Mikä neuvoksi?

tahdonhänet

Se kuuluisa vanha suola janottaa. Exäni ei ole edes varsinainen exä, sillä ehdimme säätää 3 maagista kuukautta. Ja ihan turha tulla sanomaan ettei noin lyhyessä ajassa voi oikeita tunteita olla mukana. Se ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kuten moni varmaan arvaa, kyseessä on nuori pari. Emme ehtineet edes tutustua kunnolla. Riitelimme valtavasti, luottamuspulaa oli aivan koko ajan, muutaman kerran pistimme välit poikki. Mutta aina uudestaan palasimme toistemme luo. Meillä oli uskomattoman ihania hetkiä, jolloin tuntui että koko universumi taipuu tahtoomme ja maailma on meidän. Eron pääsyinä olivat juuri tuo luottamuspula (nuorimies ei siis uskonut mitään mitä sanoin, vaan kaikki paska mitä minusta sanottiin ja mitä minun sanottiin tehneen oli hänen mielestään totta.) Kyllästyin siihen että hän uskoi kaikkia muita paitsi minua, mutta kun kuulin hänestä jotakin, kysyin aina ensimmäiseksi häneltä itseltään miten asia oli. Ja kun hän kertoi asioiden "oikean" laidan, en ikinä kyseenalaistanut. Mielestäni ei kovinkaan reilua. Toki kaikkien riitojen ja ongelmien taustalla on muutama todella paskamainen temppu, toinen hänen tekemänsä ja toinen minun. "Erostamme" on nyt kuukausi pari, ja olin ensimmäiset viikot "eron" jälkeen täydellisen onnellinen ja unohdin jätkän ihan kokonaan. Sitten sattumalta näin hänen ajavan ohi vieraillessani hänen asuinkaupungissaan. (Asumme vieruskunnissa.) Pillahdin itkuun hänet nähdessäni. En tarvitse kuin pienen muistutuksen hänestä tai jostain yhteisestä muistosta niin alan itkemään hillittömästi hänen peräänsä. Kaikista ongelmista huolimatta haluan hänet ja vain hänet, ja olen valmis antamaan hänelle vaikka murhan anteeksi. Ongelmana on, etten uskalla kertoa hänelle tästä, sillä minusta tuntuu ettei häntä kiinnosta ollenkaan. Tiedän, että asia pitäisi ottaa puheeksi hänen kanssaan, mutta miten? Neuvokaa hieman. Ja jos häntä ei ollenkaan kiinnosta, tajuan kyllä siirtyä eteenpäin enkä jää roikkumaan.

5

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinniliina

Maagisia ihania juttuja on mahdollista elämänsä aikana kokea monien ihmisten kanssa, jopa sellaisten, joiden kanssa luottamuspula yms, turhaa säätämistä ei ole.

Jos olisin sinä, antaisin ehdottomasti olla, ajan kulua, että unohtuis koko tyyppi. Tulee joku toinen...

jos olemisenne oli jo nyt säätöä luottamuspulan yms kanssa, se on sitä myös myöhemmin ja tod.näköisesti vielä sotkuisempana.

• jähmettyyyyyyy

tosi vanha suola

• tosi.iso.kyrpä

Haista nyt homo perse

• Sitruunaviikuna

Ei pidä ottaa liian vakavasti ja rajoittaa toista häkkiin: kokeitaa vaikkapa avoin suhde, suojaseksi ja ei ahdista toisen menot (tai tulot) :)

• EXexpertti

älä ainakaan esittäydy epätoivoisena :) ole rohkeasti oma itsesi ja näytä että pärjäät myös ilman häntä! Ole itsevarma ja "onnellisen näköinen". Usein ihminen haluaa sen, mitä ei voi saada, mutta älä kuitenkaan vie asiaa liian pitkälle!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7135
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3448
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2167
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe