Leirejä!!!!!

Leirille

Moikka! Etsin ratsastusleirejä täällä netissä ja oikein mikään ei satu kohdalle. Tallilla missä olen ei ole leirejä vaan kursseja. Olen käynyt zilpan ratsastuskoulussa vain heti kesäloman alettua eli ensimmäisillä leireillä ja ne ovat olleet molemmat yleisleirejä. Olen aina mielummin halunnut mennä mm este tai vuokrausleireille ja kenttä ei sitten oikein ole minun juttuni. Ja olen ollut zilpassa vain yleisleireillä ja heti ensimmäisellä, koska isä ja äiti ovat olleet molemmat töissä. Sen takia olen ollut hieman, jos voin sanoa hieman helpoimmilla leireillä. Kävin viime kesän ekana zilpalla ja sitten ypäjän esteleirillä. Minä lopetin zilpalla noin vähän yli puolivuotta sitten. Syyt miksi lopetin siellä oli: en pitänyt talli tytöistä ja se oli kaukana ja siellä oli jotenkin ns ahdistavaa. Ja porukoihin oli vaikea päästä, kun kävi vain kerran viikossa ja oli melkein aina myöhässä, kun äiti ei ehtinyt tuomaan aikaisemmin töidensä vuoksi. Nyt talli missä olen on todella hyvä. Tarkoitus olisi kesälle 2016 mennä jossain ekalle leirille niinku vko 23. Enkä todellakaan halua zilpaan! Koska tuntuu siltä, että ne kaikki inhottavat talli tytöt ovat siellä. Menen myös ypäjän esteleirille ja tuttuja auttelemaan tallille Nurmijärvelle viikoksi sielläkään ei ole leirejä vaan kursseja. Eli kysyntäni on jos haluatte ehdottaa jotain vko 23 alkavaa leiriä. Tai jotain ratsastusleiriä joka alkaa melkein heti kesäloman alettua. Mieluiten esteleiri,valkkuleiri tai tottakai käy yleisleirikin kertokaa jos ootte tulossa samalle leirille ypäjälle tai sinne minne ehdotatte.

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HevostelijaKKK

Tiinan tallin 1. leiri on 12-16.6. Itse olen ollut tiiniksellä kolme kertaa ja olen tykännyt! Kannattaa tutustua. Talli toimii ratsastuskoulun lisäksi myyntitallina, ja siksi kesäleirien hevoskokoonpano koostuu varmojen tuntiheppojen lisäksi useista uusista tuttavuuksista. Hevosten kokemus ja koulutustasot vaihtelevat suuresti. Leireillä on yömaasto, uitto, esteet, koulut, leirikisat ja kaikenlaiset. Olen viime vuosien leireillä löytänyt ihania hevosia ja tutustunut kivoihin ihmisiin. Suosittelen suuresti! ;) Tallin leiripaikka on Seinäjoen lähellä Soinissa, järven rannalla, suurten metsälaidunten ympäröimänä. Ratsastusta varten on muun muassa kaksi hyvän kokoista kenttää ja huikeat maastot. Seinäjoen juna-asemalta on autokyyti leiripaikkaan. Valittavissa on tavallinen ratsastusleiri tai vuokrausratsastusleiri.
      Tässä vielä tallin sivut: http://www.tiinantalli.com/

Ps. Jos varaat leirin vuoden 2015 puolella, saat 20€ alennusta hinnasta! ;)

• u7f5uut6y

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5377
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1947
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe