En tiiä oliko oikea aihe alue mutta oon 11v tyttö ja mun äiti oli ostanu mun tädille karkkeja ja ne oli niin hyvän näköisiä päätin syödä kaks mutta söin vahingos niitä tosi paljon! Nyt siitä huomaa että jäljellä on enää pari D:: Mitä teen kun hirvee omantunnon pistos! Ja en voi ostaa niitä lisää kun äiti osti ne laivalta niin en pysty ostamaan niitä ja äitin pitäis antaa ne sille tänään enkä viiti myöntää että otin ne
hirveä häpeä ja omantunnon pistos
omantunnonpistos
7
218
Vastaukset
- biggubeeba
Sano et oot pahoillas
- omatunnonpistos
Voisko tulla järkeviä vastauksia pliis oon ahistunut
- omatunnonpistos
Äiti huus mulle se oli tosi vihainen DDD::::
- omatunnonpistos
AUTTAKAA!!! MITÄ TEEN SE HALUU PUHUTELLA MUA DDD'''::
- lolololloollllo
Siis iik apua ihan kamalaa iuh
- omnommumsmums
Älä välitä, jokaiselle on käynyt joskus noin. :-D
No sano äidilles ens kerralla kun oot syöny melkein kaikki ne karkit, et ne oli tosi huonon makusia kaikki. Ehkä äitis on sillo vain tyytyväinen, et ei oo antanu tädille huonoo lahjaa. Ja ostaa tilalle jotain parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134