he ovat unohtaneet sanoa, että ne lisäävät erityisesti heidän omaa rikollisuuttaan.

• Nii-inpä

Itseään suvaitsevaisiksi kutsuvat suomalaisvastaiset rasistit alkavat olla niin epätoivoisia, kun unelma romahtaa silmien edessä, että nyt he yrittävät paniikissa kääntää mamujen rikosten uhreista syyllisiä ja rikollisista mamuista rasismin uhreja, jotta voisivat jollain tavalla oikeuttaa haluttujen lähi-itäläisten ja afrikkalaisten rikollismassojen siirtämisen Suomeen.

• niinjustjoo
        Nii-inpä kirjoitti:

Itseään suvaitsevaisiksi kutsuvat suomalaisvastaiset rasistit alkavat olla niin epätoivoisia, kun unelma romahtaa silmien edessä, että nyt he yrittävät paniikissa kääntää mamujen rikosten uhreista syyllisiä ja rikollisista mamuista rasismin uhreja, jotta voisivat jollain tavalla oikeuttaa haluttujen lähi-itäläisten ja afrikkalaisten rikollismassojen siirtämisen Suomeen.

No mutta olipas omituinen ja hysteerinen kommentti.

• No_mutta
        niinjustjoo kirjoitti:

No mutta olipas omituinen ja hysteerinen kommentti.

Siltä se voi vaikuttaa kaltaisestasi trollista, joka ei tiedä edes sitä, kuka itse on.

• loppuuhyysäily

Pakolaisongelmaan on vain yksi ratkaisu.
      Lähettää älyllisesti ja moraalisesti ala arvoiset
      arabit takaisin sinne mistä tulivatkin.
      Kansainvälisillä sopimuksillä voi pyyhkiä persettä.
      Ei niitä kukaan muukaan noudata.

• kylläloppuu

Lähetetään myös älyllisesti ja moraalisesti ala arvoiset kantasuomalaiset takaisin sinne mistä tulivatkin. Jonnekin Uralin mutkaan.

• pois.mokkamunat

vittuun arabit suomesta

• bullbullbullbull

maahanmuuttajat tekee rikoksia, mitä tekee suomi ? ei mitään.
      kansan pitää ottaa ohjat omiin käsiin ja unohtaa poliittiset päämäärät ja ihannoivat mielikuvat yhteisestä paratiisista joiden taustalla on vain ja ainoastaan taloudelliset vaikutteet tehdä kiinteistöbisnestä kansan turvallisuuden kustannuksella, ja bisnestä on tekemässä mm. luona oy jossa on mukana ministereitä jotka tekevät myös näitä myönteisiä päätöksiä.
      rikosen tehnyt mamu saa turvapaikan ja jos rikos on niin törkeä että istuu tuomion vankilassa, saa silti turvapaikan kun sitten on ollut täällä jo niin kauan. paskaa tuutin täydeltä. tiedän että eri paikkakunnilla nyrkki on jo tullut taskusta ja suunnittelu on edennyt keskustelun ja alustavien sopimisien tasolle, kun hallitus ei tee mitään niin suomalaiset perus-äijät tekee. esimerkkejä on jo siitä että kun nuori pariskuntakin ajeli vastaanottokeskuksen lähellä niin jo iski 4 partiota kiinni. viranomaisen huoli on suuri miten mamujen käy mutta kohta se pelkkä huoli ei auta kun kansan tahtoa ei noudateta ja ääni ei kuulu

• iuei

Odotkaa vielä vähän aikaa kun valtio kustantaa ajokortin sit siihen vielä yhteiskunnan piikkiin hieno ajopeli.

• sinnmänn

Suomesta jäljellä enää hämärä muisto, sama kävi kuin nokia nimiselle firmalle kaik männ.

• samantekevää

Muistaakseni jo kesällä oli mediassa uutinen maamme yliopistokaupungeissa yleistyneistä suomalaisten naisten avioliitoista ulkomaisten miesten kanssa. Syynä yksinkertaisesti sopivien miesten vähyys! Enkä ihmettele kun näitä kommentteja lukee.
      Eipä ole vaikeaa arvata että vähänkään koulutetuille mamuille on helppoa avioitua "parempiin piireihin"

Ja monikos nainen on tähänkään ketjuun kommentoinut, tuskinpa ensimmäinenkään!
      Eli nämä luuserit vaan äänessä!

• Realismiakehiin

Ensimmäinen kommentoinut nainen ilmoittautuu. Korkealle kouluttautunut nainen, jolla on suomalainen mies :)

• säälittäviä

Serkkuavioliiton jälkeläiset kelpaa näille suvakeille, jotka eivät kykene normaaliin kanssakäymiseen omanmaalaisen miehen kanssa, osa hyväksyy väärillä papereilla kulkevan elintasometsästäjän miehekseen todella lyhyen tutustumisajan jälkeen....

• mielenkiintoista__

Ai luuseri on se, joka kantaa huolta Suomen turvallisuudesta, taloudesta ja siitä että ylipäänsä olemme vielä vuosien päästäkin olemassa kansana?

• ensimmäinen.kommentoija

Hei kuulepas, olen ensimmäinen joka tähän kommentoi ja sattumalta, kuinkas ollakaan, olen nainen, vanhemmasta päästä vielä. Joten ei kannata yleistää, koska näissä ketjuissa näkyy kirjoittelevan paljonkin naisia. Myös naiset osaavat ajatella ja pelätä lastensa tulevaisuuden puolesta. Ehkä sellaiset, joilla ei ole lapsia, eivät ole niin kiinnostuneita mitä maailmassa tapahtuu. Mutta me, joilla jopa on lapsenlapsia, haluaisimme näiden pienten saavan kasvaa aikuisiksi turvallisessa Suomessamme. Sitä ei sinunkaltaisesi nimittelijät ja yleistäjät näytä tajuavan.

• sampo30

Se vaatis nyt joltain sen johtajuuden ottamisen tätä nykyisen hallituksen mielipuolista käyttätymistä vastaan. Voin sanoa että kyllä varmasti suuri osa suomalaisista lähtis seuraamaan. Raiskauksia tapahtuu koko ajan ja mikä pelottavinta on että kun noita putkahtelee julkisuuteen nyt niin on ne jo tapahtunu esim heinä/elokuussa. Kaikkea tätä on koitettu pimittää meiltä suomalaisilta. Missä on kaikki naiset ja lapset ku puhutaan näistä pakolaisista? Missä on kaikki kunnioitus auttavaa valtiota kohtaan? Raiskataa ja valitetaan puurosta. Ihan varmasti joo on sotaa nähny tää porukka :D Tämä video kertoo jo sen totuuden ihan irakilaisen omasta suusta. Elintasopakolaisia lähes koko porukka!
      https://www.youtube.com/watch?v=mz5-CgVIoqQ

• heinolassajyrää

Poliisi kertoi lauantaina selvittävänsä Heinolan torilla perjantaina tapahtunutta välikohtausta, jossa kerrottiin ensin olleen osallisena kolme ulkomaalaista miestä ja 17-vuotias tyttö.

Kolmen ulkomaalaistaustaisen miehen epäiltiin käyneen käsiksi 17-vuotiaaseen tyttöön.

Suomen Setlementtiliitto ry julkaisi lauantaina tiedotteen, jonka mukaan torilla tapahtui kaksi erillistä "yhteenottoa". Liiton mukaan toisessa yhteydenotossa oli osallisena 17-vuotias tyttö, joka lähentelyn yhteydessä loukkasi itsensä.

Sunnuntaina poliisi täsmensi, että tapahtumassa osallisena ollut 17-vuotias tyttö ei loukannutkaan itseään tilanteessa.

- En osaa sanoa, mistä tämä tieto (tytön loukkaantuminen) on lähtenyt liikkeelle, kommentoi päivystävä komisario Juha Pynttäri.

Poliisi otti tapahtumapaikan läheisyydestä perjantaina kiinni kaksi nuorehkoa, täysi-ikäistä miestä, jotka kuljetettiin Lahden poliisiasemalle pahoinpitelystä epäiltyinä.

Toinen miehistä vapautettiin kuitenkin lauantaina iltapäivällä, kun poliisin esitutkintatoimenpiteiden perusteella selvisi, ettei hänellä ollut rikosasian kanssa mitään tekemistä.

Myös toinen mies vapautettiin sunnuntaina aamupäivällä, mutta häntä epäillään vielä toistaiseksi pahoinpitelystä. Pynttäri haluaa tähdentää, että tapahtumaketjun selvittäminen on edelleen kesken ja poliisi aikoo vielä kuulla osallisia. Tästä syystä toisen miehen kohdalla epäily pahoinpitelystä on edelleen voimassa, kunnes asiasta saadaan lisää tietoa.

Toisen yhteenoton tiimoilta tapaukseen liittyi myös kaksi muuta ulkomaalaistaustaista henkilöä, mutta heitä ei enää epäillä rikoksesta.

- Tässä toisessa tapauksessa oli enemmän kyse siitä, että epäiltiin alkoholin välittämistä alaikäiselle, Pynttäri selventää.

Poliisi jatkaa tapausten selvittelyä.

• Vituttaaankarasti

Todellakin lynkkaysmieliala kasvussa ollut kaikilla tuntemillani ihmisillä. Ainoa syy miksei suuremmat joukot tee jotain on siinä, että on liikaa hävittävää. Jos olisi enemmän ihmisiä pohjalla jossa ei tarvitsisi miettiä että menettäisi jotain niin ihan varmaan alkaisi avoin sissitoiminta.

Nykyisessä tilanteessa ainoa tapa vaikuttaa on suora toiminta eli tuhopoltot ja taktinen väkivalta mokuttajia ja turviksia kohtaan. Toivottavasti näitä esitaistelijoita ilmaantuisi mahdollisimman paljon ja pian. Maailmalle olisi saatava viesti kuinka täällä oikeasti ajatellaan. Viesti jonka jälkeen rajan yli uskaltaa astua ainoastaan todella kovassa hädässä oleva ihminen.

• tällämenollatuleeaika

Tämä luku pienenee koko ajan, jolla on liikaa hävittävää. Päättäjät ovat menettäneet jo otteensa sekä hallita koko tilannetta enää että salata kaikki todellisuudessa tapahtuvat ikävät asiat. Koko ajan ihmisten, joiden lähipiirissä tapahtuu, joukko kasvaa.

• toteaja

kannattaako mamun takia mennä vankilaan tai ottaa massiivisia sakkoja.
      .....sitä kannattaa miettiä

• ollaanvaanvaiei

Niin,
        kannattaako.
        Vai kannattaako vain olla öllöttää ja odottaa kun matut sitä ja tätä...
        He eivät lopeta, jatkavat vaan.

• 1ja2ja3

Etkä siis vieläkkään tajua, että vain pieni osa syyllistyy rikollisiin tekoihin?

• Öiö

Suurimpia rasisteja on muslimit. Jokaisen suomalaisen täytyisi tajuta mihin tämä johtaa. Heinolassa pakolaiset huutaa naisille "valkoinen huora" ja valkoinen lehmä" joten te jotka syytätte suomalaisia rasisteikeisi niin voisitte tajuta että me rakastetaan ja puolustetaan suomea. Rasisti sana on käytetty loppuun.

• Ei_tuomita_toisinpäin

Totta, mutta emme saa sanoa sitä ääneen, hys hys...Ja paskat kyllä kaikki tämän ovat havainneet, paitsi päättäjämme, jotka vain kohtelee meitä kuin karjaa. Joka noista kolmesta sss-miehestä pistää jonkun jatkoon seuraavaksi kaudeksi on mielestäni maanpetturi.

• gggrrr

ruotsi on tutkitusti kusessa ja maassa on muslimienemmistö 2024 eli ei niin kaukana

• isänmaan.sankareita

Polttopullomiehet ovat Suomi nimisen isänmaamme sankareita. He ovat edelläkävijöitä tämän maan todellisia sankareita ja puolustajia. Heidän ansiosta meidänkään kuntaan ei tule näitä kuvottavia raiskaajamuslimeja.

• ajan_kysymys

Poliisi tutkii uhkaavaa viestiä: sisäministeri Petteri Orpo uhattiin murhata

"Sisäministeri Petteri Orpo sai viime kesänä erittäin uhkaavan sähköpostiviestin keskellä yötä. Viestissä Orpo uhataan murhata. Poliisi tutkii tekoa laittomana uhkauksena.
      Sisäministeri Petteri Orvon ja hänen eduskunta-avustajansa työsähköpostiosoitteisiin lähetettiin viime kesänä 25.6. kello 3.44 erittäin uhkaava viesti. Viestissä Orpo uhattiin murhata.

Sisäministeriin kohdistunut uhka arvioitiin poliisissa korkeaksi. Viestistä oli poliisin mukaan pääteltävissä, ettei sitä oltu laadittu hetken mielijohteesta.

Viesti oli lähetetty osoitteesta ernst.tandefelt@yahoo.com. Ernst Tandefelt murhasi sisäministeri Heikki Ritavuoren ampumalla tämän kadulle 1922."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1449196473677.html

• Suomi_suomalaisille

Nyt vain odotellaan milloin siirtyy käytäntöön. Kansan mitta on täynnä.

• ethetheth

Kyllä ihan fiksutkin miehet keskenään keskustelevat miten sitten suvun tai perheen asetta piilottaa viranomaisilta kun teini-ikäisten lasten ja oma turvallisuus nousee keskusteluissa esille.

• elokSeriffi

Lynkkausmieli tulee kun oikeus ei näytä toteutuvan. Vilpillinen media ja suun tukkiva poliisijohto sekä sisäministeriö vastuussa. Vihan ja toimenpiteiden kohde pitäisi olla juuri siellä missä mätäpaise kukkii.

• Anonyymi

Joo JOnna Männistö Porista Afgaani Ramin Azimi raiskas,tappoi ja poltti Hänet. Sai elikautisen.Kuten eräs totesi.Pitää olla sen varovainen vankilassa.
      Puolassa edes öehmät ja lampaatkaan ei saa olla afgaaani pakolaisilta rauhassa.

• Anonyymi

Moktar naureskeli tovi sitten kaulansa katki saaneille suomalaisnaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moktar naureskeli tovi sitten kaulansa katki saaneille suomalaisnaisille.

Ja Soini kannattaa lapsiraiskaaja kirkkoa!

• Anonyymi

Meidän täytyy haalia al-Qaida, Isis ja talebaanit Suomeen jälkikasvuineen
      Terveisin Moktar

• Anonyymi

Tijuanan ressukat lisänä.

• Anonyymi

Jos saisit itse tarpeeksi fyrkkaa, kyllä mielipeet muuttuisivat heti. Katsoppa esimerkiksi Nalle Wahroosia. Ensin kova taistolainen ja tulipunainen kommari. Vanhan valtaaja. Nykyinen kapitalisti ja maailman rikkaimpiin kuuluva porvari.

• Anonyymi

Täällä se isku siis suunniteltiin. Kolmen äijän Teboilinbaari-keskustelu, jonka tuloksena porukan spurguin kävi heittämässä polttopullon vokin seinään ja lähti siitä vankilaan.

Eivätpä tervepäiset tietysti rasisteiksi alakaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94