Kiinnitin joulukoristetta ja sattui kamala onnettomuus. Seurauksena ikkunaan tuli pieni halkeama/särö, noin 3 cm pitkä. Kuinkahan paljon uusi ikkuna tulee maksamaan? Varmasti satoja euroja. Riittääköhän edes 500 euroa? Se on pienehkö ikkuna, kooltaan noin 1 m X 80 cm. Pitääköhän koko ikkuna uusia vai voiko vaan sen yhden lasin? Tympäisee, ahdistaa ja masentaa. Olen jo menettänyt yöunenikin tämän takia. Asutaan vuokralla kaupungilla. Masentaa ajatuskin soittaa sinne ja saada kauheat huudot ja syytökset. Oma vikanihan tämä oli, vaikka se vahinko olikin. Masentaa kauheasti. Onneksi olen juuri näitä arvaamattomia tilanteita varten tehnyt säästötilin. Voikohan se särö itsekseen laajeta tai paukahtaa koko ikkuna säpäleiksi?
Ikkunaan tuli särö
Masentavaa
2
167
Vastaukset
- ytfhj
Ei ole noin kallista.
http://kaksplus.fi/threads/ikkunan-korjauksen-hinta.2255047/ - korjauta-itse
Korjauta se omaan piikkiisi ilman mitään ilmoituksia kenellekään. Mennee kotivakuutuksen piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191