Sopiiko sinulle, oletko huomannut muutoksia jaksamisessa iän mukana, minkälaisia vaivoja on yövuoron jälkeen yms?
Jaksatko yötyötä?
5
197
Vastaukset
- erwraewreawerawreasw
Ei vaan palaudu ja ei jaksaisi tehdä kahta yövuoroa putkeen. Eli tajuttoman väsynyt vaikka kuinka päivän nukkuu.
- unetonvalvoja
Yötyö on rankkaa riippuu paljon siitä minkälainen on työnkuva. Itse olen hoitoalalla ja yöllä tehdään kierrot ja vastataan kutsuihin, tässä paikassa tehdään myös paljon sellaista jota hoitajat eivät tee. Yö on täynynnä tekemistä ja välillä vaan tehdään ne kierrot. Kyllä sitä jaksaa kun tekee hitaasti voimiensa mukaan ja aamuyöstä torkahtaa puolituntia niin siinä se yö menee. Hyvin pitää nukkua että jaksaa seuraavan yön. Mielestäni kolmas yö on pahin silloin on vaikeinta pysyä hereillä. Neljäs yö kääntää jo unirytmin niin että ei enää saa öisin nukuttua ja päivisin väsyttää tajuttomasti. Kyllä se vapaa öiden jälkeen menee unirytmin korjaamiseen.
- Llölö
Mulla suurin osa vaikutuksista näkyi ratissa. Arviointivirheitä, muistamattomuutta jne. Aika lommoinen auto niinä päivinä. Ennen ja jälkeen kyseistä työpaikkaa ei yhden yhtä kolaria tapahtunut.
- YöKyöpeli577
Ei kannata, terveys kärsii liiaksi, lopeta ajoissa.
- tallus
Itse olen nyt kolme kuukautta tehnyt koko ajan yötyötä. Työaika 8 tuntia, viitenä päivänä viikossa. Yleensä sen jälkeen yksi tai kaksi vapaata ja sama uudelleen. Voin sanoa että väsyttää! Hullu olen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286